AGENDA
#SMWWarsaw
27-28.06.2022
DZIEŃ PIERWSZY, 27.06.2022
DZIEŃ DRUGI, 28.06.2022
DZIEŃ PIERWSZY, 27.06.2022
DAY 1
Scena
Stage 1
1
PRELEKCJE
Sessions
8:00-9:00
Registration
9:00-9:15
Official opening (Piotr Chmielewski, Łukasz Cioch)
9:15-10:00
Christina Herbach, Landor & Fitch
The metaverse promises to be the next generation of social media: How can brands win?
10:00-10:45
Claire Hagen, Boat International Media/Fraser Yachts
Trends in luxury travel on social media - how to draw the attention of the proper audience through TikTok / Instagram.
10:45-11:30
Adrian Klie, BrewDog Germany
How to promote a beer on social media which profits are shared among the LGBT organizations.
11:30-12:15
Elisabeth d’Auchamp, Siemens Advanta
“Thumb-stopping” in social media - how to achieve your goals in campaigns
12:15-13:00
Lunch break
13:00-13:45
Daria Ortiz, European Commission
Real emotions and true human history in social media.
13:45-14:30
Benjamin Stroud, Studio North
The power of employee advocacy on social media, in particular LinkedIn.
14:30-15:15
Panel: The future of social media marketing - trends & predictions.
Benjamin Stroud, Daria Ortiz, Aline Geffroy, Elisabeth d’Auchamp
15:15 - 16:00
Aline Geffroy, Saint-Gobain
Social responsibility in social media. A focus on Saint-Gobain’s strategy.
16:00 - 16:45
Periklis Korkontzelos, IG Group
How to use Machine Learning to Optimise Paid Search Return on Investment.
DZIEŃ PIERWSZY, 27.06.2022
DAY 1
Scena
Stage 2
2
PRELEKCJE
Sessions
8:00-9:00
Rejestracja i rozmowy przy kawie
9:00-9:15
Oficjalne otwarcie, (Piotr Chmielewski, Łukasz Cioch) - Scena 1
9:15-10:00
Anna Łyszczek-Majewska, VMLY&R
Czego social media nauczą nas teraz, a czego nauczą w przyszłości?
10:00-10:45
Magdalena Molak, Biuro Reklamy TVN Media
Siła dużego ekranu oraz możliwości świata digital: rozwiązania Addressable TV w praktyce.
10:45-11:30
Marek Myślicki, Stor9
Odpowiedzialny wpływ... czyli siła rażenia influencerów.
11:30-12:15
Angelika Chimkowska - Silna Marka
Sprzedaż na Linkedin, czyli o marketingu co nie boi się sprzedawać
12:15-13:00
Przerwa obiadowa
13:00-13:45
Kamila Kalińczak, Martyna Groll, Magdalena Wysocka, Zuzanna Ledworowska, Marek Myślicki
Panel: Influencer marketing
13:45-14:30
Grzegorz Borowiecki, WUNDERTEAM
SOCIAL MEDIA EXPERIENCE = SM + UX
14:30-15:15
Mikołaj Barczentewicz, Fellow, Stanford Law School
Transparentność czy śledzenie konkurencji? Jak nowe przepisy UE zmienią kampanie w social mediach
15:15-16:00
Piotr Chmielewski, Social Media Now
Co zmieni "Tikotokizacja" mediów społecznościowych?
DZIEŃ PIERWSZY, 27.06.2022
DAY 1
Sala
Stage 3
3
KONWERSATORIA
Workshops
10:00-11:00
Boogumil Gogini
Najciekawsze, ale niekoniecznie najczęstsze błędy w kampaniach reklamowych w Google.
11:00-12:00
Zuza Ledworowska, Pani Swojego Czasu
Wizerunek kontra zasięg – profesjonalna analityka Influencer Marketingu.
13:00-14:00
Szymon Lisowski
Co poza metaverse, web3 i NFT - inne trendy w marketingu i komunikacji
14:00-15:00
Angelika Chimkowska
LinkedIn w biznesie
DZIEŃ DRUGI, 28.06.2022
DAY 2
Scena
Stage 1
1
PRELEKCJE
Sessions
9:00-9:15
Rozpoczęcie
9:15-10:00
Damian Winkowski,
Digital Marketing (Web 2) umiera. Niech żyje Web3 - jak technologia blockchain zmieni sposób w jaki firmy komunikują się ze stakeholderami?
10:00-10:45
Joanna frota Kurkowska, G2A.com oraz Outlier Ventures
NFT - wstep do tematyki dobr cyfrowych i potencjalnych usecasow.
10:45-11:30
Emily Rosa Shahaj, Gravity Layer
Avatars as the new selfie: Fashion and expression in the Metaverse.
11:30-12:15
Karol Karpiński, Meta
Metaverse - spojrzenie w przyszłość.
12:15-13:00
Przerwa obiadowa
13:00-13:45
Katarzyna Wabik, Binance
NFT jako brama do Metawers i Web 3.0.
13:45-14:30
Tomasz Zalewski, Bird & Bird
Rozbiór prawny tokenizacji i NFT. Co się tak naprawdę kryje w tokenie?
14:30-15:15
Jarek Tokarski
"Widzimy się po drugiej stronie, czyli metaverse w praktyce".
15:15-16:00
Wojtek.eth, mazury.xyz
Zdecentralizowana tożsamości i platformy social media w web3.
16:00-16:45
Bartosz Jaszewski, Evangelist
DZIEŃ DRUGI, 28.06.2022
DAY 2
Scena
Stage 2
2
PRELEKCJE
Sessions
9:00-9:15
Rozpoczęcie
9:15-10:00
Sebastian Heyman, #wiemyjak
Jaki jest wpływ social media na skuteczność działań SEO?
10:00-10:45
Magdalena Świątek
Czy AI zastąpi social media managera?
10:45-11:30
Martyna Groll, Magdalena Wysocka, GetHero
Jak trafić do Gen Z w... 15 sekund?
11:30-12:15
Olimpia Jenczek, Mamy Podobnie
7 powodów, dla których warto tworzyć Rolki na Instagramie.
12:15-13:00
Przerwa obiadowa
13:00-13:45
Przyszłość social mediów
PANEL: Łukasz Sokołowski, Olimpia Jenczek, Ola Sidorowska
13:45-14:30
Jakub Biel, https://jakubbiel.pl
Jak robić kreatywny marketing w Polsce? Przykłady, triki i wyniki.
14:30-15:15
Mateusz Buczkowski
Dlaczego copywriterzy stracą robotę (i co zrobić już dziś, aby przetrwać)?
15:15-16:00
Łukasz Sokołowski
Czy komunikacja firm na Facebooku ma jeszcze sens?
16:00-16:45
Wkrótce
PANEL: Śladami Facebooka, czy własną drogą - jak rozwija się LinkedIn i dlaczego warto się nim mocniej zainteresować?
DZIEŃ DRUGI, 28.06.2022
DAY 2
Sala
Stage 3
3
KONWERSATORIA
Session
10:00-11:00
Ola Sidorowska
Pomysły na TikToki, które sprawdzą się w każdym biznesie i błędy, które popełniamy na TikToku
11:00-12:00
Aleksandra Jucha, Social Media Now
E-commerce w realiach Facebooka i Instagrama
13:00-14:00
Dariusz Piekarski
Jak nie przepalać budżetów marketingowych?
14:00-15:00
Wkrótce
Pobierz aplikację Social Media Week Warsaw wyszukując po nazwie w Google Play/App Store lub skanując kod QR:
Social Media Now jest agencją - Zweryfikowanym Partnerem w programie Meta Business Partners...
...i organizatorem Social Media Week Warsaw.
Idea konwersatoriów: to luźne swobodne rozmowy pomiędzy uczestnikami, moderowane przez naszych ekspertów. Każde Konwersatorium trwa godzinę i jest przeznaczone dla pierwszych 40 osób, które stawią się na miejscu o wyznaczonej porze.
Sprzedaż nagrań z Social Media Week
Brak wolnych miejsc na wydarzenie, ruszyła przedsprzedaż nagrań:
Przedsprzedaż pozwala na wykupienie dostępu w niższej cenie. Nagrania będą udostępnione nie później niż 2 tygodnie po wydarzeniu. Dostęp będzie bez ograniczeń czasowych. Będzie zawierał nagrania ze wszystkich wystąpień, z obu scen (nie obejmuje Konwersatoriów). Chętnie odpowiemy na pytania, prosimy o wiadomość na szkolenia@socialmedianow.pl
Udział w wydarzeniu umożliwia zdobycie punktów DIMAQ. Jest to program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Definiuje niezbędny poziom wiedzy i kwalifikacji specjalistów z obszaru marketingu cyfrowego, pozwala na jego porównywanie i ewaluację. Metodologia programu opracowana została przez ekspertów powołanych przez IAB Polska pod nadzorem merytorycznym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.
Więcej na stronie: https://dimaq.pl/