Nagrania z

SOCIAL MEDIA WEEK 2022


000 00 00 00

ZAPISZ SIĘ
CZYTAJ WIĘCEJ

#SMWWarsaw

Konferencja odbyła się 27-28.06 w Warszawie.

Dzień 1, scena 2

Anna Łyszczek-Majewska, VMLY&R

Czego social media nauczą nas teraz, a czego nauczą w przyszłości?

Magdalena Molak, Biuro Reklamy TVN Media

Siła dużego ekranu oraz możliwości świata digital: rozwiązania Addressable TV w praktyce.

Marek Myślicki, Stor9

Odpowiedzialny wpływ... czyli siła rażenia influencerów.

Angelika Chimkowska - Silna Marka

Sprzedaż na Linkedin, czyli o marketingu co nie boi się sprzedawać

Kamila Kalińczak, Martyna Groll, Magdalena Wysocka, Zuzanna Ledworowska, Marek Myślicki

Panel: Influencer marketing

Grzegorz Borowiecki, WUNDERTEAM

SOCIAL MEDIA EXPERIENCE = SM + UX

Mikołaj Barczentewicz, Fellow, Stanford Law School

Transparentność czy śledzenie konkurencji? Jak nowe przepisy UE zmienią kampanie w social mediach

Piotr Chmielewski, Social Media Now

Co zmieni "Tikotokizacja" mediów społecznościowych?