000 00 00 00
SOCIAL MEDIA WEEK, odbył się w WARSZAWIE, 13-14.06.2019
Wydarzenie z popularnego na świecie cyklu, organizowanego
w 23 miastach, od Nowego Jorku po Mediolan i Kijów.
#NAGRANIA Z SMWWarsaw
Prelegenci z Google, BBC World, HubSpot, Wix.com
2
DWA DNI. DWIE SCENY.
PRZEDSTAWICIELE GOOGLE, BBC WORLD, HUBSPOT, WIX.COM WŚRÓD PRELEGENTÓW
NAGRANIA Z
SOCIAL MEDIA WEEK 2019
13-14.06 WARSZAWA
Nagrania zawierają:
32 nagrania prelekcji
3 panele dyskusyjne
ponad 15 godzin nagrań
materiały z 2 dni, z 2 scen
Cena: 990 zł + VAT
Wystawiamy FV VAT.
W celu uzyskania faktury pro forma, prosimy o kontakt pod adresem: szkolenia@socialmedianow.pl
Idea konwersatoriów: to luźne swobodne rozmowy pomiędzy uczestnikami, moderowane przez naszych ekspertów. Każde Konwersatorium trwa godzinę i jest przeznaczone dla pierwszych 40 osób, które stawią się na miejscu o wyznaczonej porze.
Sprzedaż nagrań z Social Media Week
Gabrielle Nouhra pracuje na stanowisku Global Video Specialist, w oddziale Google w Nowym Jorku. Pomaga markom i agencjom tworzyć kreatywne strategie wideo marketingowe
na YouTube. Zanim dołączyła do Google, pracowała przez 7 lat na stanowisku media director,
w agencji Havas.
Global Video Specialist at Google
Gabrielle Nouhra
Jonathan Valdez
Senior Channel Account Manager at HubSpot
Doświadczony Account Manager, pracuje od lat w branży oprogramowania.
Wykwalifikowany w obszarach zarządzania procesami, marketingu cyfrowego, systemów CRM
i platforma marketingowo-technologicznych.
Yolanda Valery
Head of Social Media, BBC World Service
Odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii social media, w każdej z 40 wersji językowych BBC World Service. Edukuje, szkoli oraz kieruje zespołem, który wspomaga pracowników BBC tworzących treści w tych językach.
Bohumil Pokstefl
CEO Kontentino
Bohumil studiował Zarządzanie Innowacjami w Kopenhadze. Pracował w Centrum Innowacji
na zachodnim Uniwersytecie w Wirginii (USA), gdzie konsultował się z młodymi firmami
w zakresie strategii marketingu cyfrowego. W marcu 2016 r. wrócił na Słowację, gdzie otrzymał ofertę dołączenia do zespołu Triad Advertising i przejął ich wewnętrzne oprogramowanie Kontentino.
Po zaledwie 3 latach Kontentino jest już używane przez ponad 3000 agencji i marek na całym świecie, takich jak koncern piwny ASAHI, Volvo, BBDO, Ogilvy czy VML.
Brak miejsc
Brak miejsc
Brak miejsc
Brak wolnych miejsc na wydarzenie, ruszyła przedsprzedaż nagrań:
Pakiet
indywidualny
Pakiet
firmowy
Dostęp do nagrań będzie udostępniony nie później niż 2 tygodnie po wydarzeniu
Dostęp do nagrań będzie udostępniony nie później niż 2 tygodnie po wydarzeniu
Dostęp do nagrań będzie bez ograniczeń czasowych.
Dostęp do nagrań będzie bez ograniczeń czasowych.
Dostęp dla jednej osoby.
Dostęp bez ograniczeń liczby osób oglądających z firmy.
499 zł
+ VAT 23%
999 zł
+ VAT 23%
Aż 8 z 32 prelegentów z zagranicy - to najbardziej międzynarodowa konferencja w branży.
Eksperci, których nie spotkasz na żadnym innym wydarzeniu w Polsce.
Unikalna formuła: znajdziesz tu wykłady, panele dyskusyjne, wywiady, sesje dyskusyjne
z uczestnikami, ale także generowanie pomysłów na żywo.
Przedsprzedaż pozwala na wykupienie dostępu w niższej cenie. Nagrania będą udostępnione nie później niż 2 tygodnie po wydarzeniu. Dostęp będzie bez ograniczeń czasowych. Będzie zawierał nagrania ze wszystkich wystąpień, z obu scen (nie obejmuje Konwersatoriów). Chętnie odpowiemy na pytania, prosimy o wiadomość na szkolenia@socialmedianow.pl
Udział w wydarzeniu umożliwia zdobycie punktów DIMAQ. Jest to program standaryzacji i weryfikacji kompetencji digital marketingowych. Definiuje niezbędny poziom wiedzy i kwalifikacji specjalistów z obszaru marketingu cyfrowego, pozwala na jego porównywanie i ewaluację. Metodologia programu opracowana została przez ekspertów powołanych przez IAB Polska pod nadzorem merytorycznym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.
Więcej na stronie: https://dimaq.pl/
Greg Albrecht
Doświadczenia z wykorzystania social media w komunikacji marki osobistej - wyznanie amatora
Doradca, mówca, inwestor. Zbudował jedną z pierwszych agencji interaktywnych w Polsce zajmujących się marketingiem szeptanym. Pracował m.in. z firmami: Novartis, Bank Pekao SA, Mazda, Interia, Mio, Toshiba, Intel czy Canon.
PIOTR CHMIELEWSKI
Piotr Chmielewski jest założycielem agencji Social Media Now (http://agencja.SocialMediaNow.pl), specjalizującej się w kampaniach reklamowych na Facebooku. Doradca i szkoleniowiec: od 2010 roku przeprowadził ponad 500 dni szkoleniowych dla kilku tysięcy osób. W jego zajęciach biorą udział marketingowcy, przedsiębiorcy oraz pracownicy agencji marketingowych, których celem jest optymalizacja działań reklamowych w mediach społecznościowych. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej i Szkoły Trenerów Biznesu FRDL.
Co omówimy na zajęciach?
SZYMON MIERZWA
Specjalista Social Media, Tworzy wizerunki firm, marek i ludzi w Internecie. Młody mężczyzna z pasją i wizją na siebie.Instagram, Facebook czy Snapchat to miejsca w których spędził niezliczoną ilość godzin testując ich możliwości. Tworzy swój własny wizerunek w Social Media. Jego treści przyciągają tysiące obserwatorów. Współpracował m.in. z Sebastianem Kotow – trenerem biznesowym i współautorem książek z Brian Tracy , Magdaleną Pawłowską – Expertem Online Marketingu oraz wieloma innymi osobami związanymi z branżą marketingu i rozwoju osobistego. Przemawiał na AGH w Krakowie oraz UP w Lublinie. Wierzy, że autentyczność jest niekwestionowanym numerem jeden w Internecie.
Co omówimy na zajęciach?
MAGDALENA DANIŁOŚ
Magdalena Daniłoś: CEO agencji marketingowej OFFON Agency, ewangelista video marketingu, wieloletnia dziennikarka, blogerka skupiającego się na tematyce video marketingu. Realizowała kampanie dla takich marek jak: Samsung, Bosch czy Viessmann. Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „marketing Internetowy” Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz wykładowa na takich uczelniach jak Akademia Leona Koźmińskiego czy Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Jest autorką publikacji na temat produkcji filmowej oraz budowania strategii video marketingowych w najważniejszych polskich magazynach branżowych. Prowadzi swój kanał YouTube, na którym przeprowadza wywiady z najbardziej znanymi osobowościami polskiej branży marketingowej oraz twórcami YouTube.Autorka pierwszej w Polsce książki dotyczącej video marketingu, która ukazała się nakładem wydawnictwa OnePress i niemal natychmiast stała się bestsellerem.
Zarówno Facebook, jak i YouTube dają markom możliwość prowadzenia nie tylko komunikacji bezpłatnej w postaci video, ale także realizowania kampanii płatnych rozliczanych w modelu aukcyjnym. To oznacza, że po raz pierwszy od dziesiątek lat, małe i średnie firmy mają możliwość realizowania naprawdę ogromnych zasięgowo kampanii video w budżetach o wiele mniejszych niż te, do których przyzwyczaiła nas telewizja tradycyjna. To złamanie ogromnej bariery, która dzieliła marki z sektora MŚP od gigantów w wyścigu o uwagę klienta. W Stanach Zjednoczonych, w ciągu ostatnich kilku lat, niewielkie firmy, czasem kilkuosobowe, przy pomocy skutecznych kampanii video marketingowych w serwisie YouTube osiągnęły spektakularny sukces komercyjny, rozrastając się do przedsiębiorstw wycenianych na wiele milionów marek.Aż 90% poskich marketerów, którzy realizowali dotychczas kampanie opartą o content video deklaruje, że będzie kontynuowało kampanię video marketingową w kolejnych 2 latach. Video staje się najważniejszą formą przekazu w działaniach marketingowych oraz komunikacyjnych każdej marki. Zmiany społeczne oraz postęp technologiczny sprawia, że z roku na rok ludzie coraz częściej konsumują treści w formie filmowej, za to czytaj coraz rzadziej. Liczby mówią same za siebie. Co czwarta osoba, która obejrzała video, szuka informacji na temat produktu czy usługi, której dotyczył film. Aż 12% osób kupuje produkt, który pojawił się w obejrzanej przez nie reklamie. Co więcej ponad 50% marketerów na całym świecie już dziś deklaruje, że video to typ działań marketingowych, w którym osiągają najlepszy ROI.
Co omówimy na zajęciach?
DANIEL KĘDZIERSKI
Daniel Kędzierski: CEO projektu FastTony.es i przedsiębiorca z 11-letnim doświadczeniem. Twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategi marketingowych. Dzięki swojemu innowacyjnemu produktowi pomaga bardzo precyzyjnie dotrzeć do konsumentów. Bardzo aktywnie wspiera start-up`y, dzieląc się zdobytymi doświadczeniami oraz doradza przy skalowaniu i promocji biznesu na rynku krajowym i zagranicznym.
Kampanie reklamowe na Facebooku to przełożenie strategii reklamowej firmy na algorytmy wyszukujące potencjalnych klientów. Ale jak to wygląda w praktyce? Zapraszam na warsztat, w którym bazując na moich doświadczeniach z ponad 4500 kampanii na Facebooku nauczę Cię jak projektować kampanie, które zwiększają świadomość marki, ruch na stronie, angażują, zachęcają klienta do kontaktu i co najważniejsze - sprzedają. W tym celu omówię i pokażę na przykładach efekty moich metod optymalizacji kampanii i nauczę wykorzystywać sprawdzone metody rozliczania kampanii i automatyzacji w pozyskiwaniu klientów. Szkolenie z budowania strategii opieram na narzędziu Ads manager, Power Editor, GetResponse, ClickMeeting i FastTony i inne.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,
IMIĘ I NAZWISKO
stanowisko, firma
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,
IMIĘ I NAZWISKO
stanowisko, firma
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,
IMIĘ I NAZWISKO
stanowisko, firma
Partner główny
Partnerzy i Patroni
ZAREJESTRUJ SIĘ
W CENIE SZKOLENIE STACJONARNE, NAGRANIA SEMINARIÓW ONLINE, SZCZEGÓŁOWA PREZENTACJA ZE SZKOLENIA, CERTYFIKAT, DODATKOWE BONUSY OD PROWADZĄCYCH, WSPARCIE PO SZKOLENIU, LUNCH I PRZERWY KAWOWE!
WSZYSCY UCZESTNICY OTRZYMAJĄ RÓWNIEŻ DOSTĘP DO SEMINARIÓW FACEBOOK PRO ORAZ DOSTĘP DO ZAMKNIĘTEJ GRUPY NA FB!
1 DZIEŃ
650zł + VAT
1235zł + VAT
2 DNI
OSZCZĘDZASZ 95zł + VAT
OSZCZĘDZASZ 195zł + VAT
1755zł + VAT
3 DNI
OSZCZĘDZASZ 390zł + VAT
2210zł + VAT
4 DNI
OSZCZĘDZASZ 650zł + VAT
2600zł + VAT
5 DNI PEŁNY UDZIAŁ
WYPEŁNIJ FORMULARZ
SOCIAL MEDIA NOW JEST AGENCJĄ WYRÓŻNIONĄ PRZEZ FACEBOOKA NA STRONIE PREZENTUJĄCEJ NAJLEPSZE KAMPANIE Z CAŁEGO ŚWIATA.
...I ORGANIZATOREM SOCIAL MEDIA WEEK WARSAW.
Naszą specjalizacją są kampanie reklamowe na Facebooku oraz innych serwisach społecznościowych, których celem jest osiągnięcie wymiernych efektów biznesowych.