Zapisy na konwersatoria
Dzień 1
14 czerwca 2018
TEMAT WARSZTATÓW
ZAPISY
11:00
11:45
Monika Czaplicka z „Kryzysy w social media wybuchają w weekendy”
Zwiększ zaangażowanie na swoich kanałach społecznościowych - praktyczne porady, kejsy i strategie dla małych i dużych
#socialmedia #casestudy #zasięg
12:00
12:45
Mateusz Czech z Brand24
5 sposobów na messenger marketing w 60 minut
#boty #socialmedia #komunikacja
14:30
15:15
Katarzyna Wojciechowska - Strategy Planner w Offon Agency
Customer Journey - prosta droga do poprawy doświadczeń klientów
#strategia #marka #komunikacja
15:30
16:15
Szymon Mierzwa - specjalista od Instagrama
Instagram w Marketingu: Jak prowadzić spójną komunikację z obserwatorami?
#strategia #komunikacja #marka
Dzień 2
15 czerwca 2018
TEMAT WARSZTATÓW
ZAPISY
11:00
11:45
Artur Jabłoński (www.ArturJablonski.com)
Strategie i kampanie remarketingowe na Facebooku
#facebook #strategia #komunikacja
12:00
12:45
Daniel Kędzierski z FastTony.es
Jak zintegrować kampanię Lead Ads i marketing automation? Kampania na FB a firmowy CRM, akcje SMS i wysyłki e-mail
#facebook #ads #strategia
14:30
15:15
Anna Przybysz - praktyk branży Public Relations, szkoleniowiec i wykładowca
To skomplikowane! O trudnych relacjach między PR-em a social media
#komunikacja #socialmedia #casestudy #pr
15:30
16:15
Tomasz Brusik z agencji Semahead i twórca Rysuję fejsbuki
Remarketing dynamiczny - nic nie sprzedaje na Facebooku lepiej. Jak wycisnąć z niego maksimum?
#facebook #ads #sprzedaż
23.11.2017
10:00-17:00
FRANCISZEK BAZYLI GEORGIEW
FACEBOOK ADS: SKUTECZNE TREŚCI I KAMPANIE
FRANCISZEK BAZYLI GEORGIEW
Właściciel agencji marketingowej Social Tigers. Karierę zawodową zbudował na wykorzystaniu Facebook Ads i biznesowych sukcesach powiązanych z ich wykorzystaniem. Z okazji dwulecia istnienia firmy wydał „Księgę Adsów”, obecnie pracuje nad jej drugą, wielojęzyczną edycją. Według testu Gallupa strateg nastawiony na rywalizację i zdobywanie kolejnych osiągnięć.
Co omówimy na zajęciach?
MAGDALENA DANIŁOŚ
Magdalena Daniłoś: CEO agencji marketingowej OFFON Agency, ewangelista video marketingu, wieloletnia dziennikarka, blogerka skupiającego się na tematyce video marketingu. Realizowała kampanie dla takich marek jak: Samsung, Bosch czy Viessmann. Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „marketing Internetowy” Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz wykładowa na takich uczelniach jak Akademia Leona Koźmińskiego czy Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Jest autorką publikacji na temat produkcji filmowej oraz budowania strategii video marketingowych w najważniejszych polskich magazynach branżowych. Prowadzi swój kanał YouTube, na którym przeprowadza wywiady z najbardziej znanymi osobowościami polskiej branży marketingowej oraz twórcami YouTube.Autorka pierwszej w Polsce książki dotyczącej video marketingu, która ukazała się nakładem wydawnictwa OnePress i niemal natychmiast stała się bestsellerem.
Zarówno Facebook, jak i YouTube dają markom możliwość prowadzenia nie tylko komunikacji bezpłatnej w postaci video, ale także realizowania kampanii płatnych rozliczanych w modelu aukcyjnym. To oznacza, że po raz pierwszy od dziesiątek lat, małe i średnie firmy mają możliwość realizowania naprawdę ogromnych zasięgowo kampanii video w budżetach o wiele mniejszych niż te, do których przyzwyczaiła nas telewizja tradycyjna. To złamanie ogromnej bariery, która dzieliła marki z sektora MŚP od gigantów w wyścigu o uwagę klienta. W Stanach Zjednoczonych, w ciągu ostatnich kilku lat, niewielkie firmy, czasem kilkuosobowe, przy pomocy skutecznych kampanii video marketingowych w serwisie YouTube osiągnęły spektakularny sukces komercyjny, rozrastając się do przedsiębiorstw wycenianych na wiele milionów marek.Aż 90% poskich marketerów, którzy realizowali dotychczas kampanie opartą o content video deklaruje, że będzie kontynuowało kampanię video marketingową w kolejnych 2 latach. Video staje się najważniejszą formą przekazu w działaniach marketingowych oraz komunikacyjnych każdej marki. Zmiany społeczne oraz postęp technologiczny sprawia, że z roku na rok ludzie coraz częściej konsumują treści w formie filmowej, za to czytaj coraz rzadziej. Liczby mówią same za siebie. Co czwarta osoba, która obejrzała video, szuka informacji na temat produktu czy usługi, której dotyczył film. Aż 12% osób kupuje produkt, który pojawił się w obejrzanej przez nie reklamie. Co więcej ponad 50% marketerów na całym świecie już dziś deklaruje, że video to typ działań marketingowych, w którym osiągają najlepszy ROI.
Co omówimy na zajęciach?
DANIEL KĘDZIERSKI
Daniel Kędzierski: CEO projektu FastTony.es i przedsiębiorca z 11-letnim doświadczeniem. Twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategi marketingowych. Dzięki swojemu innowacyjnemu produktowi pomaga bardzo precyzyjnie dotrzeć do konsumentów. Bardzo aktywnie wspiera start-up`y, dzieląc się zdobytymi doświadczeniami oraz doradza przy skalowaniu i promocji biznesu na rynku krajowym i zagranicznym.
Kampanie reklamowe na Facebooku to przełożenie strategii reklamowej firmy na algorytmy wyszukujące potencjalnych klientów. Ale jak to wygląda w praktyce? Zapraszam na warsztat, w którym bazując na moich doświadczeniach z ponad 4500 kampanii na Facebooku nauczę Cię jak projektować kampanie, które zwiększają świadomość marki, ruch na stronie, angażują, zachęcają klienta do kontaktu i co najważniejsze - sprzedają. W tym celu omówię i pokażę na przykładach efekty moich metod optymalizacji kampanii i nauczę wykorzystywać sprawdzone metody rozliczania kampanii i automatyzacji w pozyskiwaniu klientów. Szkolenie z budowania strategii opieram na narzędziu Ads manager, Power Editor, GetResponse, ClickMeeting i FastTony i inne.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,
IMIĘ I NAZWISKO
stanowisko, firma
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,
IMIĘ I NAZWISKO
stanowisko, firma
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,
IMIĘ I NAZWISKO
stanowisko, firma
ZAREJESTRUJ SIĘ
W CENIE SZKOLENIE STACJONARNE, NAGRANIA SEMINARIÓW ONLINE, SZCZEGÓŁOWA PREZENTACJA ZE SZKOLENIA, CERTYFIKAT, DODATKOWE BONUSY OD PROWADZĄCYCH, WSPARCIE PO SZKOLENIU, LUNCH I PRZERWY KAWOWE!
WSZYSCY UCZESTNICY OTRZYMAJĄ RÓWNIEŻ DOSTĘP DO SEMINARIÓW FACEBOOK PRO ORAZ DOSTĘP DO ZAMKNIĘTEJ GRUPY NA FB!
1 DZIEŃ
650zł + VAT
1235zł + VAT
2 DNI
OSZCZĘDZASZ 95zł + VAT
OSZCZĘDZASZ 195zł + VAT
1755zł + VAT
3 DNI
OSZCZĘDZASZ 390zł + VAT
2210zł + VAT
4 DNI
OSZCZĘDZASZ 650zł + VAT
2600zł + VAT
5 DNI PEŁNY UDZIAŁ
WYPEŁNIJ FORMULARZ
SOCIAL MEDIA NOW JEST AGENCJĄ WYRÓŻNIONĄ PRZEZ FACEBOOKA NA STRONIE PREZENTUJĄCEJ NAJLEPSZE KAMPANIE Z CAŁEGO ŚWIATA.
...I ORGANIZATOREM SOCIAL MEDIA WEEK WARSAW.
Naszą specjalizacją są kampanie reklamowe na Facebooku oraz innych serwisach społecznościowych, których celem jest osiągnięcie wymiernych efektów biznesowych.