Pytania? Napisz:

smwwarsaw@socialmedianow.pl

AGENDA
ORGANIZATOR
Kup bilet

000 00 00 00

ZAPISZ SIĘ
CZYTAJ WIĘCEJ

000 00 00 00

GODZIN

MINUT

SEKUND

Dlaczego warto

#SMWWarsaw

27-28.06.2022

Prelegenci z Google, BBC World, HubSpot, Wix.com

DNI

Kup bilet

Weź udział i dowiedz się jak bardzo zmieni się Twoja praca w social media marketingu w najbliższych latach.

Dni
Godzin
Minut
Sekund


Zagraniczni prelegenci z m.in. z Meta, Parlamentu Europejskiego i Siemensa.

Scena "Back to the Future", która pokaże wpływ tematów takich jak metaverse, blockchain, web3 na branżę social media.

Rada Programowa, która dba o jakość każdego wystąpienia.

Szykuje się wyjątkowa edycja Social Media Week Warsaw!

Zaproszenie na Social Media Week


Marketingowcy, innowatorzy,

specjaliści social media


Idea Social Media Week wywodzi się z Nowego Jorku. To tam odbywały się pierwsze wydarzenia. Teraz cykl odbywa się m.in. w NY, Londynie i Los Angeles, a od 2018 roku także w Warszawie.

Dlaczego warto? Zobacz wideorelację z SMW New Jork

Co wyróżnia #SocialMediaWeek

Międzynarodowy charakter

SMW to z pewnością jedno z najbardziej międzynarodowych wydarzeń w branży.


Scena "Back to the Future"

Czy wiesz jak bardzo zmieni się Twoja praca w najbliższych latach? Z jednej strony zmiany na FB, IG, YouTubie, TikToku, a z drugiej nowe tematy takie jak metaverse, blockchain, web3, NFT. Dlatego stawiamy na prelegentów, którzy pokażą Ci jak skorzystać na zmianach i jak je lepiej zrozumieć.


Rada Programowa i uważny dobór prelegentów

Z jednej strony znani i uznani eksperci, a z drugiej osoby, które mają bogate doświadczenie, a do tej pory nie miały okazji się nim podzielić.


Konwersatoria i breakout sessions

Te pierwsze to spotkania w mniejszym gronie, które pozwalają na wymianę doświadczeń pomiędzy uczestnikami. Te drugie to okazja do rozmowy z ekspertami - po wystąpieniu są do dyspozycji w specjalnej strefie. To jedyne wydarzenie, na którym osobiście poznasz prelegentów!


Integracja

Wieczorna integracja, czyli nawiązywanie kontaktów, których bardzo w ostatnich latach brakowało.

Prestiżowa lokalizacja

Spotkamy się w Fabryce Norblina - nowym, absolutnie wyjątkowym miejscu na mapie Warszawy.


Tak było - poprzednia edycja #SMWWarsaw

poznać nowości dotyczące wszystkich najważniejszych mediów społecznościowych

zdobyć inspirację dotyczącą pomysłów na treści, kampanie reklamowe i strategie działań

nawiązać kontakty (także zagraniczne), które przełożą się na nowe projekty i współpracę

zrozumieć technologie, które będą miały kluczowe znaczenie w najbliższych latach

Social Media Week pozwoli Wam:

  • Osoby, które odpowiadają za działania social media w firmach (tych mniejszych i tych większych), instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych.
  • Pracowników agencji reklamowych, którzy świadczą usługi związane z marketingiem, dla swoich klientów.
  • Przedsiębiorców, właścicieli firm, którzy chcą prowadzić działania samodzielnie, wyznaczyć zakres obowiązków pracownikom lub lepiej współpracować z agencją prowadzącą dla nich działania w mediach społecznościowych.

Zapraszamy szczególnie

Nasi prelegenci

Prelegenci

Scena zagraniczna

EMEA Director at Media, advertising and e-commerce department at Gucci/Dyrektor Regionu EMEA ds. mediów, reklamy oraz e-commerce w Gucci

As Director EMEA Maria oversees media, advertising and performance e-commerce at Gucci in 37 markets. Previously Maria held the position of Global Head of Media & Advertising at Montblanc. Furthermore, she was responsible for the Marketing and Communications strategy for premium brands at Amazon. Maria is very passionate about the digitization across various industries - from start-ups to luxury maisons.


Jako Dyrektor EMEA zarządza strategią medialną, reklamową i e-commerce w firmie Gucci na 37 rynkach. Poprzednio zajmowała pozycję Dyrektora działu Media & Reklama w Montblanc. Co więcej, była również odpowiedzialna za marketing i strategie komunikacji marek Premium w Amazonie. Maria jest zafascynowana digitalizacją różnych branż – od start-upów po firmy sprzedające luksusowe towary.

Maria von Scheel-Plessen

Temat: Do’s and Dont’s in the digital roadmap to enable growth. How to navigate in the digital landscape today&tomorrow.

Social Media Director at Saint-Gobain/ Dyrektor Mediów Społecznościowych w Saint-Gobain

A social media and communication senior expert, addicted to digital advertising. She has a proven track record of creating and implementing successful social media strategies for more than 10 years at international levels. Most of her carreers she was in digital agencies, such as Publicis Sapient, Isobar or DDB. She is currently the Global Social Media director at Saint-Gobain and a part of the corporate communication department. At the worldwide scale, she is in the charge of the animation and development of the Saint-Gobain Social Media policy and experts community.


Ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych i komunikacji, uzależniona od pracy w reklamie i od wszystkiego, co jest online. Posiada ponad 10 letnie udokumentowane doświadczenie w stwarzaniu i implementowaniu z sukcesem kampanii w mediach społecznościowych na poziomie lokalnym, jak i międzynarodowym. Większość swojej kariery spędziła w agencjach kreatywnych, takich jak Publicis Sapient, Isobar czy DDB. Obecnie zarządza działem komunikacji firmowej na poziomie globalnym w firmie Saint Gobain, gdzie jest odpowiedzialna za rozwój oraz prowadzenie polityki mediów społecznościowych.

Aline Geffroy

Temat: Social responsability in social media. A focus on Saint-Gobain’s strategy.

Adrian Klie

Having started in the beer industry at the age of 16 he ended as CEO of one of the most innovative, inspiring and first carbon negative . His professional path led him from his home town’s small brewery Allersheimer to ABInBev and Mars Petcare, focusing on (mostly digital) business transformations for products. He loves travelling and aspires to visit all countries at some point (currently: 68/195), his favourite activity right now is talking about those he has already been to, on his own podcast show - Welttournee.

Managing Director & Founder Welttournee Media (Audio BrandingAgency)/CEO BrewDog Germany


Stawiał swoje pierwsze kroki w branży piwowarskiej w wieku 16 lat, a obecnie jest CEO jednego z najbardziej innowacyjnych, inspirujących i o ujemnej emisji dwutlenku węgla browaru – BrewDog. Jego ścieżka zawodowa wiodła od małego browaru Allersheimer do ABInBev i Mars Petcare, gdzie skupiał się przede wszystkim na digitalnej transformacji produktu. Prywatnie, uwielbia podróżować i chciałby zwiedzić wszystkie kraje na świecie (dotychczas na swojej liście ma ich już 68) – opowiada o tym regularnie w podcaście Welttournee.

Temat: How to promote a beer on social media which profits are shared among the LGBT organizations.

Daria Ortiz

EU Civil Protection & Humanitarian Aid at European Commission/Obrona Cywilna i Pomoc Humanitarna przy Komisji Europejskiej

Daria heads the social media team at the European Commission’s directorate general for civil protection and humanitarian aid. She has also experience in journalism. During her work for European Commission she has led multiple digital campaigns on EU crisis response and managed numerous audio-visual production projects with partners like Euronews, Associated Press or AFP Services. In her spare time, she enjoys reading, singing and going to the theatre.

Daria zarządza zespołem ds. mediów społecznościowych w departamencie obrony cywilnej i pomocy humanitarnej przy Komisji Europejskiej. Posiada również doświadczenie w dziennikarstwie. Dotychczas prowadziła różnorodne kampanie internetowe jako odpowiedzi na kryzysy, z którymi EU się zmaga. Dodatkowo, była zaangażowana w audiowizualne projekty z partnerami takimi jak Euronews, Associated Press czy też AFP Services. W wolnym czasie uwielbia czytać, śpiewać oraz chodzić do teatru.

Temat: Real emotions and true human history in social media.

Claire Hagen

Head of Social Media at Boat International Media/Fraser Yachts / Kierownik zespołu ds. mediów społecznościowych w Boat International Media/Fraser Yachts.

Claire is an award-winning social media manager, who has had a colourful career working with everyone from flagship hotel brands such as Park Plaza, Marriott and Hilton to publishing houses like Penguin Books. Most recently, she has dived into the high-end luxury sector of the superyacht industry. In the last two years, Claire has mastered the art of selling superyachts via social media, while also working with some of the biggest luxury brands in the world in media partnerships with BOAT International. She is currently working with the biggest brokerage house in the world, Fraser Yachts.

Claire jest nagradzanym managerem ds. mediów społecznościowych, która może pochwalić się imponującą karierą wśród takich marek jak hotelowych jak Park Plaza, Marriott, Hilton czy też w wydawnictwie Penguin Books. Ostatnio pracuje w sektorze dóbr luksusowych - w branży jachtów, gdzie do perfekcji zajmuje się social mediami, pracując jednocześnie z kilkoma innymi firmami z branży towarów luksusowych w medialnym partnerstwie z BOAT International. Aktualnie związana z jednym z największych na świecie domów maklerskich – Fraser Yachts.

Claire is an award-winning social media manager, who has had a colourful career working with everyone from flagship hotel brands such as Park Plaza, Marriott and Hilton to publishing houses like Penguin Books. Most recently, she has dived into the high-end luxury sector of the superyacht industry. In the last two years, Claire has mastered the art of selling superyachts via social media, while also working with some of the biggest luxury brands in the world in media partnerships with BOAT International. She is currently working with the biggest brokerage house in the world, Fraser Yachts.

Temat: Trends in luxury travel on social media - how to draw the attention of the proper audience through TikTok / Instagram.

Elisabeth d’Auchamp

Social Media and Thought Leadership at Siemens Advanta / Kierownik działu Social Media i Thought Leadership w Siemens Advanta

Elisabeth runs Social Media and Thought Leadership at Siemens Advanta, where she creates stories around the Internet of Things and Technology with Purpose. Previously she worked as Social Media Lead for the European Commission's humanitarian aid department. She has a background in TV journalism and held various roles in digital communications working with major brands agency-side. Before coming to Berlin, she worked in Copenhagen, Washington DC, Freetown, London, Barcelona and Brussels.

Elisabeth zarządza zespołem Social Media i Thought Leadership w Siemens Advanta, gdzie zajmuje się tworzeniem kontentu internetowego. Wcześniej zarządzała zespołem zajmującym się mediami społecznościowymi przy Komisji Europejskiej, w departamencie odpowiedzialnym za pomoc humanitarną. Może poszczycić się również doświadczeniem dziennikarskim i różnymi rolami w komunikacji digitalnej, pracując w agencjach brandingowych. Pracowała w różnych miejscach na świecie - w Kopenhadze, Waszyngtownie, Freetown, Londynie, Barcelonie oraz Brukseli, natomiast obecnie mieszka w Berlinie.

Temat: “Thumb-stopping” in social media - how to achieve your goals in campaigns.

Benjamin Stroud

Social Media Marketing Manager at Studio Noth / Manager ds. mediów społecznościowych w Studio North

Ben been working in social media for about 13 years formally across a variety of different sectors, starting in the music industry with a record label he set up with friends, moving from that to Ministry of Sound and then into B2B and B2C social media marketing. He has worked with brands as diverse as Google, Times Educational Supplement and even worked on a livestream project with the British Space Agency!

Benjamin pracuje w mediach społecznościowych już od 13 lat, formalnie w różnych branżach, począwszy od branży muzycznej z wydawnictwem muzycznym, które założył z przyjaciółmi, poprzez Ministry of Sound, znany klub londyński, a następnie w ramach B2B i B2C w marketingu mediów społecznościowych. Pracował następnie w takich firmach jak Google, Times Educational Supplement i prowadził nawet projekt livestreamowy z Brytyjską Agencją Kosmiczną!

Temat: The power of employee advocacy on social media, in particular LinkedIn.

Periklis Korkontzelos

IG Group’s Marketing Data Science team / Data Scientist w IG Group

Upon graduating from Imperial College with an Electrical & Electronics Engineering degree he decided to pursue a career in Data Science. Currently, he works for IG Group where he has worked on a variety of projects in areas including Reporting, Marketing Attribution, Segmentation and Channel Spend.

Po ukończeniu kierunku Elektryczna i Elektroniczna Inżynieria w Imperial Colleage w Londynie, postanowił poświęcił się karierze jako Data Scientist. Aktualnie, pracuje dla IG Group, gdzie pracował dotychczas w projektach dotykających takie tematy jak raportowanie, atrybucja marketingowa, segmentacja czy też wydatkowanie na działania w różnych kanałach marketingowych.

Temat: How to use Machine Learning to Optimise Paid Search Return on Investment.

Christina Herbach

Dyrektor ds. Strategii w firmie Landor & Fitch/ Executive Strategy Director, Landor & Fitch

Christina is an Executive Strategy Director at Landor & Fitch based in London. She is an expert in business innovation, brand strategy, and experience design. Previously, she cut her teeth at Accenture, including stints at Kurt Salmon, Fjord, and Bow & Arrow. She has worked across brands such as Nike, Swarovski, H&M, Vodafone, Verizon, Nestle, P&G and Kraft-Mondelez. She regularly contributes to media such as The Telegraph, The Times, Metro News, and Courier, and she publishes her own industry newsletter, ‘Cream of the Shop’.

Christina jest Dyrektorem ds. Strategii w Landor & Fitch zlokalizowanej w Londynie. Jest ekspertem w innowacjach biznesowych, strategiach marki i experience designie. Wcześniejsza jej kariera związana była z takimi markami jak Accenture, Kurt Salmon, Fjord czy też Bow & Bow. Pracowała również dla takich firm jak Nike, Swarovski, H&M, Vodafone, Verizon, Nestle, P&G czy Kraft-Mondelez. Regularnie publikuje w The Telegraph, The Times, Metro News czy Courier. Dodatkowo, publikuje własny newsletter "Cream of the Shop".

Temat: The metaverse promises to be the next generation of social media: How can brands win?

Scena "Back to the future"

Karol Karpiński

Client Partner Retail w Meta

Pracuje jako Client Partner Retail w Meta. Współpracuje z niektórymi z największych marek na rynku CEE, wspiera klientów we wdrażaniu nowych narzędzi i produktów. Posiada ponad 10 lat doświadczenia w marketingu internetowym, mobilnym, SEM, email marketingu, programach partnerskich, reklamie displayowej i mediach społecznościowych.

Temat: Metaverse - spojrzenie w przyszłość.

Tomasz Zalewski

Partner kierujący praktyką Commercial kancelarii Bird & Bird

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w doradztwie prawnym dla biznesu.
Doradza klientom w projektach związanych z cyfrową transformacją biznesu. Ma na swoim koncie doradztwo przy licznych projektach informatycznych obejmujących kompleksowe wdrożenia oprogramowania zarówno w modelu tradycyjnym, jak i w modelu SaaS. Doradza we wszystkich aspektach prawa zamówień publicznych, w tym reprezentuje klientów w sporach zamówieniowych przed KIO oraz przed sądami.
Ma szczególne doświadczenie w doradztwie przy projektach infrastrukturalnych oraz informatycznych. Doradza przede wszystkim na rzecz branży IT i technologicznej, współpracuje również z klientami z branży ochrony zdrowia, energetycznej, automatyki przemysłowej, obrony, a także handlu detalicznego.

Temat: Rozbiór prawny tokenizacji i NFT. Co się tak naprawdę kryje w tokenie?

Emily Rosa Shahaj

Cofounder and CEO of Gravity Layer

Emily is Cofounder and CEO of Gravity Layer, building infrastructure for NFT apparel to be digitally wearable across metaverses and traditional social media. Her background is in digital advertising within agencies including TBWA//The Integer Group. Her research focuses on framing the implications of technologically-mediated human interactions and virtual identity.

Temat: Avatars as the new selfie: Fashion and expression in the Metaverse.

Emily jest współzałożycielką oraz CEO Gravity Layer, firmy zajmującej się budowaniem infrastruktury dla odzieży NFT, która będzie możliwa do noszenia w sposób cyfrowy w przestrzeni zarówno metaverse jak i tradycyjnych platformach social media. Jej przeszłość zawodowa jest związana z digital advertising dla takich agencji jak TBWA//The Integer Group. Jej badania skupiają się na formułowaniu konsekwencji płynących z interakcji ludzi poprzez technologie oraz wirtualnej tożsamości.

Scenarzysta, reżyser, content designer

Scenarzysta, reżyser, kinofil, host podcastu Celuloid i światło, wykładowca Uniwersytetu Gdańskiego na kierunku Produkcja Form Audiowizualnych. Entuzjasta VR/AR/XR, zdystansowany do korporacyjnego hurraoptymizmu w tychże.

Jarek Tokarski

Temat: "Widzimy się po drugiej stronie, czyli metaverse w praktyce".

Katarzyna Wabik

Community & Marketing Manager w Binance


Katarzyna Wabik pracuje obecnie w Binance, jako Community & Marketing Manager. Codziennie nie dowierza, że siedząc przy swoim biurku w Krakowie współtworzy największą na świecie giełdę kryptowalut. W Revolut wraz z 4 współpracownikami, powiększyła bazę użytkowników w Polsce z 300 000 do 1 000 000 w 12 miesięcy. Jej przygoda ze społecznościami rozpoczęła się w 2013 roku, kiedy została zatrudniona przez Yelp. Będąc w Yelp, zbudowała od zera społeczność tysięcy aktywnych użytkowników. W 2018 roku wkroczyła w świat kryptowalut i blockchain.
Była zaangażowana w Trivial.co – projekt, który pomagał użytkownikom poznać tokeny ERC-20 i dokonać ich analizy.
Absolwentka Kultury Współczesnej na Uniwersytecie Jagiellońskim, entuzjastka wycieczek za miasto i technologii w służbie lepszemu światu.

Temat: NFT jako brama do Metawers i Web 3.0.

Bartosz Jaszewski


Zawodowo z branżą internetową związany od ponad 13 lat. Założyciel sklepu internetowego, konsultant biznesowy z zakresu strategii, sprzedaży i budowania marek online. Obecnie związany z wieloma startupuami i projektami web3.Wydawca newslettera webthree.pl gdzie z entuzjazjem dzieli się praktycznymi wskazówkami oraz podróżą po zdecentralizowanym świecie pracy, biznesu i społeczności w Internecie.

Chief web3 Evangelist

Temat: Obrazy Van Gogha, żółwie i warzywa.

Joanna Kurkowska


Odpowiedzialna jest za analizy oraz research rynku gier i nowych technologii, Web3, dóbr cyfrowych i NFT. Współprowadzi podcast Metagame oraz tworzy pierwszy w Polsce newsletter o kulturze i inicjatywach związanych ze zjawiskiem Web3 - Digital Data Glitch.

Data Industry Analyst w G2A.com oraz Game Analyst w Outlier Ventures

Temat: NFT - wstep do tematyki dobr cyfrowych i potencjalnych usecasow.

Digital Innovation Manager

Żeglarz z Gdyni, online marketingowiec z krwi i kości. exGoogler. Prowadzi Software House LEOCODE specjalizujący się w projektach web3. Założyciel Software Development Association Poland. Fan Skandynawii i dobrego życia. Twórca kilku projektów internetowych m.in. Web3 Garage. Ciekawy świata i nowinek technologicznych, które mogą zmienić świat.

Damian Winkowski

Temat: "Digital Marketing (Web 2) umiera. Niech żyje Web3 - jak technologia blockchain zmieni sposób w jaki firmy komunikują się ze stakeholderami?"

Wojtek.eth


Założyciel mazury.xyz, platformy do szukania & odkrywania talentu w web3. Wcześniej programista w Toptal.

Temat: Zdecentralizowana tożsamości i platformy social media w web3.

Założyciel mazury.xyz

Scena o marketingu

Magdalena Molak

Dyrektorka Produktu TV Multiscreen, Biuro Reklamy TVN Media

Managerka z 15-letnim doświadczeniem w obszarze strategii marketingowej, zajmująca się analityką i rozwojem produktów reklamowych. Pierwsze doświadczenia mediowe zdobywała w strukturach communications planningu w domu mediowym MedicaCom. Od 11 lat związana z Biurem Reklamy TVN Media, początkowo jako sales brand manager współpracujący z nadawcami reprezentowanymi w ofercie Premium TV.

Temat: Siła dużego ekranu oraz możliwości świata digital: rozwiązania Addressable TV w praktyce.

Piotr Chmielewski

CEO Social Media Now

Jest założycielem Social Media Now - agencji Preferowanej według Facebooka. Doradca i szkoleniowiec: od 2010 roku przeprowadził ponad 600 dni szkoleniowych dla kilku tysięcy osób. Jako jeden z nielicznych w Polsce, posiada oba oficjalne facebookowe Certyfikaty potwierdzające kompetencje: "Facebook Certified Planning Professional" i "Facebook Certified Buying Professional". Absolwent Szkoły Głównej Handlowej i Szkoły Trenerów Biznesu FRDL.

Temat: Co zmieni "tiktokizacja" mediów społecznościowych?

Sebastian Heymann

Head of SEO w EACTIVE #wiemyjak

SEO i Analitykę Internetową pogłębia od 2011 roku. Przygotowywał i realizował strategię widoczności dla najbardziej znanych marek w Polsce (e-podroznik.pl, przepisy.pl, woblink.com, extrakominki.pl). Jako Head of SEO czuwa nad realizacją i kierunkiem działań w zakresie pozycjonowania stron dla wymagających marek.
"Należę do grupy szczęśliwców, którzy na co dzień robią to, co kochają. Analiza danych, strategie wychodzące dalej niż 25 ruchów w szachach i rywalizacja o pole position w wynikach wyszukiwania są moją pasją – cieszę się, że znajdują się okazje, takie jak ta, w których tą pasją mogę dzielić się z innymi".


Temat: Jaki jest wpływ social media na skuteczność działań SEO?

Olimpia Jenczek

Specjalistka do spraw kreowania wizerunku w sieci.

Zawodowo zajmuje się komunikacją i kreowaniem wizerunku w mediach społecznościowych - zarówno marek komercyjnych, jaki i organizacji pozarządowych. Jej ulubioną formą komunikacji jest Instagram Stories, relacjonowała między innymi takie wydarzenia jak: Finał WOŚP, Pol'and'Rock Festival, Festiwal Górski im. Andrzeja Zawady, Sektor 3.0 oraz Slot Art Festival.

Temat: 7 powodów, dla których warto tworzyć Rolki na Instagramie.

Angelika Chimkowska

Social Selling Strategist

Strateg social sellingu i budowania silnych marek. Posiada ponad 17-letnie doświadczenie w strategiach sprzedażowo-marketingowych dla powszechnie znanych marek i firm m.in Brother, Ericsson, Hestia, Nokia, PwC, LGK, BDI, Xerox, Beck, Santander, Microsoft i wielu, wielu innych. Prelegentka wielu prestiżowych konferencji, m.in. EFG – Europejskie Forum Gospodarcze, Social Media Week, I love Marketing czy Festiwal Inspiracji.

Temat: Sprzedaż na Linkedin, czyli o marketingu co nie boi się sprzedawać.

Dr Mikołaj Barczentewicz

Research Director and Senior Lecturer, Surrey Law and Technology Hub; Fellow, Stanford Law School

Mikołaj jest prawnikiem i wykładowcą uniwersyteckim. Specjalizuje się w styku prawa i technologii. Mikołaj uzyskał doktorat na Uniwersytecie Oksfordzkim. Wcześniej studiował prawo i filozofię na Oksfordzie i na Uniwersytecie Warszawskim.


Mikołaj is a law academic specialising law & technology. Mikołaj has a DPhil (PhD) from the University of Oxford. Before that, he studied law and philosophy at Oxford and at the University of Warsaw.

Temat: Transparentność czy śledzenie konkurencji?

Jak nowe przepisy UE zmienią kampanie w social mediach.

Łukasz Sokołowski

Digital Marketing Consultant

Od 12 lat prowadzę projekty i kampanie online. Zwracam uwagę na spójność i długofalowy wynik działań marketingowych. Moim celem jest budowanie komunikacji, która dostarcza wartość marce i klientowi końcowemu.


Pracuję na wielu obszarach m.in. strategia, social media, performance marketing, influence oraz content marketing. Miałem przyjemność świadczyć usługi m.in. dla takich klientów jak: Orange, Somersby, Tołpa, PLAY, Volvo, Jeep, Alfa Romeo, Johnson & Johnson, Optimum Nutrition, BSN i Huuuge Games. Przez 4 lata zarządzałem obszarem Social Media dla banku Citi Handlowy. Obecnie wspieram firmy w podejmowaniu trudnych decyzji marketingowych oraz opowiadam o marketingu na TikTok-u.

Temat: Czy komunikacja firm na Facebooku ma jeszcze sens?

Martyna Groll, Magdalena Wysocka

Szefowa zespołu Beauty&Fashion || szefowa zespołu TikTok & Young Creators w agecji GetHero

Doświadczona planerka i managerka, która ma na koncie realizacje kampanii dla największych marek kosmetycznych i wizażowych.Na co dzień blisko współpracuje z najpopularniejszymi polskimi influencerkami z tej kategorii (m.in. Wersow, Julia Kostera, Lexy Chaplin czy Marlena Sojka).

Ekspertka w zakresie rozwiązań reklamowych TikToka, na bieżąco prowadzi też „skauting” mikro- i nanoinfluencerów na tej platformie. Od 4 lat jest również odpowiedzialna za cykliczne badanie GetHero i SWPS pn. „Kim są polscy użytkownicy TikToka?”.

Temat: Jak trafić do Gen Z w... 15 sekund?

Marek Myślicki

Chief Growth Officer agencji Stor9_.

W mediach od 2007 roku. Pracował m.in w MTV Polska (obecnie Paramount), Discovery Media Networks International, Abstra (obecnie Studii) czy agencji influencer marketingu GetHero w której odpowiedzialny był za promocję, marketing oraz opiekę nad kluczowymi partnerami. Jest przewodniczącym Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska, w ramach której opracowywane są samoregulacje rynku influencer marketingu. Autor publikacji oraz wystąpień z zakresu branded content oraz influencer marketingu. W swojej karierze zawodowej odbierał nagrody za liczne projekty m.in. Best In Show Mixx Awards, InnovationAd czy Złote Spinacze.

Temat: Odpowiedzialny wpływ... czyli siła rażenia influencerów.

Anna Łyszczek-Majewska

Senior Strategy Planner w VMLY&R

Obecnie pracuje dla Danone (Danio, Fantasia, Activia, Actimel, Żywiec Zdrój) i Tic Tac global. Pracowała z działami marketingu polskich i globalnych marek m.in McDonald’s, PZU, Tchibo, IKEA, Huawei CEE. Za projekty, przy których pracowała wraz zespołami agencyjnymi odebierała prestiżowe nagrody na poziomie Polski i Europy w zakresie efektywności: m.in Effie, Euro Effie, a także nagrody kreatywne: KTR. Tworzy również podcast, który wspiera w strategicznym podejściu do rozwoju zawodowego „Celowość”. Jako job-coach i doradca zawodowy pomaga też w odkrywaniu jasnej ścieżki kariery.

Temat: Czego social media nauczą nas teraz, a czego nauczą w przyszłości?

Jakub Biel

Kreatywna reklama w https://jakubbiel.pl/

Kreatywne reklamy robił już w kosmosie, telegazecie, Tinderze, TikToku, a nawet na Pornhubie. O niestandardowych kampaniach opowiada na uczelniach i konferencjach, w tym TEDx czy Marketing Hits w Mińsku.

Temat: Jak robić kreatywny marketing w Polsce? Przykłady, triki i wyniki.

Grzegorz Borowiecki

Dyrektor zarządzający agencji WUNDERTEAM

Wierzy w etos ciężkiej pracy i śląski pragmatyzm! W marketingu na pierwszym miejscu stawia mocne insighty, prostotę i autentyczność! Kampanie, które współtworzył były wielokrotnie nagradzane nagrodami MIXX Awards, Effie Awards, KTR. Ceniony prelegent na takich konferencjach, jak: Digital Day, Golden Marketing Conference, Mobile Trends, Marketing PRO, Social Media Week.

Temat: SOCIAL MEDIA EXPERIENCE = SM + UX

Mateusz Buczkowski

Marketing manager w agencji digitalowej Green Parrot.

Marketer z 10-letnim stażem. Współpracował z międzynarodowymi korporacjami (Subway, Bacardi), polskimi brandami (Stilo Energy, Software Development Academy) i markami osobistymi (B.R.O, Damian Olszewski). Autor 5 kursów online na strefakursow.pl m.in. o copywritingu.

Temat: Dlaczego copywriterzy stracą robotę (i co zrobić już dziś, aby przetrwać)?

Magdalena Świątek

Sales & CS Team Leader, Sotrender.

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej. W Sotrenderze od ponad 3 lat zajmuję się budowaniem relacji z kluczowymi klientami, szkoleniami oraz konsultingiem z zakresu analityki płatnej i organicznej social media, a także sprzedażą raportów szytych na miarę. Prywatnie pasjonatka podróży, miłośniczka chodzenia po górach, gry w tenisa oraz gotowania, a w szczególności jedzenia!

Temat: Czy AI zastąpi social media managera?

Panel: Przyszłość w social mediach

Łukasz Sokołowski

Digital Marketing Consultant

Olimpia Jenczek

Specjalistka do spraw kreowania wizerunku w sieci.

Aleksandra Sidorowska

Social Media Brand Specialist Onet, Zwyciężczyni Make TikToks Contest

Panel: Cienie i blaski influencer marketingu

Martyna Groll, Magdalena Wysocka

Szefowa zespołu Beauty&Fashion || szefowa zespołu TikTok & Young Creators w agecji GetHero

Zuzanna Ledworowska

Specjalistka analityki Influencer Marketingu, managerka ds. współpracy i wizerunku u Pani Swojego Czasu,twórczyni internetowa, cyfrowa nomadka.

Marek Myślicki

Chief Growth Officer agencji Stor9_.

Kamila Kalińczak

Dziennikarka radiowa i telewizyjna, lektorka, trenerka wystąpień publicznych, autorka cyklu #ĄĘ

Eksperci

Zuzanna Ledworowska

Specjalistka analityki Influencer Marketingu, managerka ds. współpracy i wizerunku u Pani Swojego Czasu,twórczyni internetowa, cyfrowa nomadka.

Współpracowała z ponad 30 markami w zakresie przygotowania i realizacji kampanii z Influencerami. Przeszkoliła ponad 1000 marketerów i twórców internetowych – dzieli się wiedzą z zakresu Influencer Marketingu i Instagrama pomagając budować wiarygodne profile i zaangażowane społeczności.

Temat: Wizerunek kontra zasięg – profesjonalna analityka Influencer Marketingu.

Aleksandra Sidorowska

Z głową w chmurach, nosem w telefonie i tysiącem pomysłów na dobry content. Ola Sidorowska - zwyciężczyni pierwszej w Polsce nagrody Make TikToks Contest. Zawodowo social media specialist w Onecie, a prywatnie miłośniczka podróży i chwytania nowych doświadczeń.

Social Media Brand Specialist Onet, Zwyciężczyni Make TikToks Contest

Temat: Pomysły na TikToki, które sprawdzą się w każdym biznesie i błędy, które popełniamy na TikToku

Aleksandra Jucha

Swoją karierę w social mediach i marketingu zaczynała przy prowadzeniu pierwszych dużych fanpage'y już w 2012 roku. Od działań wizerunkowych, poszła naturalnie w kierunku promocji e-commerców i w tym poczuła prawdziwe wyzwanie i satysfakcję. Aktualnie, kiedy nie ciśnie ROASów, to jako wicedyrektor do spraw operacyjnych i merytorycznych w SMN, czuwa nad organizacją i najwyższą jakością usług w firmie i szkoli pracowników oraz Klientów.

Temat: Od wizerunku, przez zaangażowanie, aż po sprzedaż i utrzymanie - budowa lejka sprzedażowego dla e-commerców w realiach Facebooka i Instagrama.

Wicedyrektor ds. operacyjnych i merytorycznych w Social Media Now

Dariusz Piekarski

Wykładowca kilku wyższych uczelni m.in. Uniwersytetu Warszawskiego i Wyższej Szkoły Bankowej. Wie, jak rozwijać biznes od start-up’u po średniej wielkości przedsiębiorstwa. Skutecznie waliduje modele biznesowe, inkubuje nowe przedsięwzięcia i prowadzi akwizycję spółek.

Temat: Jak nie przepalać budżetów marketingowych

Strategic Manager w Semcore

Angelika Chimkowska

Social Selling Strategist

Strateg social sellingu i budowania silnych marek. Posiada ponad 17-letnie doświadczenie w strategiach sprzedażowo-marketingowych dla powszechnie znanych marek i firm m.in Brother, Ericsson, Hestia, Nokia, PwC, LGK, BDI, Xerox, Beck, Santander, Microsoft i wielu, wielu innych. Prelegentka wielu prestiżowych konferencji, m.in. EFG – Europejskie Forum Gospodarcze, Social Media Week, I love Marketing czy Festiwal Inspiracji.

Temat: Błędy na Linkedin, czyli co robić inaczej, by rekrutować, promować i sprzedawać na największej biznesowej ulicy świata.

Szymon Lisowski

Digital Marketing Lead i CEO w Socjomanii

Digital Marketing Lead i CEO w Socjomanii, firmie świadczącej usługi szkoleniowe, consultingowe i strategiczne w obszarach marketingu, HR i innowacji biznesowych. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute, wykładowca akademicki i współautor podręcznika „E-marketing. Planowanie, narzędzia, praktyka”.

Temat: Co poza metaverse, web3 i NFT - inne trendy w marketingu i komunikacji.

Boogumil Gogin


Jedyny Polak i jedna z 11 osób na świecie z najwyższym przyznawanym przez Google wyróżnieniem w społeczności Google Ads: Google Ads DIAMOND Product Expert. W marketingu internetowym od 25 lat, kampanie reklamowe w Google prowadzi od 14 lat. Przywódca duchowy w Gogini.pl. Prywatnie miłośnik seksu i alkoholu.

Temat: Najciekawsze, ale niekoniecznie najczęstsze błędy w kampaniach reklamowych w Google.

Natalia Malinowska

PR Specialist w Planet Partners


Temat: The Next Generation - akcja, która połączyła influencerów, fanów wydarzenia ERC i... wiceszefa NASA

Na co dzień planuje oraz wdraża projekty public relations i marketingowe, a także realizuje działania w zakresie budowania relacji z mediami, content marketingu i komunikacji eventów. Od trzech lat związana z ERC, najbardziej inspirującym wydarzeniem robotyczno-kosmicznym w Europie. W zespole czuwającym nad organizacją eventu odpowiada m.in. za projektowanie i realizację komunikacji w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami oraz inne, kreatywne formy promocji. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej oraz E-marketingu

Nastazja Rodziewicz, Mateusz Sołościuk


Account Manager || Social Media Manager

w Agencji Cut The Mustard


Temat:

Absolwentka Psychologii i Komunikacji Wizerunkowej, która wiedzę ze studiów odważnie wykorzystuje nie tylko w teorii, ale przede wszystkim w praktyce, w życiu zawodowym.Od początku swojej ścieżki zawodowej - związana ze światem reklamy digital. Świetnie odnajduje się w strategii i działaniach z obszaru influencer marketingu. Pracowała dla takich marek Coca-Cola, Tyskie, Play, Universal Studios. W Cut The Mustard jest głównym Accountem marki H&M dla pięciu rynków europejskich, dla których koordynuje projekty z zakresu min. digital, social media, a także akcje specjalne. Prywatnie - miłośniczka niestandardowych rozwiązań, wierząca, że reklama to również forma sztuki.

_____

Ze światem Social Media i reklamy digital związany od ponad 4 lat. Prowadził w tym czasie projekty min. dla marek grupy Nestlé, koncernu Carlsberg, sieci kin Multikino Polska czy Costa Coffee. W Cut The Mustard jest głównym Social Media Managerem H&M, prowadzącym komunikację social marki, we wszystkich jej kanałach, na pięciu rynkach Europy Środkowej. W pracy lubi humor i odwołania do popkultury. Jest zawsze online (nawet, gdy to czytasz).


Anna Zielińska, Maciej Dutkowski


Prezes i współzałożycielka agencji Stor9|| Partner zarządzający w agencji Stor9


Temat:

Prezes i współzałożycielka agencji Stor9, która zajmuje się tworzeniem komunikacji dla osób publicznych, marek (m.in. Małgorzaty Kożuchowskiej i Dawida Wolinskiego) oraz doradztwem biznesowym. Realizuje projekty dla brandów takich jak: Huawei, Head&Shoulders, Sephora, Nespresso czy CCC. Dba o wizerunek i projekty biznesowe Małgorzaty Kożuchowskiej i Dawida Wolińskiego. Swoje doświadczenie zdobywała w agencjach marketingowych pełniąc funkcję New Business Director. Współtworzyła Socializer, pierwszą agencję social media w Polsce. Z branżą związana jest od ponad 12 lat. Wspiera Fundację Vital Voices.

_____


Partner zarządzający w agencji Stor9. Zajmuje się budowaniem komunikacji dla marek i znanych osób publicznych (m.in. Roberta Lewandowskiego). Zarządza działem kreatywnym, który jest odpowiedzialny za produkcje komercyjne i komunikację w social media. Realizował produkcje dla takich marek jak: Huawei, Gillette, Head&Shoulders, Play, Polkomtel, Mastercard, L’oreal, Ferrero, Mondelez. Swoje doświadczenie zdobywał w największych agencjach marketingowych, gdzie kierował działami social media. Związany z marketingiem jest od ponad 10 lat.

Franciszek Bazyli Georgiew

CEO - Social Tigers


Temat: Efektywni marketerzy w nieefektywnych systemach


CEO agencji marketingowej Social Tigers, szkoleniowiec i autor licznych publikacji dla branżowych magazynów, m.in. Marketer + czy Magazyn Online Marketing. Karierę zawodową zbudował na Facebook Ads i biznesowych sukcesach powiązanych z ich wykorzystaniem. Autor „Księgi Adsów” i “Księgi Adsów 2.0”.

Daniel Kędzierski, Paweł Chrzan

CEO| Head of R&D w Booksy

Daniel- CEO projektu FastTony.es i przedsiębiorca z 11-letnim doświadczeniem. Twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategii marketingowych. Bardzo aktywnie wspiera start-up`y, dzieląc się zdobytymi doświadczeniami oraz doradza przy skalowaniu i promocji biznesu na rynku krajowym i zagranicznym.


Paweł - rozpoczął przygodę z komunikacją medialną w relacjach inwestorskich InnerValue, łącznie gromadząc 8 lat doświadczenia zawodowego. Zdobywał wiedzę w szeregach Marketing Wizards, Google oraz Facebooka (departament Marketing Science). Od roku prowadzi dział R&D w Booksy i współpracuje z FastTony.es

Emmanuel Cohen, Caroline Solari

Head of Social Media || Head of Community and Social Media at WIX.COM

Emmanuel Cohen is head of Social Media at Wix. During the last 7 years, he created 1000s of social posts and wrote 100s of blog articles. Today, the teams he manages, grow the social presence of Wix.com and strengthen the relationship with the online global community.

________________________


Emmanuel Cohen kieruje mediami społecznościowymi w Wix. W ciągu minionych 7 lat tworzył tysiące postów i setki artykułów. Zespół którym zarządza, dba o coraz mocniejszą obecność Wix.com w social media i o wzmacnianie relacji firmy z globalną społecznością.

Caroline leads all the teams in charge of growing Wix's Social Media presence and staying in touch with the Wix Users Online Community. The teams create content that is published globally, daily to connect with user communities and increase the brand's awareness and value. In her 8 years at Wix, she has helped build and develop all of the company’s Social Media Channels.

________________________


Caroline Solari zarządza zespołami, które odpowiadają za coraz mocniejszą obecność Wix w social media oraz za kontakty ze społecznością użytkowników Wix. Jej zespół tworzy treści, które są publikowane każdego dnia i które mają na celu zwiększenie rozpoznawalności i wartości marki. W trakcie swojej 8-letniej pracy w Wix pomogła zbudować i rozwinąć wszystkie firmowe kanały społecznościowe.

Omar Mhina

Strateg Rozwoju Produktu Digital w Biurze Reklamy TVN Media

Omar Mhina obecnie pracuje w zespole ds. Strategii i Rozwoju Produktu Digital w Biurze Reklamy TVN Media .Jest odpowiedzialny m.in. za tworzenie nowych produktów oraz kanałów przychodowych w obszarach Social oraz Content Marketing.Dotychczasowe doświadczenie zdobywał m.in. w Dentsu, gdzie był odpowiedzialny za pozyskanie oraz prowadzenie Klientów międzynarodowych w obszarze Social Media.Poprzednio przez 7 lat był związany z MEC (obecny Wavemaker) gdzie odpowiadał m.in. za tworzenie strategii Content Markeingowych dla klientów agencji. Łącznie w branży pracuje blisko 9 lat.

Dagmara Pakulska

Właścicielka Espresso Marketing, Autorka Niby - Prasówki

Marketer, szkoleniowiec i autorka Niby-Prasówki - portalu, na którym dzieli się najświeższymi informacjami z branży marketingowej. Dodatkowo wykładowca akademicki z 9-letnim doświadczeniem w branży, m.in. na takich uczelniach, jak AGH, WSE, UMK oraz UŁ. W jej portfolio znajdują się takie marki, jak Idea Hub, Idea Bank, PAH, Sprawny Marketing, Shell czy TVN.

Izabela Węgierkiewicz, Wit Nirski

Stratedzy z GPD Agency, YouTube

Izabela Węgierkiewicz - strateg, social media ninja i bloger. Marketingiem zajmuje się od 2010 roku, od ponad 4 lat w GPD Agency. Specjalizuje się głównie w obszarach digitalu, social media oraz influencer marketingu. Prelegent Czwartków Social Media, Blog Conference Poznań (Influencer Live Poznań) oraz BLOGTej. Wykładała również na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu w tematyce mediów społecznościowych oraz blogosfery.


Wit Nirski - człowiek, który lubi pytać, więc został strategiem. Posiada blisko 15 lat doświadczenia w digital marketingu i komunikacji, zarówno po stronie klienta jak i agencji. Od 2018 roku związany z GPD Agency, wcześniej prowadził działania online dla Tesco Polska oraz Wisły Kraków. Prowadzone i współprowadzone przez niego projekty były nagradzane m.in Kreaturami, Mixx Awards czy Effie. Po godzinach skrycie bloguje o komunikacji.

Mateusz Czech

Head of Chatbots

Head of Chatbots w Brand24 oraz autor bloga www.mateuszczech.pl. Dodatkowo wykładowca SWPS we Wrocławiu, Social Media & Content Marketing WH AGH oraz WSEI w Krakowie. Jego teksty pojawiły się m.in. na łamach magazynów Marketer+ oraz Sprawny Marketing.

Rafał Myśliński

Współtwórca Suchara Codziennego

Influencer, przedsiębiorca i współtwórca Suchara Codziennego: największego w Polsce profilu z sucharami (krótkimi i (nie)śmiesznymi żartami), który posiada obecnie blisko 1,5 miliona obserwatorów na Instagramie. Na co dzień zajmuje się monetyzacją biznesu i wraz z Kamilem Natilem dzieli się wiedzą na branżowych konferencjach, m.in. na I love Marketing.

Patrycja Górecka - Butora

Project manager w WhitePress, wykładowca akademicki

Autorka książki Influencer marketing od A do Zet”.Head of influencer marketing w WhitePress. Koordynowała kampanie dla takich marek jak Allegro, Purina, BP czy Netto. Rozwija projekt edukacyjny Akademia WhitePress i prowadzi autorskie szkolenia z influencer marketingu, a także jako wykładowca zajęcia na AGH. Po godzinach prelegent i uczestnik konferencji marketingowych, a także blogerskich, na których edukuje twórców z dobrych praktyk współpracy.

Mateusz Juja

E-commerce Manager MILER Menswear || Dyrektor Pomadziarz.pl

Na co dzień zajmuję się prowadzeniem działu e-commerce marki MILER Menswear oraz tworzeniem strategii rozwoju i marketingu pracowni fryzjerskiej CutCut. Dodatkowo jestem właścicielem 2 sklepów internetowych NajlepszyBarber.pl oraz Pomadziarz.pl specjalizujących się w handlu hurtowym i detalicznym kosmetyków do włosów i brudy oraz akcesoriów fryzjerskich.

Joanna Chmura

Psycholog

Specjalizuje się w tematyce wstydu, odwagi i autentyczności. Realizuje projekty rozwojowe pracując z klientami indywidualnymi, liderami i zespołami w Polsce i Europie. Pisze bloga, ma fejsbuka, a nawet Instagrama ;-)

Mateusz Muryjas

Digital analytics consultant

Praktyk strategii i narzędzi analitycznych. Pasjonat wizualizacji danych. Analitykę traktuje jako przyprawę, która nadaje smaku projektom internetowym. Za swoich zawodowych przyjaciół uważa Google Analytics, Google Data Studio i Hotjar, którym w ciągu ostatnich 8 lat poświęcił setki godzin. Pomaga firmom rozwiązywać problemy z analityką internetową. Szkoleniowiec i prelegent na licznych konferencjach branżowych takich jak InternetBeta, Bitspiration, Data Science Summit. Współtwórca i organizator konferencji #digitalfest.

Karolina Tomczyk, Anna Żurek

Dyrektor Marketingu marki Medicine || Digital Marketing Consultant

Od 2006 roku związana z branżą odzieżową (z przerwą na rzecz branży wydawniczej). Doświadczenie zdobywała w firmach: BRANDBQ Sp. z o.o., LPP S.A. Artman S.A. oraz w Grupie Wydawniczej Znak w Wydawnictwie Otwartym. Współtwórczyni sukcesu marki Mohito, w której była odpowiedzialna za strategię PR oraz pełniła obowiązki Brand Managera. Od 2014 roku związana z firmą BRANDBQ Sp. z o.o. w której jako Dyrektor Marketingu jest odpowiedzialna za strategię i marketing marki Medicine Everyday Therapy.


Od 2 lat związana z Socjomanią, gdzie prowadzi projekty konsultingowe i strategiczne, a także szkolenia z zakresu mediów społecznościowych. Doświadczenie w branży marketingu internetowego zdobywała w krakowskich agencjach interaktywnych. Współpracowała między innymi z marką Snickers, Siemens, Bonduelle, Grupą Żywiec, Medicine czy Hard Rock Cafe.

Aleksandra Smolarek, Agata Patoła

Senior Social Media Specialist|| Social Media Specialist

Agata - social media freak w pracy i po godzinach. Zawodowo rozwija się w agencji Hand Made. Tworzy strategie komunikacji, kampanie reklamowe, content i... chatboty! Wierzy w kreatywność i UX. Po godzinach pasjonatka polskiej ilustracji, kosmosu i teatru - to właśnie na jego deskach stawiała pierwsze kroki w branży.


Aleksandra - od 5 lat w szeregach SMN spaceruje po social mediowych ścieżkach. Prowadzi działania dla klientów, zarówno reklamowo jak i wizerunkowo, doradza, testuje i optymalizuje. Wstaje rano by tworzyć prasówki na LinkedInie i kładzie się późno, bo przecież seriale same się nie obejrzą! Prywatnie uzależniona od czytania książek, muzyki z winyli i dużych psów.

Adrian Gamoń

Strateg ds. brandingu & social media

Strateg i konsultant social media & digital marketing, mówca i trener. Wykładowca na dwóch kierunkach studiów podyplomowych na AGH: social media & content marketing oraz marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych. Zbudował agencję Social Frame, a na co dzień przedstawia się jako ewangelista storytellingu.

Kamil Mirowski

Creative Marketing Consultant

Kamil specjalizuje się w strategicznym wykorzystaniu social media w komunikacji marketingowej, pozyskiwaniu klientów, komunikacji wewnętrznej czy rekrutacji. Prowadził szkolenia m.in. dla: MetLife, Forum Media, Ambasada Stanów Zjednoczonych, Nespresso (Nestle) czy Canon.

Agnieszka Czoska

Specjalista do spraw językoznawstwa obliczeniowego

Agnieszka to specjalistka SENTIMENTI od analizy danych i popularyzacji ich wyników. Jest naukowczynią, ma spore doświadczenie w publicznych wystąpieniach na konferencjach naukowych i nie tylko. Wieczorami czyta science-fiction lub komiksy i pisze recenzje dla portalu Nie Tylko Gry.

Paweł Mączka

Założyciel agencji SocialCube

Absolwent Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Od ponad 10 lat w branży IT, w 2013 r. jako jeden z założycieli objął pozycje Chief Technology Officer w firmie Storware. Od stycznia 2018 r. założyciel oraz Prezes Zarządu SocialCube - agencji specjalizującej się w doradztwie w zakresie mediów społecznościowych.

Kacper Zdunek

CEO ClickInStory

Właściciel agencji kreatywnej ClickInStory, specjalizującej się w Influencer Marketingu i realizacji Stories. Jego Klientami są m.in.: Aplauz – polski dystrybutor firmy Sennheiser, podioom - mobilna platforma kojarząca potencjalnych klientów z trenerami personalnymi czy Jakub Rzeźniczak – były piłkarz Legii Warszawa. Wcześniej Kacper pracował przez 2 lata w firmie New Balance, gdzie pełnił rolę Project Managera. Poza tym realizował projekty m.in. dla takich firm jak: Ubisoft (kampania nagrodzona złotą statuetką Mixx Awards 2018), Electronic Arts, Logitech, ASUS, Komputronik czy Crédit Agricole.

Grzegorz Borowiecki

Twórca WUNDERTEAM

Nadsztygar w górniczej agencji kreatywnej WUNDERTEAM. Fedruje insighty, która są kamieniem węgielnym pod budowę filozofii IT (Ideas & Technology). Wcześniej przez 7 lat menedżer ds. marketingu w ING Banku Śląskim. Na swoim koncie ma m.in. Effie Awards i Mixx Awards. Prelegent na gryfnych konferencjach jak: Mobile Trends, Social Media Convent, Golden Marketing Conference czy I love marketing. Razem z WUNDERTEAM organizator Czwartków Social Media w Katowicach.

Panele dyskusyjne

Temat 1: Śladami Facebooka, czy własną drogą - jak rozwija się LinkedIn i dlaczego warto się nim mocniej zainteresować?

Paneliści: Kamil Mirowski, Dagmara Pakulska, Angelika Chimkowska, Adrian Gamoń, Paweł Mączka


Temat 2: Influencer marketing nie sprzedaje...a może jednak?

Paneliści: Patrycja Górecka - Butora, Rafał Myśliński, Szymon Mierzwa, Grzegorz Borowiecki, Kacper Zdunek


Temat 3: Czy Facebook się skończy i czy reklamy zrobią się same? Dyskusja o przyszłości FB.

Paneliści: Artur Jabłoński, Monika Czaplicka, Daniel Kędzierski, Piotr Chmielewski, Franciszek Bazyli Georgiew


Opnie o Social Media Week 2018

Prowadzący Konwersatoria

Prowadzący Konwersatoria

Maciej Piątek, Natalia Piątek

Doskonalimy komunikację w pracy kreatywnej || The Brief – co znosi psychika grafika


Maciej – jest twórcą, projektantem, demonologiem, uspołecznionym introwertykiem. Bywa prelegentem, wykładowcą, blogerem i autorem artykułów w branżowych czasopismach.Rozprawia się ze złem czyhającym w mejlach klientów, sprawnie pacyfikując je humorem na The Brief – co znosi psychika grafika. Skupia wierną społeczność projektantów, a jednocześnie współpracuje z czołowymi markami takimi jak Wacom, czy Eizo. Na co dzień designer w piątek.studio. Wolne chwile spędza w parterze… na brazylijskim jiu jitsu.


Natalia - doświadczenie zdobywała realizując badania rynku, wdrażając i szkoląc z marketing automation Mautic oraz projektując i obsługując kampanie sprzedażowe dla takich firm jak: Siemens PLM Software, Skarbnica Narodowa, GATX, IBM, czy PSI. Obecnie account w GoldenSubmarine. Skutecznie przekłada oczekiwania klienta na język designerów, programistów, czy marketingowców, bo wierzy, że to w dobrej komunikacji tkwi sekret. Po godzinach pomaga w prowadzeniu The Brief - co znosi psychika grafika. W wolnych chwilach walczy o każdy oddech na crossfitowych WOD’ach.

Olimpia Jenczek

Specjalista do spraw kreowania wizerunku w sieci

Zawodowo zajmuje się komunikacją i kreowaniem wizerunku w mediach społecznościowych - zarówno marek komercyjnych, jaki i organizacji pozarządowych. Kiedyś współpraca z #ngopl wypełniała życie po pracy, dziś jest ważnym elementem dnia codziennego. Autorka książki "Nie zostawaj w tyle – jak wykorzystywać media społecznościowe do promocji i komunikacji działań NGO".

Anna Ratajczak-Piotrowska, Tomasz Piotrowski

Strategy Consultant / Co-owner|| CEO Beeffective

Anna Ratajczak-Piotrowska od ponad 10 lat pasjonuje się digital marketingiem. W branży interaktywnej głównie skupia swoje działania w obszarze mediów społecznościowych. Występowała w roli prelegenta na wielu eventach branżowych: Social Media Week Warsaw, Social Media Show, Social Media Czwartek, Geek Girls Carrots, 3camp, Crash Mondays, Konferencja Fasttony.es. Od prawie 5 lat zarządza Beeffective – Performance Marketing & Social Media Agency, gdzie wyciąga #samnektar z działań online. Współpracuje z takimi markami jak: home&you, miasto Gdynia, Infoshare, illy, Lactima, Aviko, Nest Bank.


Tomasz Piotrowski z marketingiem internetowym związany jest od ponad 10 lat. Swoje zainteresowania zawodowe skupia przede wszystkim na marketingu efektywnościowym. Z powodzeniem realizuje skuteczne kampanie internetowe poprzez Google Ads, Facebook Ads oraz sieci afiliacyjne. Aktywnie działa w roli prelegenta na konferencjach branżowych oraz jako wykładowca digital marketingu na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Gdańskim oraz Wyższej Szkole Bankowej. Obecnie CEO Beeffective – Performance Marketing & Social Media Agency, gdzie realizuje kampanie performance dla takich marek jak home&you, LightBox, Patrizia Aryton, Skoda, Payhelp, Big Star Shoes.

Maja Schaefer

CEO & co-founder Chatbotize

Maja Schaefer - CEO & co-founder Chatbotize - kompleksowego rozwiązania SaaS do marketingu konwersacyjnego. Związana również z nagradzanym software house Codeheroes. Pasjonatka technologii, automatyzacji i chatbotów. Na co dzień, oprócz rozwijania produktu Chatbotize, doradza klientom i edukuje w strategicznym wykorzystaniu chatbotów w marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta. Pracowała z takimi markami jak InPost, Yves Rocher, Tymbark czy PKO BP.

Monika Czaplicka

CEO Wobuzz

Jedna z autorek II tomu „Biblii E-biznesu”. Specjalizuje się w kryzysach, dbaniu o reputację i social sellingu. Prowadzi fanpage „Kryzysy wybuchają w social media w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu. W portfolio ma takie marki jak PZU, Empik, Avon, Medicover, dr. Oetker, Łazienki Królewskie, BGŻ BNP Paribas, Provident, Capgemini czy KRPM.

Szymon Mierzwa

Specjalista Social Media | Personal Branding

Specjalista Social Media. Tworzy wizerunki firm, marek i ludzi w internecie. Jest właścicielem agencji Socialbrand.pl, która obsługiwała m. in. Diverse System, Ultramaszyna i Solartime. Pracował m. in. z Maciejem Orłosiem, Sebastianem Kotowem – Trenerem Biznesowym i współautorem książek z Brianem Tracy, Magdaleną Pawłowską – Expertem Online Marketingu. Szkoliłem z Social Media takie firmy jak: TVN, Ceneo, Polsat, Apart i wiele innych.

Jan Jankowski

Przedsiębiorca, tancerz, szkoleniowiec, motocyklista, muzyk, podróżnik, a przede wszystkim mąż i ojciec.

W młodości powtarzał, że nigdy nie zostanie informatykiem i nie będzie pracował na komputerze. Obecnie mocno związany z branżą ecommerce i analityką internetową. Współtworzył strategie SEO i Google Ads dla ponad 60 sklepów online. Przeprowadził kilkadziesiąt szkoleń z systemu reklamowego Facebook Ads oraz kampanii w Social Media.

Prowadził zajęcia dla studentów Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Białymstoku, gościnnie wykładał na Politechnice Białostockiej i Uniwersytecie w Białymstoku. Prowadził warsztaty dla start-up`ów w Białostockim Parku Naukowo Technologicznym, koordynował i współprowadził szkolenie przedsiębiorców w siedzibie Google Polska, współpracuje z influencerami, w warszawskim Digital Beast Studios. Fan Wiedźmina i muzyki klasycznej. Jedną z rzeczy na jego "the bucket list" jest wybudować dom dla swoich rodziców.

Grzegorz Górzyński

Marketing Consultant w Project: People

Konsultant marketingu w leanowej agencji Project: People, gdzie pomaga firmom sprawnie, zwinne i skutecznie budować oraz rozwijać strategie marketingowo-biznesowe. Podchodzi do marketingu holistycznie - zdobywał doświadczenia w NGO, korporacji, startupie. Organizował wydarzenia dla programistów we współpracy z Facebookiem oraz moderuje jedną z największych w Polsce grup sąsiedzkich wymian na Facebooku.

Joanna Kropisz, Dominika Płatkowska-Kloch

New Business Sales Manager & Social Media Specialist

Joanna posiada doświadczenie w dwóch obszarach marketingu. Dotychczas Social Media Specialist w agencji Social Media Now, obecnie w tej samej agencji pełni stanowisko New Business Sales Managera, który zajmuje się pozyskiwaniem nowych klientów. Jako specjalista współpracowała z markami takimi jak Skin 79, Guess What czy Geeknson.


Dominika pracę w social mediach zaczęła blisko 5 lat temu od prowadzenia fanpage'y, a obecnie też szkoli i doradza firmom oraz instytucjom - często liderom w swoim obszarze. Obecnie działa reklamowo bądź wizerunkowo dla takich firm jak: salony wyposażenia wnętrz Maxfliz, deweloper Novisa oraz resort Stara Wieś.

Prowadzący Wydarzenie

Prowadzący Wydarzenie

Scena 1

Piotr Chmielewski

Scena 2

Łukasz Cioch

Ekspert ds. strategii kreatywnych, komunikacyjnych i storytellingowych. Doradza miastom, korporacjom i instytucjom. Prowadzi liczne konferencje międzynarodowe i autorskie szkolenia, min. w zakresie wystąpień publicznych.

Założyciel agencji Social Media Now, organizującej Social Media Week w Polsce

Idea konwersatoriów: to luźne swobodne rozmowy pomiędzy uczestnikami, moderowane przez naszych ekspertów. Każde Konwersatorium trwa godzinę i jest przeznaczone dla pierwszych 40 osób, które stawią się na miejscu o wyznaczonej porze.

Sprzedaż nagrań z Social Media Week

Rada Programowa

Piotr Chmielewski, CEO Social Media Now

Dobór Prelegentów i skonstruowanie agendy to kluczowa sprawa na każdym wydarzeniu.

Przykładamy do tego ogromną wagę. Stawiamy na Ekspertki i Ekspertów od których sami chcielibyśmy się uczyć, z którymi chcemy wymieniać się doświadczeniami.


Zdecydowaliśmy również, że wszyscy Prelegenci otrzymają wynagrodzenie, a najlepsi (na podstawie głosowania Uczestników), także dodatkowe nagrody pieniężne.

Artur Kurasiński

Przedsiębiorca, obserwator i krytyk zjawisk cyfrowych i nowych technologii. Autor gier i komisów edukacyjnych o nauce i technologii z serii „Róża, a co chcesz wiedzieć?”. Tech-realista. Cyfrowy narrator, kurator i kreator.


Od ponad dwóch dekad obserwuje i tłumaczy wpływ technologii na nasze życie. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów oraz podcastów kurasinski.com. Prelegent i uczestnik najważniejszych konferencji technologicznych w Polsce.


Współtwórca najstarszego w Polsce cyklu spotkań dla startupów Aula Polska oraz nagród Aulery. Prywatnie ojciec Róży i Maliny, miłośnik halowej piłki nożnej, komiksów i filmów S-F oraz role-playing games.

Joanna frota Kurkowska

Joanna frota Kurkowska - Data Industry Analyst w G2A.com oraz Game Analyst w Outlier Ventures, odpowiedzialna za analizy oraz research rynku gier i nowych technologii, Web3, dóbr cyfrowych i NFT.


Współprowadzi podcast Metagame oraz tworzy pierwszy w Polsce newsletter o kulturze i inicjatywach związanych ze zjawiskiem Web3 - Digital Data Glitch.

Angelika Chimkowska

Strateg social sellingu i budowania silnych marek. Posiada ponad 15 - letnie doświadczenie managerskie w działach marketingu i sprzedaży. Pracowała dla wielu znanych marek i firm; m.in. PwC, Lyreco, Henkel, Nokia czy LGK.


Jest członkinią Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, a także zasiada w radzie programowej HR Executive Club przy PwC. Można ją spotkać na scenach m.in. Europejskiego Kongresu Gospodarczego, HR Summit Pulsu Biznesu, Social Media Week czy konferencji I Love Marketing.


Wywiady i publikacje jej autorstwa do tej pory ukazały się w m.in. magazynach i gazetach: Wysokie Obcasy, Coaching, Benefit, Biznesmen, Marketer+

Więcej na: https://chimkowska.com

Koordynatorka wydarzenia

Magdalena Biłko

Obsługa klienta

Magdalena Durlak

Sprzedaż

Martyna Faryj

Specjalista ds. pozyskiwania prelegentów zagranicznych

Rafał Gajdosz

Event designer

Video Marketing

Aleksandra Tutak

Damian Zajączkowski

"Tworzymy wydarzenie, w którym sami chcielibyśmy uczestniczyć. W trakcie którego sami chcielibyśmy zadawać pytania, notować najważniejsze rzeczy, poznawać inspirujących ludzi, wymieniać się kontaktami, kręcić Stories, uczestniczyć w dyskusjach, zbierać nowe doświadczenia, spędzać efektywnie czas... Jak idą przygotowania? Bilety mamy już zabookowane! 😃"

1390 zł netto

Pakiet Standard

Udział w dwudniowym wydarzeniu

Materiały konferencyjne
badge, harmonogram wydarzenia, materiały bonusowe od partnerów, gadżety

Materiały pokonferencyjne

vouchery zniżkowe na szkolenia Social Media Now, zdjęcia z wydarzenia, dostęp do grupy dla uczestników SMW oraz prezentacje prelegentów

1590 zł netto

Materiały wideo ze wszystkich wystąpień prelegentów

Wieczorna integracja

Dostęp do wszystkich nagrań z poprzedniej edycji

Udział w dwudniowym wydarzeniu

Udział w dwudniowym wydarzeniu

Materiały konferencyjne
badge, harmonogram wydarzenia, materiały bonusowe od partnerów, gadżety

Materiały konferencyjne
badge, harmonogram wydarzenia, materiały bonusowe od partnerów, gadżety

Materiały pokonferencyjne

vouchery zniżkowe na szkolenia Social Media Now, zdjęcia z wydarzenia, dostęp do grupy dla uczestników SMW oraz prezentacje prelegentów

Materiały pokonferencyjne

vouchery zniżkowe na szkolenia Social Media Now, zdjęcia z wydarzenia, dostęp do grupy dla uczestników SMW oraz prezentacje prelegentów

Materiały wideo ze wszystkich wystąpień prelegentów

Dostęp do wszystkich nagrań z poprzedniej edycji

Dostęp do wszystkich nagrań z poprzedniej edycji

Wieczorna integracja

Pakiet VIP

Pakiet Grupowy - 3 osoby

4170 zł netto

Sprzedaż biletów

na Social Media Week 2022

Zapisz się
Zapisz się
Zapisz się
Zapisz się


Regulamin płatności

Warto zgłosić się wcześniej. Ceny będą stopniowo rosły. Przy zapisie większej liczby osób prosimy o kontakt: smwwarsaw@socialmedianow.pl

W cenie: natychmiastowy dostęp do nagrań

z poprzedniej edycji

2 dni

2 sceny

18h nagrań

10% przychodów ze sprzedaży biletów, przeznaczymy na wsparcie organizacji niosących pomoc na Ukrainie oraz uchodźcom z Ukrainy.

10% zysku z tej edycji SMW, przeznaczymy na

10% z zysku z tej edycji SMW, przeznaczymy na wsparcie organizacji niosących pomoc na Ukrainie oraz uchodźcom z Ukrainy.

wsparcie organizacji niosących pomoc na Ukrainie oraz uchodźcom z Ukrainy.

WARSZAWA - Spotkamy się przy ul. Brackiej 25, w słynnym Domu Towarowym Braci Jabłkowskich!


To piękna, zabytkowa architektura (budynek powstał w 1914 roku), unikalny klimat, łatwy dojazd i… po prostu idealna lokalizacja dla naszego eventu.

Miejsce wydarzenia

Jak dotrzeć?

Miejsce konferencji:


Fabryka Norblina
Żelazna 51/53,
00-841 Warszawa


Patron Medialny Social Media Week 2019:

Partnerzy Social Media Week 2022:


Brak miejsc

Brak miejsc

Brak miejsc

Brak wolnych miejsc na wydarzenie, ruszyła przedsprzedaż nagrań:

Pakiet
indywidualny

Pakiet
firmowy

Dostęp do nagrań będzie udostępniony nie później niż 2 tygodnie po wydarzeniu

Dostęp do nagrań będzie udostępniony nie później niż 2 tygodnie po wydarzeniu

Dostęp do nagrań będzie bez ograniczeń czasowych.

Dostęp do nagrań będzie bez ograniczeń czasowych.

Dostęp dla jednej osoby.

Dostęp bez ograniczeń liczby osób oglądających z firmy.

499 zł

+ VAT 23%

999 zł

+ VAT 23%

KUP NAGRANIA
KUP NAGRANIA

Przedsprzedaż pozwala na wykupienie dostępu w niższej cenie. Nagrania będą udostępnione nie później niż 2 tygodnie po wydarzeniu. Dostęp będzie bez ograniczeń czasowych. Będzie zawierał nagrania ze wszystkich wystąpień, z obu scen (nie obejmuje Konwersatoriów). Chętnie odpowiemy na pytania, prosimy o wiadomość na szkolenia@socialmedianow.pl

Udział w wydarzeniu umożliwia zdobycie punktów DIMAQ. Jest to program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Definiuje niezbędny poziom wiedzy i kwalifikacji specjalistów z obszaru marketingu cyfrowego, pozwala na jego porównywanie i ewaluację. Metodologia programu opracowana została przez ekspertów powołanych przez IAB Polska pod nadzorem merytorycznym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.
Więcej na stronie: https://dimaq.pl/

Greg Albrecht

Doświadczenia z wykorzystania social media w komunikacji marki osobistej - wyznanie amatora

Doradca, mówca, inwestor. Zbudował jedną z pierwszych agencji interaktywnych w Polsce zajmujących się marketingiem szeptanym. Pracował m.in. z firmami: Novartis, Bank Pekao SA, Mazda, Interia, Mio, Toshiba, Intel czy Canon.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,

IMIĘ I NAZWISKO

stanowisko, firma

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,

IMIĘ I NAZWISKO

stanowisko, firma

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,

IMIĘ I NAZWISKO

stanowisko, firma

Zdjęcia z poprzedniej edycji #SMWWarsaw

Najczęstsze pytania

1. Czy moja firma może zostać Partnerem wydarzenia?


Tak, podobnie jak przy poprzednich edycjach, zapraszamy Partnerów do współpracy. Jeżeli chcesz dotrzeć do Uczestników konferencji lub po prostu podoba Ci się idea wydarzenia - napisz na smwwarsaw@socialmedianow.pl


2. Kiedy będzie dostępna agenda i lista prelegentów?


Pierwsze nazwiska pojawiły się już w marcu, z czasem ceny będą jednak rosły, więc warto zgłosić się wcześniej. Gwarantujemy wyjątkowy skład i najciekawsze nazwiska w historii #SMWWarsaw.


3. Czy mogę zapłacić za pomocą FV proforma?


Oczywiście - w tym przypadku również prosimy o wiadomość na smwwarsaw@socialmedianow.pl


4. Zastanawiamy się nad zgłoszeniem większej liczby osób z firmy, czy możemy liczyć na specjalne warunki?


Pewnie, skontaktujmy się mailowo lub telefonicznie i zaproponujemy coś specjalnego.

Partner główny

Partnerzy i Patroni

Wyróżniony Partner

Social Media Now jest agencją - Zweryfikowanym Partnerem w programie Meta Business Partners...


...i organizatorem Social Media Week Warsaw.

Bądźmy w kontakcie

Bądź na bieżąco i śledź nas w

social mediach

Aleksandra Tutak

tel:+48 880 891 345

smwwarsaw@socialmedianow.pl



Masz pytania? Napisz