Nagrania z

SOCIAL MEDIA WEEK 2018

000 00 00 00

ZAPISZ SIĘ
CZYTAJ WIĘCEJ

#SMWWarsaw

Konferencja odbyła się 14-15.06, w Warszawie.

Dzień 2, scena 2

Anna Ratajczak - Piotrowska i Tomasz Piotrowski

Jak prowadzić skuteczny fanpage miejski? Case study Gdynia. Pomysły na angażujące posty, które wygrywają w zestawieniu Sotrendera

Agnieszka Chabrzyk

Skuteczne działania sekwencyjne na Facebooku, czyli o tym co zrobić aby zachęcić konsumenta do zakupu online i offline (Full-Funnel Marketing Approach)

Weronika Niżnik, Olga Wójcicka

Jak prowadzić skuteczną obsługę klienta na Facebooku? Słów kilka o nowych możliwościach ewaluacji

Marcin Żukowski

Social jest obrazem, czyli jak malować najlepsze historie w 2018 roku?

Tomasz Hejankowski

7 wskazówek dla branży gastronomicznej. Success story na podstawie profilu “Restauracja Czosnek i Oliwa”

Grzegorz Berezowski

Social Customer Service - narzędzia, wskaźniki, najlepsze praktyki

Anna Zalewska

Dobry post zaczyna się w życiu, nie na Facebooku

Witold Wolny

Więcej wiesz, lepiej śpisz. Zestaw praktycznych wskazówek pomagających przetrwać hybrydowym marketerom w epoce cyfrowej

Marcin Zakrzewski, Wojciech Burda

Szlachta nie pracuje i korposzczury. Jak robić komunikację dla skrajnych grup docelowych na przykładzie promocji wydawnictw muzycznych

Maciej Koński

MARKETING (NIES)KOPANY