Nagrania z
SOCIAL MEDIA WEEK 2018
000 00 00 00
#SMWWarsaw
Konferencja odbyła się 14-15.06, w Warszawie.
Anna Ratajczak - Piotrowska i Tomasz Piotrowski
Jak prowadzić skuteczny fanpage miejski? Case study Gdynia. Pomysły na angażujące posty, które wygrywają w zestawieniu Sotrendera
Agnieszka Chabrzyk
Skuteczne działania sekwencyjne na Facebooku, czyli o tym co zrobić aby zachęcić konsumenta do zakupu online i offline (Full-Funnel Marketing Approach)
Weronika Niżnik, Olga Wójcicka
Jak prowadzić skuteczną obsługę klienta na Facebooku? Słów kilka o nowych możliwościach ewaluacji
Marcin Żukowski
Social jest obrazem, czyli jak malować najlepsze historie w 2018 roku?
Tomasz Hejankowski
7 wskazówek dla branży gastronomicznej. Success story na podstawie profilu “Restauracja Czosnek i Oliwa”
Grzegorz Berezowski
Social Customer Service - narzędzia, wskaźniki, najlepsze praktyki
Anna Zalewska
Dobry post zaczyna się w życiu, nie na Facebooku
Witold Wolny
Więcej wiesz, lepiej śpisz. Zestaw praktycznych wskazówek pomagających przetrwać hybrydowym marketerom w epoce cyfrowej
Marcin Zakrzewski, Wojciech Burda
Szlachta nie pracuje i korposzczury. Jak robić komunikację dla skrajnych grup docelowych na przykładzie promocji wydawnictw muzycznych
Maciej Koński
MARKETING (NIES)KOPANY