AGENDA SOCIAL MEDIA WEEK WARSAW 2019
DZIEŃ PIERWSZY, 13.06.2019
DZIEŃ DRUGI, 14.06.2019
1
DZIEŃ PIERWSZY, 13.06.2019
Scena
PRELEKCJE
DAY 1
Stage 1
Sessions
8:00-9:00
Rejestracja i rozmowy przy kawie
9:00-9:15
Oficjalne otwarcie (Piotr Chmielewski, Łukasz Cioch)
9:15-10:00
Anna Ledwoń - Blacha, More Bananas
Wiedza jako sposób na zbudowanie spójnej wizji marki w SM
10:00-10:45
Maciej Tesławski, Marketing Communication Academy (MCA)
Zaangażowanie społeczne marek przed social mediami i obecnie. Jak robić to skutecznie?
10:45-11:30
Rafał Myśliński, Suchar Codzienny
10 tips & tricks jak zwiększyć skuteczność (zasięg, zaangażowanie i sprzedaż) postów na Instagramie na podstawie kampanii Suchara Codziennego
11:30-12:15
Patrycja Górecka-Butora, WhitePress
O trendach słów kilka – influencer marketing okiem 400 marketerów
12:15-13:00
Przerwa obiadowa
13:00-13:45
Rozmowa wideo: Maciej Orłoś, autorski kanał na platformie YouTube
Telewizja a Social Media
13:45-14:30
Patrycja Górecka - Butora, Rafał Myśliński, Szymon Mierzwa, Grzegorz Borowiecki, Kacper Zdunek
PANEL: Influencer marketing nie sprzedaje...a może jednak?
14:30-15:15
Mateusz Czech, Brand24
7 sposobów, by wykorzystać chatbota w komunikacji w 2019 roku
15:15-16:00
Mateusz Muryjas
Nie liczby, a wnioski - jak poprawnie (z)mierzyć efekty social media w Google Analytics?
16:00-16:45
Piotr Chmielewski, Social Media Now
Era Messengera, czyli jak skorzystać na nowym kierunku rozwoju Facebooka
2
DZIEŃ PIERWSZY, 13.06.2019
Scena
PRELEKCJE
DAY 1
Stage 2
Sessions
8:00-9:00
Registration
9:00-9:15
Official opening (Piotr Chmielewski, Łukasz Cioch)
9:15-10:00
Gabrielle Nouhra, Google
The Unskippable Future of Ads
10:00-10:45
Emmanuel Cohen & Caroline Solari, WIX.COM
Social Media is an Infinite Speed Dating
10:45-11:30
Jonathan Valdez, HubSpot
Social Media in the FlyWheel
11:30-12:15
Christian Artopé, GUD.berlin
Campaigning with heart. How to reach your audience with relevant content
12:15-13:00
Lunch break
13:00-13:45
Yolanda Valery, BBC World Service
The 4 Cs of Engagement
13:45-14:30
Maarten Reijgersberg, RauwCC
Now that Millennials are adults, how about Generation Z?
14:30-15:15
Thomas Van Schaik, Former Global Brand Director at Adidas
The power of sport & story on social
15:15-16:00
Bohumil Pokstefl, Kontentino
The state of social media marketing management in Poland
3
DZIEŃ PIERWSZY, 13.06.2019
Sala
KONWERSATORIA
DAY 1
Stage 3
Workshops
10:00-11:00
Szymon Mierzwa
Jak instagram Stories wpływają na biznes?
11:00-12:00
Anna Ratajczak - Piotrowska i Tomasz Piotrowski, Beeffective
Jak wykorzystać social media do sprzedaży online, czyli budowa efektywnego lejka sprzedażowego krok po kroku
13:00-14:00
Maja Schaefer, Chatbotize
Rozmawiaj z tysiącami klientów jednocześnie, czyli jak strategicznie wykorzystać chatboty w marketingu?
14:00-15:00
Grzegorz Górzyński, Project: People
Grupy na Facebooku - tajna broń marketera
1
DZIEŃ DRUGI, 14.06.2019
Scena
PRELEKCJE
DAY 2
Stage 1
Sessions
9:00-9:15
Rozpoczęcie
9:15-10:00
Joanna Chmura, Psycholog
Marka osobista w social mediach. Wstyd czy odwaga?
10:00-10:45
Franciszek Georgiew, Social Tigers
Od pomysłu do przychodu - ABC launchu nowego produktu na rynek B2B
10:45-11:30
Aleksandra Chalimoniuk, JYSK
Jak zrobić wideo, które może spodobać się komuś jeszcze niż tylko dyrekcji firmy? O autentycznej komunikacji – case study JYSK VLOG
11:30-12:15
Artur Jabłoński, Digitalk
Nie czas na optymalizację, gdy kuleją podstawy. 5 gorzkich prawd o reklamie na Facebooku (i nie tylko)
12:15-13:00
Przerwa obiadowa
13:00-13:45
Artur Jabłoński, Monika Czaplicka, Daniel Kędzierski, Piotr Chmielewski, Franciszek Bazyli Georgiew
PANEL: Czy Facebook się skończy i czy reklamy zrobią się same? Dyskusja o przyszłości FB
13:45-14:30
Daniel Kędzierski, Paweł Chrzan, FastTony.es
Przyszłość automatyzacji marketingu a ochrona danych osobowych
14:30-15:15
Dagmara Pakulska, Espresso Marketing
LinkedIn to nie tylko wirtualne CV! Czyli rzecz o budowaniu marki personalnej
15:15-16:00
Agnieszka Czoska, SENTIMENTI
Po co analizować emocje w tekście?
16:00-16:45
Kamil Mirowski, Dagmara Pakulska, Angelika Chimkowska, Adrian Gamoń, Paweł Mączka
PANEL: Śladami Facebooka, czy własną drogą - jak rozwija się LinkedIn i dlaczego warto się nim mocniej zainteresować?
2
Scena
PRELEKCJE
DZIEŃ DRUGI, 14.06.2019
DAY 2
Stage 2
Sessions
9:00-9:15
Rozpoczęcie
9:15-10:00
Aleksandra Smolarek, Agata Patoła, Social Media Now, Hand Made
Jak zrobić dobrze Twojemu odbiorcy, czyli o UX w social mediach
10:00-10:45
Angelika Chimkowska
Sprzedaż bez spamowania na Linkedin, czyli co robić, a czego unikać w social sellingu B2B
10:45-11:30
Maciej Piątek, Natalia Piątek, The Brief – co znosi psychika grafika
Stwórz udany związek klient & agencja
11:30-12:15
Karolina Tomczyk, Anna Żurek, Medicine, Socjomania
Dane, wnioskowanie i działanie - o procesie współtworzenia strategii marki Medicine w social media
12:15-13:00
Przerwa obiadowa
13:00-13:45
Omar Mhina, TVN Media
W jaki sposób marki mogą efektywnie zarządzać społecznością w social mediach?
13:45-14:30
Mateusz Juja, Pomadziarz.pl
10 rzeczy, które chciałbym wiedzieć zakładając swój pierwszy sklep internetowy
14:30-15:15
Tomasz Brusik, Rysuję fejsbuki
Trochę facebookowej analityki - 4 historie, 4 wskaźniki
15:15-16:00
Grzegorz Borowiecki, WUNDERTEAM
Wiesz już wszystko o pokoleniu "Z"? Przygotuj się na spotkanie z pokoleniem "Alfa"!
16:00-16:45
Izabela Węgierkiewicz, Wit Nirski, GPD Agency, YouTube
Czy YouTube to social media i jakie to ma znaczenie w marketingu?
3
Sala
KONWERSATORIA
DZIEŃ DRUGI, 14.06.2019
DAY 2
Stage 3
Workshops
10:00-11:00
Olimpia Jenczek
InstaStory - czyli relacja x2! Wyróżnij się
11:00-12:00
Jan Jankowski, Social Media Specialist
Praca i rozwój marketera, czyli jak ogarnąć szybko zmieniającą się branżę i być na bieżąco?
13:00-14:00
Dominika Płatkowska-Kloch i Joanna Kropisz, Social Media Now
Relacja klient - agencja, czyli kto tutaj rozdaje karty?
14:00-15:00
Monika Czaplicka, Wobuzz
Największą mocą na ziemi jest niesamowita moc, która wszyscy mamy... moc ludzkiego umyslu. (Profesor X) - jak wykorzystać algorytm Facebooka na swoją korzyść?
Idea konwersatoriów: to luźne swobodne rozmowy pomiędzy uczestnikami, moderowane przez naszych ekspertów. Każde Konwersatorium trwa godzinę i jest przeznaczone dla pierwszych 40 osób, które stawią się na miejscu o wyznaczonej porze.
Sprzedaż nagrań z Social Media Week
Brak wolnych miejsc na wydarzenie, ruszyła przedsprzedaż nagrań:
Przedsprzedaż pozwala na wykupienie dostępu w niższej cenie. Nagrania będą udostępnione nie później niż 2 tygodnie po wydarzeniu. Dostęp będzie bez ograniczeń czasowych. Będzie zawierał nagrania ze wszystkich wystąpień, z obu scen (nie obejmuje Konwersatoriów). Chętnie odpowiemy na pytania, prosimy o wiadomość na szkolenia@socialmedianow.pl
Udział w wydarzeniu umożliwia zdobycie punktów DIMAQ. Jest to program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Definiuje niezbędny poziom wiedzy i kwalifikacji specjalistów z obszaru marketingu cyfrowego, pozwala na jego porównywanie i ewaluację. Metodologia programu opracowana została przez ekspertów powołanych przez IAB Polska pod nadzorem merytorycznym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.
Więcej na stronie: https://dimaq.pl/