Nagrania z
SOCIAL MEDIA WEEK 2019
000 00 00 00
#SMWWarsaw
Konferencja odbyła się 13-14.06 w Warszawie.
Anna Ledwoń - Blacha, More Bananas
Wiedza jako sposób na zbudowanie spójnej wizji marki w SM
Maciej Tesławski, Marketing Communication Academy (MCA)
Zaangażowanie społeczne marek przed social mediami i obecnie. Jak robić to skutecznie?
Rafał Myśliński, Suchar Codzienny
10 tips & tricks jak zwiększyć skuteczność (zasięg, zaangażowanie i sprzedaż) postów na Instagramie na podstawie kampanii Suchara Codziennego
Patrycja Górecka-Butora, WhitePress
O trendach słów kilka – influencer marketing okiem 400 marketerów
Rozmowa wideo: Maciej Orłoś, autorski kanał na platformie YouTubeTelewizja a Social Media
PANEL: Influencer marketing nie sprzedaje...a może jednak?
Patrycja Górecka - Butora, Rafał Myśliński, Szymon Mierzwa, Grzegorz Borowiecki, Kacper Zdunek
Mateusz Czech, Brand24
7 sposobów, by wykorzystać chatbota w komunikacji w 2019 roku
Mateusz Muryjas
Nie liczby, a wnioski - jak poprawnie (z)mierzyć efekty social media w Google Analytics?
Piotr Chmielewski, Social Media Now
Era Messengera, czyli jak skorzystać na nowym kierunku rozwoju Facebooka