Dzień 1

czwartek, 14 czerwca 2018

CZWARTEK

10:15

Oficjalne rozpoczęcie - Scena 1

Scena 1

Scena 2


10:00

10:15

10:45

Dark Social, czyli o tym czego nie mierzymy w Social Media

Agna Poznańska, GetSocial

Five social media & tech trends for 2018 and beyond (wystąpienie w języku angielskim)

Maarten Reijgersberg

#facebook #strategia #komunikacja

#B2B #automatyzacja #socialmedia

10:45

11:15

Ograniczone finanse nie muszą być przeszkodą. O skutecznych kampaniach Facebook Ads na niedużych budżetach

Wysokie loty, czyli o flircie branży lotniczej z Social Media. Skuteczny Employer Branding

Joanna Tymowicz, Wojciech Szymański, Barbara Dziaduś,
Agencja Ideo

Franciszek Georgiew, Katarzyna Mazurkiewicz i Filip Lewandowski, Social Tigers

#facebook #ads #casestudy

#employerbranding #socialmedia #strategia

11:15

11:45

„Więcej światła!” - czyli jak nakręcić dobre wideo do mediów społecznościowych

Social Advocacy - efektywna strategia budowania wizerunku firmy oraz jej produktów

Paweł Mączka

Marta Fujak, TVN

#wideo #facebook #socialmedia

#B2B #employerbranding #technologie

11:45

12:10

Przerwa

Współpraca z influencerami przy promocji wydarzenia w social media, na przykładzie Błękitnego Marszu Pokoju ONZ

#strategia #komunikacja #zasięg

Sebastian Lipka

12:10

12:40

Relacje na żywo z FB API Live - pliki graficzne, tekstowe, animacje

Paweł Chrzan, Daniel Kędzierski

#wideo #facebook #trendy

Przerwa

12:40

13:10

Kto się nie boi paradokumentów. Czyli ekscytujące życie telewizji na nowych ekranach

Jak sprzedać ekspres w Social Media, czyli o Social Sellingu w branży B2B na przykładzie marki Nespresso

Kamil Mirowski, Piotr Kawicki

Radek Kotapka

#socialmedia #trendy #casestudy

#casestudy #B2B #sprzedaż

13:10

13:40

Marka eksperta na LinkedIn, a mierzalne efekty biznesowe

Jak social media przyśpieszyły sprzedaż i wprowadzenie produktu na rynek? Analiza w oparciu o markę GwiezdnyPrysznic.pl

Sebastian Sulma, Sulma&Sulma

Angelika Chimowska

#B2B #socialmedia #markaosobista

#sprzedaż #strategia #casestudy

13:40

14:30

Przerwa

Przerwa

14:30

15:00

When Does Influencer Become Advertiser, and Why Should You Care?

Dobre pomysły ogrzewają, czyli o "społecznościach wspólnych interesów" w instytucjach kultury na przykładzie Dnia Teatru Publicznego i "Biletu do teatru za grosze"

Łukasz Orłowski, Klaudyna Desperat

#komunikacja #zasięg #casestudy

Alexei Lee

15:00

15:30

Jak boty ratują przed kryzysami?

Ciężkie przypadki, czyli o „skostniałych instytucjach” w social media. O tym jak komunikować tak, żeby inni słuchali

Ewa Kowacz

Bartek Dołęga, Catbots

#boty #automatyzacja #facebook

#marka #komunikacja #marketing

15:30

16:00

Specjalizacja vs rozwój horyzontalny agencji. Co i kiedy się opłaca oraz czemu ostatecznie płaci / straci na tym klient. Case study przetargu na kompleksową kampanię

Wiktor Piskulak

Greg Albrecht

#strategia #B2B #markaosobista

#strategia #B2B #marketing

Co zadziałało? Czego nauczyłem się o uruchamianiu projektów pod marką osobistą

16:00

16:30

Outbound marketing - czyli jak to robić dobrze na przykładzie działań Interim Sales Managers

Michał Zawada, Łukasz Ubogi

Anna Ledwoń-Blacha

Przystań i odpocznij, czyli jak dzięki mediom społecznościowym rozkochać w sobie Klienta lokalnej marki - kawiarni Nakielny

#socialmedia #komunikacja #casestudy

#B2B #sprzedaż #komunikacja

16:30

17:00

Dystrybucja treści via social media i SEO

#SEO #casestudy #marketing

Szymon Słowik

20:00

Networking w Restauracji Biała - zjedz i wypij (ul. Francuska 2)

Dzień 2

piątek, 15 czerwca 2018

10:00

10:15

Rozpoczęcie

Rozpoczęcie

10:15

10:45

Jak prowadzić skuteczny fanpage miejski? Case study Gdynia. Pomysły na angażujące posty, które wygrywają w zestawieniu Sotrendera

Anna Ratajczak - Piotrowska i Tomasz Piotrowski, Agencja Beeffective

The Power of Community - how this multi award winningstart-up has disrupted the women's running marketusing Facebook Groups

#ads #mediaplan #strategia

Mel Bound

10:45

11:15

Skuteczne działania sekwencyjne na Facebooku, czyli o tym co zrobić aby zachęcić konsumenta do zakupu online i offline (Full-Funnel Marketing Approach)

Agnieszka Chabrzyk, Facebook Marketing Partner

Susannah Streeter

#facebook#socialmedia#sprzedaż

Telling your story on social media

#facebook#socialmedia#sprzedaż

11:15

11:45

Jak prowadzić skuteczną obsługę klienta na Facebooku? Słów kilka o nowych możliwościach ewaluacji

Weronika Niżnik, Olga Wójcicka, Interactive Research Center

Magdalena Stępińska, Bartłomiej Rak

Organizacja, rozwój i efekty pracy jednego z największych zespołów social media w Polsce - słów kilka w oparciu o działania Lasów Państwowych
i Socjomanii

#strategia #socialmedia #storytelling

#facebook #komunikacja #marka

11:45

12:10

Przerwa

Social jest obrazem, czyli jak malować najlepsze historie w 2018 roku?

#socialmedia #marketing #wideo

Marcin Żukowski, CyfrowyTubylec.pl

12:10

12:40

Adrian Gamoń, Social Frame

Storytelling experience - projektowanie narracyjnych doświadczeń człowieka w mediach cyfrowych

#storytelling #strategia #socialmedia

Przerwa

12:40

13:10

7 wskazówek dla branży gastronomicznej. Success story na podstawie profilu “Restauracja Czosnek i Oliwa”

Tomasz Hejankowski, Social Room Sp. z o.o.

Andrzej Targosz, Barbara Kozanecka

Eventy = real-life social media. Tego posta nie usuniesz, a Twoi klienci Ci tego nie zapomną

#marketing #strategia #komunikacja

#komunikacja #strategia #casestudy

13:10

13:40

Social Customer Service - narzędzia, wskaźniki, najlepsze praktyki

Grzegorz Berezowski, NapoleonCat

Joanna Dederko, PR Girl z zacięciem modowym

Czy trzeba być globalną firmą, żeby skutecznie działać na Instagramie? Zgodność treści z DNA marki na podstawie polskich marek modowych

#instagram #komunikacja #socialmedia

#facebook #sprzedaż #automatyzacja

13:40

14:30

Przerwa

Przerwa

14:30

15:00

Dobry post zaczyna się w życiu, nie na Facebooku

Anna Zalewska, Social Customer Service - narzędzia, wskaźniki, najlepsze praktyki

Jak angażować pracowników i odbiorców w mediach społecznościowych? Analogie pomiędzy zarządzaniem, a social media

Jacek Santorski, psycholog społeczny i psycholog biznesu

#komunikacja #marka #storytelling

#komunikacja #marka #casestudy

15:00

15:30

Więcej wiesz, lepiej śpisz. Zestaw praktycznych wskazówek pomagających przetrwać hybrydowym marketerom w epoce cyfrowej

Witold Wolny

Maja Lipiak, Agencja Leżę i Pracuję

O kulisach historii, która zaczęła się w łóżku

#storytelling #casestudy #marka

#strategia #B2B #caseStudy

15:30

16:00

Szlachta nie pracuje i korposzczury. Jak robić komunikację dla skrajnych grup docelowych na przykładzie promocji wydawnictw muzycznych

Marcin Zakrzewski, Wojciech Burda, Step Records

Gabriela Silarow

Idealny media plan, czyli jak połączenie Social Mediów i technologii optymalizuje koszty oraz realizuje KPI’e

#strategia#mediaplan#socialmedia

#storytelling #komunikacja #marka

16:00

16:30


Dagmara Pakulska, Niby-Prasówka

Real-Time Marketing, czyli rzecz o najpotężniejszym narzędziu współczesnego marketera

#socialmedia #markaosobista #strategia

Maciej Koński

MARKETING (NIES)KOPANY

#socialmedia #marketing #strategia

16:30

17:00

Zadawanie pytań nie działa. Jak naprawdę zaangażować odbiorców i wywołać lawinę komentarzy


Piotr Chmielewski, Social Media Now

17:00

18:00

Podsumowanie i networking

Podsumowanie i networking

...a w międzyczasie moderowane dyskusje z ekspertami:

1 dzień, 14 czerwca 2018

2 dzień, 15 czerwca 2018

11:00

11:45

Strategie i kampanie remarketingowe na Facebooku

Monika Czaplicka z „Kryzysy w social media wybuchają w weekendy”

Zwiększ zaangażowanie na swoich kanałach społecznościowych - praktyczne porady, kejsy i strategie dla małych
i dużych

Artur Jabłoński (www.ArturJablonski.com)

#socialmedia #casestudy #zasięg

#facebook #strategia #komunikacja

12:00

12:45

Jak zintegrować kampanię Lead Ads i marketing automation? Kampania na FB a firmowy CRM, akcje SMS i wysyłki e-mail

Mateusz Czech z Brand24

5 sposobów na messenger marketing w 60 minut

Daniel Kędzierski z FastTony.es

#boty #socialmedia #komunikacja

#facebook #ads #strategia

14:30

15:15

To skomplikowane! O trudnych relacjach między PR-em a social media

Katarzyna Wojciechowska - Strategy Planner w Offon Agency

Customer Journey - prosta droga do poprawy doświadczeń klientów

Anna Przybysz - praktyk branży Public Relations, szkoleniowiec i wykładowca

#strategia #marka #komunikacja

#komunikacja #socialmedia #casestudy #pr

15:30

16:15

Remarketing dynamiczny - nic nie sprzedaje na Facebooku lepiej. Jak wycisnąć z niego maksimum?

Szymon Mierzwa - specjalista od Instagrama

Instagram w Marketingu: Jak prowadzić spójną komunikację z obserwatorami?

Tomasz Brusik z agencji Semahead i twórca Rysuję fejsbuki

#strategia #komunikacja #marka

#facebook #ads #sprzedaż

23.11.2017

10:00-17:00

ROZWIŃ SZCZEGÓŁY

FRANCISZEK BAZYLI GEORGIEW

FACEBOOK ADS: SKUTECZNE TREŚCI I KAMPANIE

FRANCISZEK BAZYLI GEORGIEW

Właściciel agencji marketingowej Social Tigers. Karierę zawodową zbudował na wykorzystaniu Facebook Ads i biznesowych sukcesach powiązanych z ich wykorzystaniem. Z okazji dwulecia istnienia firmy wydał „Księgę Adsów”, obecnie pracuje nad jej drugą, wielojęzyczną edycją. Według testu Gallupa strateg nastawiony na rywalizację i zdobywanie kolejnych osiągnięć.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE
  • Porównanie silnych i słabych stron Facebooka w kontekście pozostałych mediów społecznościowych
  • Prognozy na przyszłość
  • Content wywołujący akcje
  • Omówienie poszczególnych typów treści na Facebooku w kontekście zasięgu bezpłatnego i płatnego
  • Zasięg bezpłatny
  • Fakty, mity i znaczenie dla działań w biznesie i agencji
  • Jak łączyć content na Facebooku z reklamą?
  • Bazy odbiorców oparte na danych prawdziwych zwolenników marki i klientów
  • Kiedy używać w targetowaniu podobnych grup odbiorców? Na jakiej podstawie je tworzyć?
  • Gotowe strategie reklamowe – czyli kiedy promować, co, jak i za ile?
  • Sesja dodatkowych pytań i odpowiedzi

Co omówimy na zajęciach?

23.11.2017

10:00-17:00

ROZWIŃ SZCZEGÓŁY

MAGDALENA DANIŁOŚ

VIDEO W SOCIAL MEDIA

MAGDALENA DANIŁOŚ

Magdalena Daniłoś: CEO agencji marketingowej OFFON Agency, ewangelista video marketingu, wieloletnia dziennikarka, blogerka skupiającego się na tematyce video marketingu. Realizowała kampanie dla takich marek jak: Samsung, Bosch czy Viessmann. Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „marketing Internetowy” Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz wykładowa na takich uczelniach jak Akademia Leona Koźmińskiego czy Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Jest autorką publikacji na temat produkcji filmowej oraz budowania strategii video marketingowych w najważniejszych polskich magazynach branżowych. Prowadzi swój kanał YouTube, na którym przeprowadza wywiady z najbardziej znanymi osobowościami polskiej branży marketingowej oraz twórcami YouTube.Autorka pierwszej w Polsce książki dotyczącej video marketingu, która ukazała się nakładem wydawnictwa OnePress i niemal natychmiast stała się bestsellerem.

Zarówno Facebook, jak i YouTube dają markom możliwość prowadzenia nie tylko komunikacji bezpłatnej w postaci video, ale także realizowania kampanii płatnych rozliczanych w modelu aukcyjnym. To oznacza, że po raz pierwszy od dziesiątek lat, małe i średnie firmy mają możliwość realizowania naprawdę ogromnych zasięgowo kampanii video w budżetach o wiele mniejszych niż te, do których przyzwyczaiła nas telewizja tradycyjna. To złamanie ogromnej bariery, która dzieliła marki z sektora MŚP od gigantów w wyścigu o uwagę klienta. W Stanach Zjednoczonych, w ciągu ostatnich kilku lat, niewielkie firmy, czasem kilkuosobowe, przy pomocy skutecznych kampanii video marketingowych w serwisie YouTube osiągnęły spektakularny sukces komercyjny, rozrastając się do przedsiębiorstw wycenianych na wiele milionów marek.Aż 90% poskich marketerów, którzy realizowali dotychczas kampanie opartą o content video deklaruje, że będzie kontynuowało kampanię video marketingową w kolejnych 2 latach. Video staje się najważniejszą formą przekazu w działaniach marketingowych oraz komunikacyjnych każdej marki. Zmiany społeczne oraz postęp technologiczny sprawia, że z roku na rok ludzie coraz częściej konsumują treści w formie filmowej, za to czytaj coraz rzadziej. Liczby mówią same za siebie. Co czwarta osoba, która obejrzała video, szuka informacji na temat produktu czy usługi, której dotyczył film. Aż 12% osób kupuje produkt, który pojawił się w obejrzanej przez nie reklamie. Co więcej ponad 50% marketerów na całym świecie już dziś deklaruje, że video to typ działań marketingowych, w którym osiągają najlepszy ROI.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE
ZOBACZ AGENDĘ
  • Tworzenie strategii video marketingowej
  • Kampanie wizerunkowe wideo i kampanie sprzedażowe wideo
  • Podstawy tworzenia treści video w serwisie Facebook
  • Efekt wirusowości w działaniach Facebook Video
  • Facebook Live – potęga narzędzia
  • Optymalizacja konta marki na YT
  • Kampania reklamowa w serwisie YouTube
  • Zasady tworzenia kreacji dla kampanii reklamowych pre-roll
  • Produkcja video przy niewielkich budżetach
  • Video efemeryczne czyli „stories”

Co omówimy na zajęciach?

24.11.2017

10:00-17:00

ROZWIŃ SZCZEGÓŁY

DANIEL KĘDZIERSKI

FACEBOOK + FASTTONY

DANIEL KĘDZIERSKI

Daniel Kędzierski: CEO projektu FastTony.es i przedsiębiorca z 11-letnim doświadczeniem. Twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategi marketingowych. Dzięki swojemu innowacyjnemu produktowi pomaga bardzo precyzyjnie dotrzeć do konsumentów. Bardzo aktywnie wspiera start-up`y, dzieląc się zdobytymi doświadczeniami oraz doradza przy skalowaniu i promocji biznesu na rynku krajowym i zagranicznym.

Kampanie reklamowe na Facebooku to przełożenie strategii reklamowej firmy na algorytmy wyszukujące potencjalnych klientów. Ale jak to wygląda w praktyce? Zapraszam na warsztat, w którym bazując na moich doświadczeniach z ponad 4500 kampanii na Facebooku nauczę Cię jak projektować kampanie, które zwiększają świadomość marki, ruch na stronie, angażują, zachęcają klienta do kontaktu i co najważniejsze - sprzedają. W tym celu omówię i pokażę na przykładach efekty moich metod optymalizacji kampanii i nauczę wykorzystywać sprawdzone metody rozliczania kampanii i automatyzacji w pozyskiwaniu klientów. Szkolenie z budowania strategii opieram na narzędziu Ads manager, Power Editor, GetResponse, ClickMeeting i FastTony i inne.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,

IMIĘ I NAZWISKO

stanowisko, firma

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,

IMIĘ I NAZWISKO

stanowisko, firma

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,

IMIĘ I NAZWISKO

stanowisko, firma

ZAREJESTRUJ SIĘ

W CENIE SZKOLENIE STACJONARNE, NAGRANIA SEMINARIÓW ONLINE, SZCZEGÓŁOWA PREZENTACJA ZE SZKOLENIA, CERTYFIKAT, DODATKOWE BONUSY OD PROWADZĄCYCH, WSPARCIE PO SZKOLENIU, LUNCH I PRZERWY KAWOWE!


WSZYSCY UCZESTNICY OTRZYMAJĄ RÓWNIEŻ DOSTĘP DO SEMINARIÓW FACEBOOK PRO ORAZ DOSTĘP DO ZAMKNIĘTEJ GRUPY NA FB!

1 DZIEŃ

650zł + VAT

WYBIERZ

1235zł + VAT

2 DNI

WYBIERZ

OSZCZĘDZASZ 95zł + VAT

OSZCZĘDZASZ 195zł + VAT

1755zł + VAT

WYBIERZ

3 DNI

OSZCZĘDZASZ 390zł + VAT

2210zł + VAT

WYBIERZ

4 DNI

OSZCZĘDZASZ 650zł + VAT

2600zł + VAT

WYBIERZ

5 DNI PEŁNY UDZIAŁ

WYPEŁNIJ FORMULARZ

SOCIAL MEDIA NOW JEST AGENCJĄ WYRÓŻNIONĄ PRZEZ FACEBOOKA NA STRONIE PREZENTUJĄCEJ NAJLEPSZE KAMPANIE Z CAŁEGO ŚWIATA.


...I ORGANIZATOREM SOCIAL MEDIA WEEK WARSAW.

Naszą specjalizacją są kampanie reklamowe na Facebooku oraz innych serwisach społecznościowych, których celem jest osiągnięcie wymiernych efektów biznesowych.

BĄDŹMY W KONTAKCIE

BĄDŹ NA BIEŻĄCO I ŚLEDŹ NAS W SOCIAL MEDIACH

Paulina Worożbit 881 678 857

p.worozbit@socialmedianow.pl

MASZ PYTANIA? NAPISZ: