Nagrania z
SOCIAL MEDIA WEEK 2019
000 00 00 00
#SMWWarsaw
Konferencja odbyła się 13-14.06 w Warszawie.
NAGRANIA
Joanna Chmura, Psycholog
Marka osobista w social mediach. Wstyd czy odwaga?
Franciszek Georgiew, Social Tigers
Od pomysłu do przychodu - ABC launchu nowego produktu na rynek B2B
Aleksandra Chalimoniuk, JYSK
Jak zrobić wideo, które może spodobać się komuś jeszcze niż tylko dyrekcji firmy? O autentycznej komunikacji – case study JYSK VLOG
Artur Jabłoński, Digitalk
Nie czas na optymalizację, gdy kuleją podstawy. 5 gorzkich prawd o reklamie na Facebooku (i nie tylko)
PANEL: Czy Facebook się skończy i czy reklamy zrobią się same? Dyskusja o przyszłości FB
Artur Jabłoński, Monika Czaplicka, Daniel Kędzierski, Piotr Chmielewski, Franciszek Bazyli Georgiew
Daniel Kędzierski, Paweł Chrzan, FastTony.es
Przyszłość automatyzacji marketingu a ochrona danych osobowych
Dagmara Pakulska, Espresso Marketing
LinkedIn to nie tylko wirtualne CV! Czyli rzecz o budowaniu marki personalnej
Agnieszka Czoska, SENTIMENTI
Po co analizować emocje w tekście?
PANEL: Śladami Facebooka, czy własną drogą - jak rozwija się LinkedIn i dlaczego warto się nim mocniej zainteresować?
Kamil Mirowski, Dagmara Pakulska, Angelika Chimkowska, Adrian Gamoń, Paweł Mączka