Dzień 1
czwartek, 14 czerwca 2018
CZWARTEK
10:15
Oficjalne rozpoczęcie - Scena 1
Scena 1
Scena 2
10:15
10:45
Dark Social, czyli o tym czego nie mierzymy w Social Media
Agna Poznańska, GetSocial
Five social media & tech trends for 2018 and beyond (wystąpienie w języku angielskim)
Maarten Reijgersberg
#facebook #strategia #komunikacja
#B2B #automatyzacja #socialmedia
10:45
11:15
Ograniczone finanse nie muszą być przeszkodą. O skutecznych kampaniach Facebook Ads na niedużych budżetach
Wysokie loty, czyli o flircie branży lotniczej z Social Media. Skuteczny Employer Branding
Joanna Tymowicz, Wojciech Szymański, Barbara Dziaduś,
Agencja Ideo
Franciszek Georgiew, Katarzyna Mazurkiewicz i Filip Lewandowski, Social Tigers
#facebook #ads #casestudy
#employerbranding #socialmedia #strategia
11:15
11:45
„Więcej światła!” - czyli jak nakręcić dobre wideo do mediów społecznościowych
Social Advocacy - efektywna strategia budowania wizerunku firmy oraz jej produktów
Paweł Mączka
Marta Fujak, TVN
#wideo #facebook #socialmedia
#B2B #employerbranding #technologie
11:45
12:10
Przerwa
Współpraca z influencerami przy promocji wydarzenia w social media, na przykładzie Błękitnego Marszu Pokoju ONZ
#strategia #komunikacja #zasięg
Sebastian Lipka
12:10
12:40
Relacje na żywo z FB API Live - pliki graficzne, tekstowe, animacje
Paweł Chrzan, Daniel Kędzierski
#wideo #facebook #trendy
Przerwa
12:40
13:10
Kto się nie boi paradokumentów. Czyli ekscytujące życie telewizji na nowych ekranach
Jak sprzedać ekspres w Social Media, czyli o Social Sellingu w branży B2B na przykładzie marki Nespresso
Kamil Mirowski, Piotr Kawicki
Radek Kotapka
#socialmedia #trendy #casestudy
#casestudy #B2B #sprzedaż
13:10
13:40
Marka eksperta na LinkedIn, a mierzalne efekty biznesowe
Jak social media przyśpieszyły sprzedaż i wprowadzenie produktu na rynek? Analiza w oparciu o markę GwiezdnyPrysznic.pl
Sebastian Sulma, Sulma&Sulma
Angelika Chimowska
#B2B #socialmedia #markaosobista
#sprzedaż #strategia #casestudy
13:40
14:30
Przerwa
Przerwa
14:30
15:00
When Does Influencer Become Advertiser, and Why Should You Care?
Dobre pomysły ogrzewają, czyli o "społecznościach wspólnych interesów" w instytucjach kultury na przykładzie Dnia Teatru Publicznego i "Biletu do teatru za grosze"
Łukasz Orłowski, Klaudyna Desperat
#komunikacja #zasięg #casestudy
Alexei Lee
15:00
15:30
Jak boty ratują przed kryzysami?
Ciężkie przypadki, czyli o „skostniałych instytucjach” w social media. O tym jak komunikować tak, żeby inni słuchali
Ewa Kowacz
Bartek Dołęga, Catbots
#boty #automatyzacja #facebook
#marka #komunikacja #marketing
15:30
16:00
Specjalizacja vs rozwój horyzontalny agencji. Co i kiedy się opłaca oraz czemu ostatecznie płaci / straci na tym klient. Case study przetargu na kompleksową kampanię
Wiktor Piskulak
Greg Albrecht
#strategia #B2B #markaosobista
#strategia #B2B #marketing
Co zadziałało? Czego nauczyłem się o uruchamianiu projektów pod marką osobistą
16:00
16:30
Outbound marketing - czyli jak to robić dobrze na przykładzie działań Interim Sales Managers
Michał Zawada, Łukasz Ubogi
Anna Ledwoń-Blacha
Przystań i odpocznij, czyli jak dzięki mediom społecznościowym rozkochać w sobie Klienta lokalnej marki - kawiarni Nakielny
#socialmedia #komunikacja #casestudy
#B2B #sprzedaż #komunikacja
16:30
17:00
Dystrybucja treści via social media i SEO
#SEO #casestudy #marketing
Szymon Słowik
20:00
Networking w Restauracji Biała - zjedz i wypij (ul. Francuska 2)
Dzień 2
piątek, 15 czerwca 2018
10:00
10:15
Rozpoczęcie
Rozpoczęcie
10:15
10:45
Jak prowadzić skuteczny fanpage miejski? Case study Gdynia. Pomysły na angażujące posty, które wygrywają w zestawieniu Sotrendera
Anna Ratajczak - Piotrowska i Tomasz Piotrowski, Agencja Beeffective
The Power of Community - how this multi award winningstart-up has disrupted the women's running marketusing Facebook Groups
#ads #mediaplan #strategia
Mel Bound
10:45
11:15
Skuteczne działania sekwencyjne na Facebooku, czyli o tym co zrobić aby zachęcić konsumenta do zakupu online i offline (Full-Funnel Marketing Approach)
Agnieszka Chabrzyk, Facebook Marketing Partner
Susannah Streeter
#facebook#socialmedia#sprzedaż
Telling your story on social media
#facebook#socialmedia#sprzedaż
11:15
11:45
Jak prowadzić skuteczną obsługę klienta na Facebooku? Słów kilka o nowych możliwościach ewaluacji
Weronika Niżnik, Olga Wójcicka, Interactive Research Center
Magdalena Stępińska, Bartłomiej Rak
Organizacja, rozwój i efekty pracy jednego z największych zespołów social media w Polsce - słów kilka w oparciu o działania Lasów Państwowych
i Socjomanii
#strategia #socialmedia #storytelling
#facebook #komunikacja #marka
11:45
12:10
Przerwa
Social jest obrazem, czyli jak malować najlepsze historie w 2018 roku?
#socialmedia #marketing #wideo
Marcin Żukowski, CyfrowyTubylec.pl
12:10
12:40
Adrian Gamoń, Social Frame
Storytelling experience - projektowanie narracyjnych doświadczeń człowieka w mediach cyfrowych
#storytelling #strategia #socialmedia
Przerwa
12:40
13:10
7 wskazówek dla branży gastronomicznej. Success story na podstawie profilu “Restauracja Czosnek i Oliwa”
Tomasz Hejankowski, Social Room Sp. z o.o.
Andrzej Targosz, Barbara Kozanecka
Eventy = real-life social media. Tego posta nie usuniesz, a Twoi klienci Ci tego nie zapomną
#marketing #strategia #komunikacja
#komunikacja #strategia #casestudy
13:10
13:40
Social Customer Service - narzędzia, wskaźniki, najlepsze praktyki
Grzegorz Berezowski, NapoleonCat
Joanna Dederko, PR Girl z zacięciem modowym
Czy trzeba być globalną firmą, żeby skutecznie działać na Instagramie? Zgodność treści z DNA marki na podstawie polskich marek modowych
#instagram #komunikacja #socialmedia
#facebook #sprzedaż #automatyzacja
13:40
14:30
Przerwa
Przerwa
14:30
15:00
Dobry post zaczyna się w życiu, nie na Facebooku
Anna Zalewska, Social Customer Service - narzędzia, wskaźniki, najlepsze praktyki
Jak angażować pracowników i odbiorców w mediach społecznościowych? Analogie pomiędzy zarządzaniem, a social media
Jacek Santorski, psycholog społeczny i psycholog biznesu
#komunikacja #marka #storytelling
#komunikacja #marka #casestudy
15:00
15:30
Więcej wiesz, lepiej śpisz. Zestaw praktycznych wskazówek pomagających przetrwać hybrydowym marketerom w epoce cyfrowej
Witold Wolny
Maja Lipiak, Agencja Leżę i Pracuję
O kulisach historii, która zaczęła się w łóżku
#storytelling #casestudy #marka
#strategia #B2B #caseStudy
15:30
16:00
Szlachta nie pracuje i korposzczury. Jak robić komunikację dla skrajnych grup docelowych na przykładzie promocji wydawnictw muzycznych
Marcin Zakrzewski, Wojciech Burda, Step Records
Gabriela Silarow
Idealny media plan, czyli jak połączenie Social Mediów i technologii optymalizuje koszty oraz realizuje KPI’e
#strategia#mediaplan#socialmedia
#storytelling #komunikacja #marka
16:00
16:30
Dagmara Pakulska, Niby-Prasówka
Real-Time Marketing, czyli rzecz o najpotężniejszym narzędziu współczesnego marketera
#socialmedia #markaosobista #strategia
Maciej Koński
MARKETING (NIES)KOPANY
#socialmedia #marketing #strategia
16:30
17:00
Zadawanie pytań nie działa. Jak naprawdę zaangażować odbiorców i wywołać lawinę komentarzy
Piotr Chmielewski, Social Media Now
17:00
18:00
Podsumowanie i networking
Podsumowanie i networking
...a w międzyczasie moderowane dyskusje z ekspertami:
1 dzień, 14 czerwca 2018
2 dzień, 15 czerwca 2018
11:00
11:45
Strategie i kampanie remarketingowe na Facebooku
Monika Czaplicka z „Kryzysy w social media wybuchają w weekendy”
Zwiększ zaangażowanie na swoich kanałach społecznościowych - praktyczne porady, kejsy i strategie dla małych
i dużych
Artur Jabłoński (www.ArturJablonski.com)
#socialmedia #casestudy #zasięg
#facebook #strategia #komunikacja
12:00
12:45
Jak zintegrować kampanię Lead Ads i marketing automation? Kampania na FB a firmowy CRM, akcje SMS i wysyłki e-mail
Mateusz Czech z Brand24
5 sposobów na messenger marketing w 60 minut
Daniel Kędzierski z FastTony.es
#boty #socialmedia #komunikacja
#facebook #ads #strategia
14:30
15:15
To skomplikowane! O trudnych relacjach między PR-em a social media
Katarzyna Wojciechowska - Strategy Planner w Offon Agency
Customer Journey - prosta droga do poprawy doświadczeń klientów
Anna Przybysz - praktyk branży Public Relations, szkoleniowiec i wykładowca
#strategia #marka #komunikacja
#komunikacja #socialmedia #casestudy #pr
15:30
16:15
Remarketing dynamiczny - nic nie sprzedaje na Facebooku lepiej. Jak wycisnąć z niego maksimum?
Szymon Mierzwa - specjalista od Instagrama
Instagram w Marketingu: Jak prowadzić spójną komunikację z obserwatorami?
Tomasz Brusik z agencji Semahead i twórca Rysuję fejsbuki
#strategia #komunikacja #marka
#facebook #ads #sprzedaż
23.11.2017
10:00-17:00
FRANCISZEK BAZYLI GEORGIEW
FACEBOOK ADS: SKUTECZNE TREŚCI I KAMPANIE
FRANCISZEK BAZYLI GEORGIEW
Właściciel agencji marketingowej Social Tigers. Karierę zawodową zbudował na wykorzystaniu Facebook Ads i biznesowych sukcesach powiązanych z ich wykorzystaniem. Z okazji dwulecia istnienia firmy wydał „Księgę Adsów”, obecnie pracuje nad jej drugą, wielojęzyczną edycją. Według testu Gallupa strateg nastawiony na rywalizację i zdobywanie kolejnych osiągnięć.
Co omówimy na zajęciach?
MAGDALENA DANIŁOŚ
Magdalena Daniłoś: CEO agencji marketingowej OFFON Agency, ewangelista video marketingu, wieloletnia dziennikarka, blogerka skupiającego się na tematyce video marketingu. Realizowała kampanie dla takich marek jak: Samsung, Bosch czy Viessmann. Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „marketing Internetowy” Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz wykładowa na takich uczelniach jak Akademia Leona Koźmińskiego czy Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Jest autorką publikacji na temat produkcji filmowej oraz budowania strategii video marketingowych w najważniejszych polskich magazynach branżowych. Prowadzi swój kanał YouTube, na którym przeprowadza wywiady z najbardziej znanymi osobowościami polskiej branży marketingowej oraz twórcami YouTube.Autorka pierwszej w Polsce książki dotyczącej video marketingu, która ukazała się nakładem wydawnictwa OnePress i niemal natychmiast stała się bestsellerem.
Zarówno Facebook, jak i YouTube dają markom możliwość prowadzenia nie tylko komunikacji bezpłatnej w postaci video, ale także realizowania kampanii płatnych rozliczanych w modelu aukcyjnym. To oznacza, że po raz pierwszy od dziesiątek lat, małe i średnie firmy mają możliwość realizowania naprawdę ogromnych zasięgowo kampanii video w budżetach o wiele mniejszych niż te, do których przyzwyczaiła nas telewizja tradycyjna. To złamanie ogromnej bariery, która dzieliła marki z sektora MŚP od gigantów w wyścigu o uwagę klienta. W Stanach Zjednoczonych, w ciągu ostatnich kilku lat, niewielkie firmy, czasem kilkuosobowe, przy pomocy skutecznych kampanii video marketingowych w serwisie YouTube osiągnęły spektakularny sukces komercyjny, rozrastając się do przedsiębiorstw wycenianych na wiele milionów marek.Aż 90% poskich marketerów, którzy realizowali dotychczas kampanie opartą o content video deklaruje, że będzie kontynuowało kampanię video marketingową w kolejnych 2 latach. Video staje się najważniejszą formą przekazu w działaniach marketingowych oraz komunikacyjnych każdej marki. Zmiany społeczne oraz postęp technologiczny sprawia, że z roku na rok ludzie coraz częściej konsumują treści w formie filmowej, za to czytaj coraz rzadziej. Liczby mówią same za siebie. Co czwarta osoba, która obejrzała video, szuka informacji na temat produktu czy usługi, której dotyczył film. Aż 12% osób kupuje produkt, który pojawił się w obejrzanej przez nie reklamie. Co więcej ponad 50% marketerów na całym świecie już dziś deklaruje, że video to typ działań marketingowych, w którym osiągają najlepszy ROI.
Co omówimy na zajęciach?
DANIEL KĘDZIERSKI
Daniel Kędzierski: CEO projektu FastTony.es i przedsiębiorca z 11-letnim doświadczeniem. Twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategi marketingowych. Dzięki swojemu innowacyjnemu produktowi pomaga bardzo precyzyjnie dotrzeć do konsumentów. Bardzo aktywnie wspiera start-up`y, dzieląc się zdobytymi doświadczeniami oraz doradza przy skalowaniu i promocji biznesu na rynku krajowym i zagranicznym.
Kampanie reklamowe na Facebooku to przełożenie strategii reklamowej firmy na algorytmy wyszukujące potencjalnych klientów. Ale jak to wygląda w praktyce? Zapraszam na warsztat, w którym bazując na moich doświadczeniach z ponad 4500 kampanii na Facebooku nauczę Cię jak projektować kampanie, które zwiększają świadomość marki, ruch na stronie, angażują, zachęcają klienta do kontaktu i co najważniejsze - sprzedają. W tym celu omówię i pokażę na przykładach efekty moich metod optymalizacji kampanii i nauczę wykorzystywać sprawdzone metody rozliczania kampanii i automatyzacji w pozyskiwaniu klientów. Szkolenie z budowania strategii opieram na narzędziu Ads manager, Power Editor, GetResponse, ClickMeeting i FastTony i inne.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,
IMIĘ I NAZWISKO
stanowisko, firma
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,
IMIĘ I NAZWISKO
stanowisko, firma
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,
IMIĘ I NAZWISKO
stanowisko, firma
ZAREJESTRUJ SIĘ
W CENIE SZKOLENIE STACJONARNE, NAGRANIA SEMINARIÓW ONLINE, SZCZEGÓŁOWA PREZENTACJA ZE SZKOLENIA, CERTYFIKAT, DODATKOWE BONUSY OD PROWADZĄCYCH, WSPARCIE PO SZKOLENIU, LUNCH I PRZERWY KAWOWE!
WSZYSCY UCZESTNICY OTRZYMAJĄ RÓWNIEŻ DOSTĘP DO SEMINARIÓW FACEBOOK PRO ORAZ DOSTĘP DO ZAMKNIĘTEJ GRUPY NA FB!
1 DZIEŃ
650zł + VAT
1235zł + VAT
2 DNI
OSZCZĘDZASZ 95zł + VAT
OSZCZĘDZASZ 195zł + VAT
1755zł + VAT
3 DNI
OSZCZĘDZASZ 390zł + VAT
2210zł + VAT
4 DNI
OSZCZĘDZASZ 650zł + VAT
2600zł + VAT
5 DNI PEŁNY UDZIAŁ
WYPEŁNIJ FORMULARZ
SOCIAL MEDIA NOW JEST AGENCJĄ WYRÓŻNIONĄ PRZEZ FACEBOOKA NA STRONIE PREZENTUJĄCEJ NAJLEPSZE KAMPANIE Z CAŁEGO ŚWIATA.
...I ORGANIZATOREM SOCIAL MEDIA WEEK WARSAW.
Naszą specjalizacją są kampanie reklamowe na Facebooku oraz innych serwisach społecznościowych, których celem jest osiągnięcie wymiernych efektów biznesowych.