Nagrania z

SOCIAL MEDIA WEEK 2019


000 00 00 00

ZAPISZ SIĘ
CZYTAJ WIĘCEJ

#SMWWarsaw

Konferencja odbyła się 13-14.06 w Warszawie.

Dzień 2, scena 1

Joanna Chmura, Psycholog

Marka osobista w social mediach. Wstyd czy odwaga?

Franciszek Georgiew, Social Tigers

Od pomysłu do przychodu - ABC launchu nowego produktu na rynek B2B

Aleksandra Chalimoniuk, JYSK

Jak zrobić wideo, które może spodobać się komuś jeszcze niż tylko dyrekcji firmy? O autentycznej komunikacji – case study JYSK VLOG

Artur Jabłoński, Digitalk

Nie czas na optymalizację, gdy kuleją podstawy. 5 gorzkich prawd o reklamie na Facebooku (i nie tylko)

PANEL: Czy Facebook się skończy i czy reklamy zrobią się same? Dyskusja o przyszłości FB

Artur Jabłoński, Monika Czaplicka, Daniel Kędzierski, Piotr Chmielewski, Franciszek Bazyli Georgiew

Daniel Kędzierski, Paweł Chrzan, FastTony.es

Przyszłość automatyzacji marketingu a ochrona danych osobowych

Dagmara Pakulska, Espresso Marketing

LinkedIn to nie tylko wirtualne CV! Czyli rzecz o budowaniu marki personalnej

Agnieszka Czoska, SENTIMENTI

Po co analizować emocje w tekście?

PANEL: Śladami Facebooka, czy własną drogą - jak rozwija się LinkedIn i dlaczego warto się nim mocniej zainteresować?

Kamil Mirowski, Dagmara Pakulska, Angelika Chimkowska, Adrian Gamoń, Paweł Mączka