#SMWWarsaw
SOCIAL MEDIA WEEK,
PO RAZ PIERWSZY W POLSCE:
WARSZAWA, 14-15.06.2018
000 00 00 00
DNI GODZIN MINUT SEKUND
BILETY JUŻ DOSTĘPNE!
2
DWA DNI. DWIE SCENY. NAJWIĘKSZY NA ŚWIECIE CYKL DLA SOCIAL MEDIA SPECJALISTÓW. NARESZCIE W POLSCE.
MARKETINGOWCY,
INNOWATORZY,
SPECJALIŚCI SOCIAL MEDIA
Idea Social Media Week wywodzi się z Nowego Jorku. To tam odbywały się pierwsze wydarzenia. Teraz cykl odbywa się równolegle w kilkudziesięciu miastach, na kilku kontynentach m.in. w NY, Londynie, Rzymie, Toronto i Chicago.
Jest uważany za jedno z najważniejszych źródeł inspiracji, wiedzy i wskazówek dla profesjonalistów z branży medialnej, marketingowej i technologicznej.
Misją SMW jest stworzenie środowiska, sprzyjającego nawiązaniu nowych kontaktów i możliwości biznesowych.
CO WYRÓŻNIA
#SocialMediaWeek?
Mówcami są praktycy. Osoby, które nieczęsto dzielą się doświadczeniem. Dyrektorzy, specjaliści działów marketingu firm i instytucji.
Dwie sceny. W każdej chwili możesz wybrać temat i wystąpienie, które bardziej Cię interesuje.
Formuła wystąpień jest różnorodna: znajdziesz tu i wykłady i panele dyskusyjne i wywiady i prawdziwe sesje dyskusyjne z udziałem uczestników oraz generowaniem pomysłów na żywo.
SOCIAL MEDIA WEEK POZWOLI WAM:
POZNAĆ NOWOŚCI DOTYCZĄCE WSZYSTKICH NAJWAŻNIEJSZYCH MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
ZDOBYĆ INSPIRACJĘ DOTYCZĄCĄ POMYSŁÓW NA TREŚCI, KAMPANIE REKLAMOWE I STRATEGIE DZIAŁAŃ
NAWIĄZAĆ KONTAKTY, KTÓRE PRZEŁOŻĄ SIĘ NA NOWE PROJEKTY I WSPÓŁPRACE
ZROZUMIEĆ TRENDY, KTÓRE BĘDĄ MIAŁY KLUCZOWE ZNACZENIE W NAJBLIŻSZYCH LATACH
Kogo szczególnie
zapraszamy?
Nasi prelegenci
Marta Fujak, TVN
„Więcej światła!” - czyli jak nakręcić dobre wideo do mediów społecznościowych
Producentka telewizyjna i szefowa Short Forms Studio w TVN. Specjalizuje się w produkcji krótkich materiałów wideo na Facebooka, Instagrama i Snapchata, m.in. dla amerykańskiego giganta medialnego Scripps Networks Interactive. Produkcje oglądają miliony widzów na całym świecie, m.in. na fanpejdżach Food Network, HGTV i Travel Channel.
Piotr Chmielewski
Zasięg bezpłatny na Facebooku żyje i ma się świetnie: 6 kluczowych wskazówek
Założyciel agencji Social Media Now, doradca i szkoleniowiec. Przeprowadził ponad 600 dni szkoleniowych dla kilku tysięcy osób. Posiada oficjalne, facebookowe certyfikaty potwierdzające kompetencje: "Facebook Certified Planning Professional" oraz "Facebook Certified Buying Professional".
Greg Albrecht
Doświadczenia z wykorzystania social media w komunikacji marki osobistej - wyznanie amatora
Doradca, mówca, inwestor. Zbudował jedną z pierwszych agencji interaktywnych w Polsce zajmujących się marketingiem szeptanym. Pracował m.in. z firmami: Novartis, Bank Pekao SA, Mazda, Interia, Mio, Toshiba, Intel czy Canon.
Szymon Słowik
Ruch organiczny w procesie Customer Journey
Marketer, bloger i specjalista SEO. Koncentruje się na tworzeniu, analityce i wdrażaniu strategii budowania ruchu organicznego. Pracuje z e-commerce, B2B oraz startupami (także jako mentor i trener podczas wydarzeń branżowych). Współzałożyciel firmy konsultingowej Takaoto specjalizującej się łączeniu obszarów SEO i UX.
Ewa Kowacz
Ciężkie przypadki, czyli o „skostniałych instytucjach” w social media. O tym jak komunikować tak, żeby inni słuchali.
Specjalistka od działań PR-owych, marketingu i eventów. Właścicielka FAME PR & Marketing, inicjatorka spotkań z cyklu Jej Wysokość Komunikacja oraz założycielka Fame Group oraz #TAG. Na co dzień dba o wizerunek Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach.
Marcin Żukowski, CyfrowyTubylec.pl
Social jest obrazem, czyli jak malować najlepsze historie w 2018 roku?
Social media ekspert, szkoleniowiec, prelegent i wykładowca. Od lat pracuje na rynku interaktywnym, m.in. w agencjach interaktywnych, sieciach reklamy oraz po stronie wydawcy. Obecnie działa pod marką własną, konsultingową: Cyfrowy Tubylec. Współpracował m.in. z PKO BP, Orlen, Unilever, Bielenda czy Żabka Polska. Autor książek „Twoja firma w social mediach" oraz „Ty w social mediach".
Anna Zalewska, widoczni.com
Dobry post zaczyna się w życiu, nie na Facebooku
Jej specjalność to content marketing. Lubi inspiracje, szczególnie jeśli chodzi o projektowanie usług metodą design thinking. Realizuje projekty edukacyjne dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i Wyższej Szkoły Bankowej. Redaguje blog widoczni i publikuje w takich magazynach i portalach jak: Nowy Marketing, Marketing w Praktyce, Magazyn Online Marketing, Marketer+ i wiele innych.
Agna Poznańska, GetSocial
Dark Social, czyli o tym czego nie mierzymy w Social Media
Specjalistka z zakresu digital marketingu, strateg marek. 6 lat pracowała w agencji marketingowej w Londynie, od dwóch lat na rynku SaaS. Obecnie pracuje w Lizbonie jako Dyrektor ds. Marketingu w GetSocial.io, firmie która zajmuje się śledzeniem przestrzeni Dark Social, co pozwala na dokładniejsze śledzenie skuteczności działań w Social Media.
Sebastian Sulma, Sulma&Sulma
Wprowadza i rozwija sprzedaż produktów na rynku. Prowadzi projekty od komercjalizacji pomysłu, poprzez tworzenie marki i strategii rozwoju do internacjonalizacji przedsiębiorstwa. Pomógł firmom z 15 branż i z aż 3 kontynentów (Europa, Afryka Wschodnia, Ameryka Południowa).
Jak social media przyśpieszyły sprzedaż i wprowadzenie produktu na rynek? Analiza w oparciu o markę GwiezdnyPrysznic.pl
Gabriela Silarow
Specjalistka Digital Media w Schulz Brand Friendly. Na co dzień tworzy strategie oraz wizje kampanii reklamowych w Internecie. Pasjonatka nowinek technologicznych oraz ich praktycznego wykorzystania. Doświadczenie zdobywała w krakowskich agencjach reklamowych, gdzie współpracowała z największymi firmami m.in. Microsoft.
Idealny media plan, growth hacking i bądź Friendly
Grzegorz Berezowski, NapoleonCat
Założyciel i CEO NapoleonCat - narzędzia do social customer service oraz analityki i raportowania działań w mediach społecznościowych. Jedyny polski Facebook Marketing Partner. Pracował w agencjach sieciowych takich jak Ogilvy i McCann Erickson. Współzałożyciel agencji 180heartbeats + Jung v. Matt oraz Catvertisera.
Social Customer Service - narzędzia, wskaźniki, najlepsze praktyki
Witold Wolny
Marketer z doświadczeniem w pracy z sektorami NGO, MSP i korporacyjnym. Zafascynowany komunikacją online oraz możliwościami nowoczesnej analityki danych. Koordynuje działania marketingowe w ORTO-FAN - firmie dystrybucyjnej w branży stomatologicznej.
Więcej wiesz, lepiej śpisz. Zestaw praktycznych wskazówek pomagających przetrwać hybrydowym marketerom w epoce cyfrowej
Kamil Mirowski, Piotr Kawicki
Jak sprzedać ekspres w Social Media, czyli o Social Sellingu w branży B2B na przykładzie marki Nespresso
Kamil specjalizuje się w strategicznym wykorzystaniu social media w komunikacji marketingowej, pozyskiwaniu klientów, komunikacji wewnętrznej czy rekrutacji. Prowadził szkolenia m.in. dla: MetLife, Forum Media, Ambasada Stanów Zjednoczonych, Nespresso (Nestle) czy Canon.
Piotr ma na koncie 20 lat doświadczenia w działach sprzedaży i szkoleń w międzynarodowych koncernach Philip Morris Polska, Lindt&Sprungli czy Tetley. Obecnie wspiera klientów branży HoReCa swoją wiedzą w ramach Nespresso.
Andrzej Targosz, Barbara Kozanecka
Eventy = real-life social media. Tego posta nie usuniesz, a Twoi klienci Ci tego nie zapomną
On to założyciel i CEO Eventory, agencji eventowej PROIDEA i kilku innych firm technologicznych. Inwestuje w odnoszące sukcesy start-upy takie jak: Estimote, Jivr, Vbionic czy Statsocial. Ona to Marketing Manager w agencji Eventory i tłumacz. Dotychczas swoje doświadczenie zdobywała w agencji marketingu online.
Anna Ratajczak - Piotrowska i Tomasz Piotrowski, Agencja Beeffective
Jak prowadzić skuteczny fanpage miejski? Case study Gdynia. Pomysły na angażujące posty, które wygrywają w zestawieniu Sotrendera
Małżeństwo z Trójmiasta. Od 10 lat pasjonują się digital marketingiem, a od 3 lat prowadzą Beeffective – Social Media & Performance Marketing Agency. Obecnie realizują efektywne projekty e-marketingowe dla takich marek jak: home&you, kawa illy, Esotiq, Lactima, Carte d’Or Cafe oraz Marriott.
Joanna Dederko
Czy trzeba być globalną firmą, żeby skutecznie działać na Instagramie? Zgodność treści z DNA marki na podstawie Reporter Young
PR Girl z zacięciem modowym. Dawniej odpowiedzialna za strategie Content Marketingowe dla firm z różnych branż, a po godzinach za artykuły na Social Press i Fashion Biznes. Dziś odpowiada za strategię PR-ową, komunikację online i wizerunek marki Reporter Young.
Angelika Chimowska
Marka eksperta na LinkedIn, a mierzalne efekty biznesowe
Strateg i ekspert oswajania zmian, autorka książki „Psychologia zmiany w życiu i biznesie”. Od ponad 15 lat pracuje w różnych korporacjach jako manager. Jest absolwentką Executive MBA i śmiało nazywają ją mentorką i profesjonalnym mówcą.
Maja Lipiak, Agencja Leżę i Pracuję
O kulisach historii, która zaczęła się w łóżku
Przedsiębiorca społeczny. CEO w Agencji Leżę i Pracuję, gdzie daje pracę osobom sparaliżowanym. Pracowała m.in. dla Agencji marketingu strategicznego RUBIKOM Strategic Thinking, Agencji Interaktywnej Punkt Krytyczny i Agencji PR Pan Pikto. Laureatka konkursu TEDxRavaRiver na śląskie idee warte rozpowszechniania oraz aktywna obywatelka programu British Council - Active Citizens for Social Enterprise.
Franciszek Georgiew, Maciej Orczykowski i Filip Lewandowski, Social Tigers
Ograniczone finanse nie muszą być przeszkodą. O skutecznych kampaniach Facebook Ads na niedużych budżetach.
Tygrysy social media marketingu. Współtworzą agencję Social Tigers, która wyróżnia się zaangażowaniem oraz doskonałą znajomością systemów reklamowych i ich wykorzystaniem dla realizacji celów biznesowych. Jak na prawdziwe Tygrysy branży przystało, chętnie dzielą się swoją wiedzą – na szkoleniach i spotkaniach podpowiadają mniejszym kotom, jak prowadzić skuteczne działania na niedużych budżetach.
Tomasz Hejankowski, Social Room Sp. z o.o.
7 wskazówek dla branży gastronomicznej. Success story na podstawie profilu “Restauracja Czosnek i Oliwa”
Założyciel bydgoskiej agencji Social Room, trener, strateg i specjalista ds. mediów społecznościowych. Wraz z zespołem, tylko w ciągu jednego roku, wygenerował dla swoich klientów łączne zyski o wartości przekraczającej 500 000 zł, ze szczególnym powodzeniem w branży odzieżowej i gastronomicznej.
Bartek Dołęga, Catbots
Jak boty ratują przed kryzysami?
Pasjonat sztucznej inteligencji oraz automatyzacji wszystkiego. Założyciel Catbots - firmy tworzącej chatboty dla klientów na całym świecie. Ich wirtualni asystenci przeprowadzili już światową premierę teledysku, relacjonowali mecze piłki nożnej czy... pomagają w podjęciu decyzji co na siebie włożyć.
Marcin Zakrzewski, Wojciech Burda, Step Records
Szlachta nie pracuje i korposzczury. Jak robić komunikację dla skrajnych grup docelowych na przykładzie promocji wydawnictw muzycznych
Dwaj zgrani partnerzy, którzy zawodowo prowadzą kanały social mediowe największej polskiej wytwórni hip-hopowej oraz tworzą kampanie wizerunkowe dla raperów. Codziennie starają się okiełznać niepokornych artystów, którzy nierzadko mają bardzo niekonwencjonalne plany na swoje życie i twórczość.
Weronika Niżnik, Olga Wójcicka, Interactive Research Center
Jak prowadzić skuteczną obsługę klienta na Facebooku? Słów kilka o nowych możliwościach ewaluacji
Specjalistki z zakresu badań Internetu i digital marketingu, od wielu lat analizujące wirtualne zachowania internautów. Na co dzień współpracują zarówno z agencjami i domami mediowymi (m.in. Havas, Value Media) oraz z międzynarodowymi korporacjami (m. in. Kompania Piwowarska, Unilever).
Sebastian Lipka
Współpraca z influencerami przy promocji wydarzenia w social media, na przykładzie Błękitnego Marszu Pokoju ONZ
Trener, konsultant i twórca publikacji branżowych. Autor bloga Social Media Online. Założyciel agencji PRdigital, która realizowała projekty m. in. dla ONZ.Współpracuje z Catvertiser, gdzie doradza klientom w kwestiach budowania strategii promocji marki w mediach społecznościowych oraz realizuje kampanie reklamowe.
Paweł Mączka
Social Advocacy - efektywna strategia budowania wizerunku firmy oraz jej produktów
Absolwent Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Od ponad 10 lat w branży IT. Chief Technology Officer w firmie Storware i założyciel SocialCube. Na co dzień propagator Social Selling, trendów technologii mobilnych oraz przechowywania i współdzielenia danych.
Agnieszka Chabrzyk, Facebook Marketing Partner
Skuteczne działania sekwencyjne na Facebooku, czyli o tym co zrobić aby zachęcić konsumenta do zakupu online i offline (Full-Funnel Marketing Approach)
Senior Digital & Marketing Executive. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze digital marketingu, sprzedaży oraz big data. Pracowała dla Facebooka w regionie CEE, a dziś zarządza polskim oddziałem agencji online - Business Factory, dostawcy technologii ROI Hunter.
Joanna Tymowicz, Wojciech Szymański, Barbara Dziaduś,
Agencja Ideo
Wysokie loty, czyli o flircie branży lotniczej z Social Media. Skuteczny Employer Branding
Wielcy entuzjaści Social Media. Codziennie udowadniają, że nie ma rzeczy niemożliwych. Rozumieją, jak ważny jest wizerunek klientów, dlatego każdy projekt traktują jako wyzwanie, realizują nawet najbardziej nietypowe potrzeby Klientów. Pracowali z wieloma markami, wśród których były te największe, między innymi Cobi, Melvit, Wolters Kluwer, LG Electronics Polska.
Prowadzący Konwersatoria
Prowadzący Konwersatoria
Idea konwersatoriów: to luźne swobodne rozmowy pomiędzy uczestnikami, moderowane przez naszych ekspertów. Każde Konwersatorium trwa godzinę i jest przeznaczone dla pierwszych 40 osób, które stawią się na miejscu o wyznaczonej porze.
Daniel Kędzierski, FastTony.es
Jak zintegrować kampanię Lead Ads i marketing automation? Kampania na FB a firmowy CRM, akcje SMS i wysyłki e-mail
CEO projektu FastTony.es i przedsiębiorca z 11-letnim doświadczeniem. Twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategii marketingowych. Aktywnie wspiera start-up`y, dzieląc się zdobytymi doświadczeniami oraz doradza przy skalowaniu i promocji biznesu na rynku krajowym i zagranicznym.
Tomasz Brusik, agencja Semahead i Rysuję fejsbuki
Remarketing dynamiczny - nic nie sprzedaje na Facebooku lepiej. Jak wycisnąć z niego maksimum?
Social Media Manager w Semahead, agencji marketingu online Grupy Interia. Na co dzień zarządza kilkuosobowym zespołem i współpracuje z takimi markami jak: ORSAY, VITKAC, PWN, Black Red White czy Komfort. Twórca bloga Rysuję fejsbuki, na którym rysuje i pisze o mediach społecznościowych.
Mateusz Czech, Brand24
5 sposobów na messenger marketing w 60 minut
Zawodowo związany z Brand24. Po godzinach buduje boty. Autor bloga o social media i marketingu - www.mateuszczech.pl. Tworzy społeczność dookoła Messenger Marketingu w Polsce. Autor tekstów w pismach branżowych takich jak Marketer+ czy Sprawny Marketing. Prywatnie wielki fan technologii i Apple Geek.
Szymon Mierzwa
Instagram w Marketingu: Jak prowadzić spójną komunikację z obserwatorami?
Specjalista Social Media. Tworzy wizerunki firm, marek i ludzi w Internecie. Współpracował m.in. z Sebastianem Kotowem – trenerem biznesowym i współautorem książek z Brian Tracy, Magdaleną Pawłowską – Expertem Online Marketingu oraz wieloma innymi osobami związanymi z branżą marketingu i rozwoju osobistego.
Artur Jabłoński
Strategie i kampanie remarketingowe na Facebooku
Konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 3000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie czy Instytutu Matki i Dziecka.
Monika Czaplicka, agencja Wobuzz
Zwiększ zaangażowanie na swoich kanałach społecznościowych - praktyczne porady, kejsy i strategie dla małych i dużych
Jedna z autorek II tomu „Biblii E-biznesu”. Specjalizuje się w kryzysach, dbaniu o reputację i social sellingu. Prowadzi fanpage „Kryzysy wybuchają w social media w weekendy” oraz bloga czaplicka.eu. W portfolio ma takie marki jak PZU, Empik, Avon, Medicover, dr. Oetker, Łazienki Królewskie, BGŻ BNP Paribas, Provident, Capgemini czy KRPM.
Katarzyna Wojciechowska
Customer Journey - prosta droga do poprawy doświadczeń klientów
Strategy Planner w Offon Agency. Prowadzi badania i przygotowuje analizy marketingowe dla klientów agencji (analizy rynku, konkurencji, grup docelowych i in.). Prowadzi także szkolenia i warsztaty, między innymi na kierunku Marketing Internetowy na krakowskiej AGH. W pracy wykorzystuje przede wszystkim wiedzę z zakresu marketingu i psychologii konsumenta.
Anna Przybysz
To skomplikowane! O trudnych relacjach między PR-em a social media
Praktyk branży Public Relations, szkoleniowiec, wykładowca akademicki. Obecnie działa pod marką własną - Public Relations Anna Przybysz. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z Corporate Cultural Responsibility (CCR) oraz content marketingiem. Zawodowo, pomaga firmom mówić językiem klienta.
Sprzedaż biletów na Social Media Week
Greg Albrecht
Doświadczenia z wykorzystania social media w komunikacji marki osobistej - wyznanie amatora
Doradca, mówca, inwestor. Zbudował jedną z pierwszych agencji interaktywnych w Polsce zajmujących się marketingiem szeptanym. Pracował m.in. z firmami: Novartis, Bank Pekao SA, Mazda, Interia, Mio, Toshiba, Intel czy Canon.
PIOTR CHMIELEWSKI
Piotr Chmielewski jest założycielem agencji Social Media Now (http://agencja.SocialMediaNow.pl), specjalizującej się w kampaniach reklamowych na Facebooku. Doradca i szkoleniowiec: od 2010 roku przeprowadził ponad 500 dni szkoleniowych dla kilku tysięcy osób. W jego zajęciach biorą udział marketingowcy, przedsiębiorcy oraz pracownicy agencji marketingowych, których celem jest optymalizacja działań reklamowych w mediach społecznościowych. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej i Szkoły Trenerów Biznesu FRDL.
Co omówimy na zajęciach?
SZYMON MIERZWA
Specjalista Social Media, Tworzy wizerunki firm, marek i ludzi w Internecie. Młody mężczyzna z pasją i wizją na siebie.Instagram, Facebook czy Snapchat to miejsca w których spędził niezliczoną ilość godzin testując ich możliwości. Tworzy swój własny wizerunek w Social Media. Jego treści przyciągają tysiące obserwatorów. Współpracował m.in. z Sebastianem Kotow – trenerem biznesowym i współautorem książek z Brian Tracy , Magdaleną Pawłowską – Expertem Online Marketingu oraz wieloma innymi osobami związanymi z branżą marketingu i rozwoju osobistego. Przemawiał na AGH w Krakowie oraz UP w Lublinie. Wierzy, że autentyczność jest niekwestionowanym numerem jeden w Internecie.
Co omówimy na zajęciach?
23.11.2017
10:00-17:00
FRANCISZEK BAZYLI GEORGIEW
FACEBOOK ADS: SKUTECZNE TREŚCI I KAMPANIE
FRANCISZEK BAZYLI GEORGIEW
Właściciel agencji marketingowej Social Tigers. Karierę zawodową zbudował na wykorzystaniu Facebook Ads i biznesowych sukcesach powiązanych z ich wykorzystaniem. Z okazji dwulecia istnienia firmy wydał „Księgę Adsów”, obecnie pracuje nad jej drugą, wielojęzyczną edycją. Według testu Gallupa strateg nastawiony na rywalizację i zdobywanie kolejnych osiągnięć.
Co omówimy na zajęciach?
MAGDALENA DANIŁOŚ
Magdalena Daniłoś: CEO agencji marketingowej OFFON Agency, ewangelista video marketingu, wieloletnia dziennikarka, blogerka skupiającego się na tematyce video marketingu. Realizowała kampanie dla takich marek jak: Samsung, Bosch czy Viessmann. Opiekun merytoryczny studiów podyplomowych na kierunku „marketing Internetowy” Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz wykładowa na takich uczelniach jak Akademia Leona Koźmińskiego czy Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Jest autorką publikacji na temat produkcji filmowej oraz budowania strategii video marketingowych w najważniejszych polskich magazynach branżowych. Prowadzi swój kanał YouTube, na którym przeprowadza wywiady z najbardziej znanymi osobowościami polskiej branży marketingowej oraz twórcami YouTube.Autorka pierwszej w Polsce książki dotyczącej video marketingu, która ukazała się nakładem wydawnictwa OnePress i niemal natychmiast stała się bestsellerem.
Zarówno Facebook, jak i YouTube dają markom możliwość prowadzenia nie tylko komunikacji bezpłatnej w postaci video, ale także realizowania kampanii płatnych rozliczanych w modelu aukcyjnym. To oznacza, że po raz pierwszy od dziesiątek lat, małe i średnie firmy mają możliwość realizowania naprawdę ogromnych zasięgowo kampanii video w budżetach o wiele mniejszych niż te, do których przyzwyczaiła nas telewizja tradycyjna. To złamanie ogromnej bariery, która dzieliła marki z sektora MŚP od gigantów w wyścigu o uwagę klienta. W Stanach Zjednoczonych, w ciągu ostatnich kilku lat, niewielkie firmy, czasem kilkuosobowe, przy pomocy skutecznych kampanii video marketingowych w serwisie YouTube osiągnęły spektakularny sukces komercyjny, rozrastając się do przedsiębiorstw wycenianych na wiele milionów marek.Aż 90% poskich marketerów, którzy realizowali dotychczas kampanie opartą o content video deklaruje, że będzie kontynuowało kampanię video marketingową w kolejnych 2 latach. Video staje się najważniejszą formą przekazu w działaniach marketingowych oraz komunikacyjnych każdej marki. Zmiany społeczne oraz postęp technologiczny sprawia, że z roku na rok ludzie coraz częściej konsumują treści w formie filmowej, za to czytaj coraz rzadziej. Liczby mówią same za siebie. Co czwarta osoba, która obejrzała video, szuka informacji na temat produktu czy usługi, której dotyczył film. Aż 12% osób kupuje produkt, który pojawił się w obejrzanej przez nie reklamie. Co więcej ponad 50% marketerów na całym świecie już dziś deklaruje, że video to typ działań marketingowych, w którym osiągają najlepszy ROI.
Co omówimy na zajęciach?
DANIEL KĘDZIERSKI
Daniel Kędzierski: CEO projektu FastTony.es i przedsiębiorca z 11-letnim doświadczeniem. Twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategi marketingowych. Dzięki swojemu innowacyjnemu produktowi pomaga bardzo precyzyjnie dotrzeć do konsumentów. Bardzo aktywnie wspiera start-up`y, dzieląc się zdobytymi doświadczeniami oraz doradza przy skalowaniu i promocji biznesu na rynku krajowym i zagranicznym.
Kampanie reklamowe na Facebooku to przełożenie strategii reklamowej firmy na algorytmy wyszukujące potencjalnych klientów. Ale jak to wygląda w praktyce? Zapraszam na warsztat, w którym bazując na moich doświadczeniach z ponad 4500 kampanii na Facebooku nauczę Cię jak projektować kampanie, które zwiększają świadomość marki, ruch na stronie, angażują, zachęcają klienta do kontaktu i co najważniejsze - sprzedają. W tym celu omówię i pokażę na przykładach efekty moich metod optymalizacji kampanii i nauczę wykorzystywać sprawdzone metody rozliczania kampanii i automatyzacji w pozyskiwaniu klientów. Szkolenie z budowania strategii opieram na narzędziu Ads manager, Power Editor, GetResponse, ClickMeeting i FastTony i inne.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,
IMIĘ I NAZWISKO
stanowisko, firma
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,
IMIĘ I NAZWISKO
stanowisko, firma
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean laoreet pharetra diam nec suscipit. Pellentesque dapibus nisi eu facilisis venenatis. Donec lacinia, diam eget vulputate lobortis, odio ante porta dolor,
IMIĘ I NAZWISKO
stanowisko, firma
WARSZAWA, UL. BIELAŃSKA 10
REDUTA BANKU POLSKIEGO to wyjątkowe miejsce w samym sercu Warszawy, tuż przy ulicy Bielańskiej 10. Posiada historyczne wnętrza z ponad stuletnią tradycją i bogatą w smaki gastronomię, o czym będziemy mogli się przekonać już 14-15 czerwca podczas wydarzenia. Do naszej dyspozycji zostaną oddane aż dwa piętra z dużymi i przestronnymi salami.
MIEJSCE WYDARZENIA
ZAREJESTRUJ SIĘ
W CENIE SZKOLENIE STACJONARNE, NAGRANIA SEMINARIÓW ONLINE, SZCZEGÓŁOWA PREZENTACJA ZE SZKOLENIA, CERTYFIKAT, DODATKOWE BONUSY OD PROWADZĄCYCH, WSPARCIE PO SZKOLENIU, LUNCH I PRZERWY KAWOWE!
WSZYSCY UCZESTNICY OTRZYMAJĄ RÓWNIEŻ DOSTĘP DO SEMINARIÓW FACEBOOK PRO ORAZ DOSTĘP DO ZAMKNIĘTEJ GRUPY NA FB!
1 DZIEŃ
650zł + VAT
1235zł + VAT
2 DNI
OSZCZĘDZASZ 95zł + VAT
OSZCZĘDZASZ 195zł + VAT
1755zł + VAT
3 DNI
OSZCZĘDZASZ 390zł + VAT
2210zł + VAT
4 DNI
OSZCZĘDZASZ 650zł + VAT
2600zł + VAT
5 DNI PEŁNY UDZIAŁ
WYPEŁNIJ FORMULARZ
SOCIAL MEDIA NOW JEST AGENCJĄ WYRÓŻNIONĄ PRZEZ FACEBOOKA NA STRONIE PREZENTUJĄCEJ NAJLEPSZE KAMPANIE Z CAŁEGO ŚWIATA.
...I ORGANIZATOREM SOCIAL MEDIA WEEK WARSAW.
Naszą specjalizacją są kampanie reklamowe na Facebooku oraz innych serwisach społecznościowych, których celem jest osiągnięcie wymiernych efektów biznesowych.