STRONA GŁÓWNA
ORGANIZATOR

Pytania? Napisz:

smwwarsaw@socialmedianow.pl

MAPKA

AGENDA
#SMWWarsaw

27-28.06.2022

Kup bilet >>

DZIEŃ PIERWSZY, 27.06.2022

DAY 1

Scena

Stage 1

1

PRELEKCJE

Sessions

8:00-9:00

Registration

9:00-9:15

Official opening (Piotr Chmielewski, Łukasz Cioch)

9:15-10:00

Christina Herbach, Landor & Fitch

The metaverse promises to be the next generation of social media: How can brands win?

10:00-10:45

Claire Hagen, Boat International Media/Fraser Yachts

Trends in luxury travel on social media - how to draw the attention of the proper audience through TikTok / Instagram.

10:45-11:30

Adrian Klie, BrewDog Germany

How to promote a beer on social media which profits are shared among the LGBT organizations.

11:30-12:15

Elisabeth d’Auchamp, Siemens Advanta

“Thumb-stopping” in social media - how to achieve your goals in campaigns

12:15-13:00

Lunch break


13:00-13:45

Daria Ortiz, European Commission

Real emotions and true human history in social media.

13:45-14:30

Benjamin Stroud, Studio North

The power of employee advocacy on social media, in particular LinkedIn.

14:30-15:15

Panel: The future of social media marketing - trends & predictions.

Benjamin Stroud, Daria Ortiz, Aline Geffroy, Elisabeth d’Auchamp

15:15 - 16:00

Aline Geffroy, Saint-Gobain

Social responsibility in social media. A focus on Saint-Gobain’s strategy.

16:00 - 16:45

Periklis Korkontzelos, IG Group

How to use Machine Learning to Optimise Paid Search Return on Investment.

DZIEŃ PIERWSZY, 27.06.2022

DAY 1

Scena

Stage 2

2

PRELEKCJE

Sessions

8:00-9:00

Rejestracja i rozmowy przy kawie

9:00-9:15

Oficjalne otwarcie, (Piotr Chmielewski, Łukasz Cioch) - Scena 1

9:15-10:00

Anna Łyszczek-Majewska, VMLY&R

Czego social media nauczą nas teraz, a czego nauczą w przyszłości?

10:00-10:45

Magdalena Molak, Biuro Reklamy TVN Media

Siła dużego ekranu oraz możliwości świata digital: rozwiązania Addressable TV w praktyce.

10:45-11:30

Marek Myślicki, Stor9

Odpowiedzialny wpływ... czyli siła rażenia influencerów.

11:30-12:15

Angelika Chimkowska - Silna Marka

Sprzedaż na Linkedin, czyli o marketingu co nie boi się sprzedawać

12:15-13:00

Przerwa obiadowa

13:00-13:45

Kamila Kalińczak, Martyna Groll, Magdalena Wysocka, Zuzanna Ledworowska, Marek Myślicki

Panel: Influencer marketing

13:45-14:30

Grzegorz Borowiecki, WUNDERTEAM

SOCIAL MEDIA EXPERIENCE = SM + UX

14:30-15:15

Mikołaj Barczentewicz, Fellow, Stanford Law School

Transparentność czy śledzenie konkurencji? Jak nowe przepisy UE zmienią kampanie w social mediach

15:15-16:00

Piotr Chmielewski, Social Media Now

Co zmieni "Tikotokizacja" mediów społecznościowych?

DZIEŃ PIERWSZY, 27.06.2022

DAY 1

Sala

Stage 3

3

KONWERSATORIA

Workshops

10:00-11:00

Boogumil Gogini

Najciekawsze, ale niekoniecznie najczęstsze błędy w kampaniach reklamowych w Google.

11:00-12:00

Zuza Ledworowska, Pani Swojego Czasu

Wizerunek kontra zasięg – profesjonalna analityka Influencer Marketingu.

13:00-14:00

Szymon Lisowski

Co poza metaverse, web3 i NFT - inne trendy w marketingu i komunikacji

14:00-15:00

Angelika Chimkowska

LinkedIn w biznesie

DZIEŃ DRUGI, 28.06.2022

DAY 2

Scena

Stage 1

1

PRELEKCJE

Sessions

9:00-9:15

Rozpoczęcie

9:15-10:00

Damian Winkowski,

Digital Marketing (Web 2) umiera. Niech żyje Web3 - jak technologia blockchain zmieni sposób w jaki firmy komunikują się ze stakeholderami?

10:00-10:45

Joanna frota Kurkowska, G2A.com oraz Outlier Ventures

NFT - wstep do tematyki dobr cyfrowych i potencjalnych usecasow.

10:45-11:30

Emily Rosa Shahaj, Gravity Layer

Avatars as the new selfie: Fashion and expression in the Metaverse.

11:30-12:15

Karol Karpiński, Meta

Metaverse - spojrzenie w przyszłość.

12:15-13:00

Przerwa obiadowa

13:00-13:45

Katarzyna Wabik, Binance

NFT jako brama do Metawers i Web 3.0.

13:45-14:30

Tomasz Zalewski, Bird & Bird

Rozbiór prawny tokenizacji i NFT. Co się tak naprawdę kryje w tokenie?

14:30-15:15

Jarek Tokarski

"Widzimy się po drugiej stronie, czyli metaverse w praktyce".

15:15-16:00

Wojtek.eth, mazury.xyz

Zdecentralizowana tożsamości i platformy social media w web3.

16:00-16:45

Bartosz Jaszewski, Evangelist


DZIEŃ DRUGI, 28.06.2022

DAY 2

Scena

Stage 2

2

PRELEKCJE

Sessions

9:00-9:15

Rozpoczęcie

9:15-10:00

Sebastian Heyman, #wiemyjak

Jaki jest wpływ social media na skuteczność działań SEO?

10:00-10:45

Magdalena Świątek

Czy AI zastąpi social media managera?

10:45-11:30

Martyna Groll, Magdalena Wysocka, GetHero

Jak trafić do Gen Z w... 15 sekund?

11:30-12:15

Olimpia Jenczek, Mamy Podobnie

7 powodów, dla których warto tworzyć Rolki na Instagramie.

12:15-13:00

Przerwa obiadowa

13:00-13:45

Przyszłość social mediów

PANEL: Łukasz Sokołowski, Olimpia Jenczek, Ola Sidorowska

13:45-14:30

Jakub Biel, https://jakubbiel.pl

Jak robić kreatywny marketing w Polsce? Przykłady, triki i wyniki.

14:30-15:15

Mateusz Buczkowski

Dlaczego copywriterzy stracą robotę (i co zrobić już dziś, aby przetrwać)?

15:15-16:00

Łukasz Sokołowski

Czy komunikacja firm na Facebooku ma jeszcze sens?

16:00-16:45

Wkrótce

PANEL: Śladami Facebooka, czy własną drogą - jak rozwija się LinkedIn i dlaczego warto się nim mocniej zainteresować?

DZIEŃ DRUGI, 28.06.2022

DAY 2

Sala

Stage 3

3

KONWERSATORIA

Session

10:00-11:00

Ola Sidorowska

Pomysły na TikToki, które sprawdzą się w każdym biznesie i błędy, które popełniamy na TikToku

11:00-12:00

Aleksandra Jucha, Social Media Now

E-commerce w realiach Facebooka i Instagrama

13:00-14:00

Dariusz Piekarski

Jak nie przepalać budżetów marketingowych?

14:00-15:00

Wkrótce


Pobierz aplikację Social Media Week Warsaw wyszukując po nazwie w Google Play/App Store lub skanując kod QR:

Social Media Now jest agencją - Zweryfikowanym Partnerem w programie Meta Business Partners...


...i organizatorem Social Media Week Warsaw.

Idea konwersatoriów: to luźne swobodne rozmowy pomiędzy uczestnikami, moderowane przez naszych ekspertów. Każde Konwersatorium trwa godzinę i jest przeznaczone dla pierwszych 40 osób, które stawią się na miejscu o wyznaczonej porze.

Sprzedaż nagrań z Social Media Week

Brak wolnych miejsc na wydarzenie, ruszyła przedsprzedaż nagrań:

Przedsprzedaż pozwala na wykupienie dostępu w niższej cenie. Nagrania będą udostępnione nie później niż 2 tygodnie po wydarzeniu. Dostęp będzie bez ograniczeń czasowych. Będzie zawierał nagrania ze wszystkich wystąpień, z obu scen (nie obejmuje Konwersatoriów). Chętnie odpowiemy na pytania, prosimy o wiadomość na szkolenia@socialmedianow.pl

Udział w wydarzeniu umożliwia zdobycie punktów DIMAQ. Jest to program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Definiuje niezbędny poziom wiedzy i kwalifikacji specjalistów z obszaru marketingu cyfrowego, pozwala na jego porównywanie i ewaluację. Metodologia programu opracowana została przez ekspertów powołanych przez IAB Polska pod nadzorem merytorycznym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.
Więcej na stronie: https://dimaq.pl/