Nagrania z

SOCIAL MEDIA WEEK 2019


000 00 00 00

ZAPISZ SIĘ
CZYTAJ WIĘCEJ

#SMWWarsaw

Konferencja odbyła się 13-14.06 w Warszawie.

Dzień 1, scena 1

Anna Ledwoń - Blacha, More Bananas

Wiedza jako sposób na zbudowanie spójnej wizji marki w SM

Maciej Tesławski, Marketing Communication Academy (MCA)

Zaangażowanie społeczne marek przed social mediami i obecnie. Jak robić to skutecznie?

Rafał Myśliński, Suchar Codzienny

10 tips & tricks jak zwiększyć skuteczność (zasięg, zaangażowanie i sprzedaż) postów na Instagramie na podstawie kampanii Suchara Codziennego

Patrycja Górecka-Butora, WhitePress

O trendach słów kilka – influencer marketing okiem 400 marketerów

Rozmowa wideo: Maciej Orłoś, autorski kanał na platformie YouTubeTelewizja a Social Media

PANEL: Influencer marketing nie sprzedaje...a może jednak?

Patrycja Górecka - Butora, Rafał Myśliński, Szymon Mierzwa, Grzegorz Borowiecki, Kacper Zdunek

Mateusz Czech, Brand24

7 sposobów, by wykorzystać chatbota w komunikacji w 2019 roku

Mateusz Muryjas

Nie liczby, a wnioski - jak poprawnie (z)mierzyć efekty social media w Google Analytics?

Piotr Chmielewski, Social Media Now

Era Messengera, czyli jak skorzystać na nowym kierunku rozwoju Facebooka