Nagrania z
SOCIAL MEDIA WEEK 2018
000 00 00 00
#SMWWarsaw
Konferencja odbyła się 14-15.06, w Warszawie.
Mel Bound
The Power of Community - how this multi award winning start-up has disrupted the women's running market using Facebook Groups
Susannah Streeter
Telling your story on social media
Magdalena Stępińska, Bartłomiej Rak
Organizacja, rozwój i efekty pracy jednego z największych zespołów social media w Polsce - słów kilka w oparciu o działania Lasów Państwowych i Socjomanii
Adrian Gamoń
Storytelling experience - projektowanie narracyjnych doświadczeń człowieka w mediach cyfrowych
Andrzej Targosz, Barbara Kozanecka
Eventy = real-life social media. Tego posta nie usuniesz, a Twoi klienci Ci tego nie zapomną
Joanna Dederko
Czy trzeba być globalną firmą, żeby skutecznie działać na Instagramie? Zgodność treści z DNA marki na podstawie polskich marek modowych
Jacek Santorski
Jak angażować pracowników i odbiorców w mediach społecznościowych? Analogie pomiędzy zarządzaniem, a social media
Maja Lipiak
O kulisach historii, która zaczęła się w łóżku
Gabriela Silarow
Idealny media plan, czyli jak połączenie Social Mediów i technologii optymalizuje koszty oraz realizuje KPI’e
Dagmara Pakulska
Real-Time Marketing, czyli rzecz o najpotężniejszym narzędziu współczesnego marketera
Piotr Chmielewski
Zadawanie pytań nie działa. Jak naprawdę zaangażować odbiorców i wywołać lawinę komentarzy