STRONA GŁÓWNA
ORGANIZATOR

Pytania? Napisz:

smwwarsaw@socialmedianow.pl

AGENDA SOCIAL MEDIA WEEK WARSAW 2019

1

DZIEŃ PIERWSZY, 13.06.2019

Scena

PRELEKCJE

DAY 1

Stage 1

Sessions

8:00-9:00

Rejestracja i rozmowy przy kawie

9:00-9:15

Oficjalne otwarcie (Piotr Chmielewski, Łukasz Cioch)

9:15-10:00

Anna Ledwoń - Blacha, More Bananas

Wiedza jako sposób na zbudowanie spójnej wizji marki w SM

10:00-10:45

Maciej Tesławski, Marketing Communication Academy (MCA)

Zaangażowanie społeczne marek przed social mediami i obecnie. Jak robić to skutecznie?

10:45-11:30

Rafał Myśliński, Suchar Codzienny

10 tips & tricks jak zwiększyć skuteczność (zasięg, zaangażowanie i sprzedaż) postów na Instagramie na podstawie kampanii Suchara Codziennego

11:30-12:15

Patrycja Górecka-Butora, WhitePress

O trendach słów kilka – influencer marketing okiem 400 marketerów

12:15-13:00

Przerwa obiadowa

13:00-13:45

Rozmowa wideo: Maciej Orłoś, autorski kanał na platformie YouTube

Telewizja a Social Media

13:45-14:30

Patrycja Górecka - Butora, Rafał Myśliński, Szymon Mierzwa, Grzegorz Borowiecki, Kacper Zdunek

PANEL: Influencer marketing nie sprzedaje...a może jednak?

14:30-15:15

Mateusz Czech, Brand24

7 sposobów, by wykorzystać chatbota w komunikacji w 2019 roku

15:15-16:00

Mateusz Muryjas

Nie liczby, a wnioski - jak poprawnie (z)mierzyć efekty social media w Google Analytics?

16:00-16:45

Piotr Chmielewski, Social Media Now

Era Messengera, czyli jak skorzystać na nowym kierunku rozwoju Facebooka

2

DZIEŃ PIERWSZY, 13.06.2019

Scena

PRELEKCJE

DAY 1

Stage 2

Sessions

8:00-9:00

Registration

9:00-9:15

Official opening (Piotr Chmielewski, Łukasz Cioch)

9:15-10:00

Gabrielle Nouhra, Google

The Unskippable Future of Ads

10:00-10:45

Emmanuel Cohen & Caroline Solari, WIX.COM

Social Media is an Infinite Speed Dating

10:45-11:30

Jonathan Valdez, HubSpot

Social Media in the FlyWheel

11:30-12:15

Christian Artopé, GUD.berlin

Campaigning with heart. How to reach your audience with relevant content

12:15-13:00

Lunch break


13:00-13:45

Yolanda Valery, BBC World Service

The 4 Cs of Engagement

13:45-14:30

Maarten Reijgersberg, RauwCC

Now that Millennials are adults, how about Generation Z?

14:30-15:15

Thomas Van Schaik, Former Global Brand Director at Adidas

The power of sport & story on social

15:15-16:00

Bohumil Pokstefl, Kontentino

The state of social media marketing management in Poland

3

DZIEŃ PIERWSZY, 13.06.2019

Sala

KONWERSATORIA

DAY 1

Stage 3

Workshops

10:00-11:00

Szymon Mierzwa

Jak instagram Stories wpływają na biznes?

11:00-12:00

Anna Ratajczak - Piotrowska i Tomasz Piotrowski, Beeffective

Jak wykorzystać social media do sprzedaży online, czyli budowa efektywnego lejka sprzedażowego krok po kroku

13:00-14:00

Maja Schaefer, Chatbotize

Rozmawiaj z tysiącami klientów jednocześnie, czyli jak strategicznie wykorzystać chatboty w marketingu?

14:00-15:00

Grzegorz Górzyński, Project: People

Grupy na Facebooku - tajna broń marketera

1

DZIEŃ DRUGI, 14.06.2019

Scena

PRELEKCJE

DAY 2

Stage 1

Sessions

9:00-9:15

Rozpoczęcie

9:15-10:00

Joanna Chmura, Psycholog

Marka osobista w social mediach. Wstyd czy odwaga?

10:00-10:45

Franciszek Georgiew, Social Tigers

Od pomysłu do przychodu - ABC launchu nowego produktu na rynek B2B

10:45-11:30

Aleksandra Chalimoniuk, JYSK

Jak zrobić wideo, które może spodobać się komuś jeszcze niż tylko dyrekcji firmy? O autentycznej komunikacji – case study JYSK VLOG

11:30-12:15

Artur Jabłoński, Digitalk

Nie czas na optymalizację, gdy kuleją podstawy. 5 gorzkich prawd o reklamie na Facebooku (i nie tylko)

12:15-13:00

Przerwa obiadowa

13:00-13:45

Artur Jabłoński, Monika Czaplicka, Daniel Kędzierski, Piotr Chmielewski, Franciszek Bazyli Georgiew

PANEL: Czy Facebook się skończy i czy reklamy zrobią się same? Dyskusja o przyszłości FB

13:45-14:30

Daniel Kędzierski, Paweł Chrzan, FastTony.es

Przyszłość automatyzacji marketingu a ochrona danych osobowych

14:30-15:15

Dagmara Pakulska, Espresso Marketing

LinkedIn to nie tylko wirtualne CV! Czyli rzecz o budowaniu marki personalnej

15:15-16:00

Agnieszka Czoska, SENTIMENTI

Po co analizować emocje w tekście?

16:00-16:45

Kamil Mirowski, Dagmara Pakulska, Angelika Chimkowska, Adrian Gamoń, Paweł Mączka

PANEL: Śladami Facebooka, czy własną drogą - jak rozwija się LinkedIn i dlaczego warto się nim mocniej zainteresować?

2

Scena

PRELEKCJE

DZIEŃ DRUGI, 14.06.2019

DAY 2

Stage 2

Sessions

9:00-9:15

Rozpoczęcie

9:15-10:00

Aleksandra Smolarek, Agata Patoła, Social Media Now, Hand Made

Jak zrobić dobrze Twojemu odbiorcy, czyli o UX w social mediach

10:00-10:45

Angelika Chimkowska

Sprzedaż bez spamowania na Linkedin, czyli co robić, a czego unikać w social sellingu B2B

10:45-11:30

Maciej Piątek, Natalia Piątek, The Brief – co znosi psychika grafika

Stwórz udany związek klient & agencja

11:30-12:15

Karolina Tomczyk, Anna Żurek, Medicine, Socjomania

Dane, wnioskowanie i działanie - o procesie współtworzenia strategii marki Medicine w social media

12:15-13:00

Przerwa obiadowa

13:00-13:45

Omar Mhina, TVN Media

W jaki sposób marki mogą efektywnie zarządzać społecznością w social mediach?

13:45-14:30

Mateusz Juja, Pomadziarz.pl

10 rzeczy, które chciałbym wiedzieć zakładając swój pierwszy sklep internetowy

14:30-15:15

Tomasz Brusik, Rysuję fejsbuki

Trochę facebookowej analityki - 4 historie, 4 wskaźniki

15:15-16:00

Grzegorz Borowiecki, WUNDERTEAM

Wiesz już wszystko o pokoleniu "Z"? Przygotuj się na spotkanie z pokoleniem "Alfa"!

16:00-16:45

Izabela Węgierkiewicz, Wit Nirski, GPD Agency, YouTube

Czy YouTube to social media i jakie to ma znaczenie w marketingu?

3

Sala

KONWERSATORIA

DZIEŃ DRUGI, 14.06.2019

DAY 2

Stage 3

Workshops

10:00-11:00

Olimpia Jenczek

InstaStory - czyli relacja x2! Wyróżnij się

11:00-12:00

Jan Jankowski, Social Media Specialist

Praca i rozwój marketera, czyli jak ogarnąć szybko zmieniającą się branżę i być na bieżąco?

13:00-14:00

Dominika Płatkowska-Kloch i Joanna Kropisz, Social Media Now

Relacja klient - agencja, czyli kto tutaj rozdaje karty?

14:00-15:00

Monika Czaplicka, Wobuzz

Największą mocą na ziemi jest niesamowita moc, która wszyscy mamy... moc ludzkiego umyslu. (Profesor X) - jak wykorzystać algorytm Facebooka na swoją korzyść?

Idea konwersatoriów: to luźne swobodne rozmowy pomiędzy uczestnikami, moderowane przez naszych ekspertów. Każde Konwersatorium trwa godzinę i jest przeznaczone dla pierwszych 40 osób, które stawią się na miejscu o wyznaczonej porze.

Sprzedaż nagrań z Social Media Week

Brak wolnych miejsc na wydarzenie, ruszyła przedsprzedaż nagrań:

Przedsprzedaż pozwala na wykupienie dostępu w niższej cenie. Nagrania będą udostępnione nie później niż 2 tygodnie po wydarzeniu. Dostęp będzie bez ograniczeń czasowych. Będzie zawierał nagrania ze wszystkich wystąpień, z obu scen (nie obejmuje Konwersatoriów). Chętnie odpowiemy na pytania, prosimy o wiadomość na szkolenia@socialmedianow.pl

Udział w wydarzeniu umożliwia zdobycie punktów DIMAQ. Jest to program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Definiuje niezbędny poziom wiedzy i kwalifikacji specjalistów z obszaru marketingu cyfrowego, pozwala na jego porównywanie i ewaluację. Metodologia programu opracowana została przez ekspertów powołanych przez IAB Polska pod nadzorem merytorycznym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.
Więcej na stronie: https://dimaq.pl/