Nagrania z

SOCIAL MEDIA WEEK 2018

000 00 00 00

ZAPISZ SIĘ
CZYTAJ WIĘCEJ

#SMWWarsaw

Konferencja odbyła się 14-15.06, w Warszawie.

Dzień 1, scena 2

Mel Bound

The Power of Community - how this multi award winning start-up has disrupted the women's running market using Facebook Groups

Susannah Streeter

Telling your story on social media

Magdalena Stępińska, Bartłomiej Rak

Organizacja, rozwój i efekty pracy jednego z największych zespołów social media w Polsce - słów kilka w oparciu o działania Lasów Państwowych i Socjomanii

Adrian Gamoń

Storytelling experience - projektowanie narracyjnych doświadczeń człowieka w mediach cyfrowych

Andrzej Targosz, Barbara Kozanecka

Eventy = real-life social media. Tego posta nie usuniesz, a Twoi klienci Ci tego nie zapomną

Joanna Dederko

Czy trzeba być globalną firmą, żeby skutecznie działać na Instagramie? Zgodność treści z DNA marki na podstawie polskich marek modowych

Jacek Santorski

Jak angażować pracowników i odbiorców w mediach społecznościowych? Analogie pomiędzy zarządzaniem, a social media

Maja Lipiak

O kulisach historii, która zaczęła się w łóżku

Gabriela Silarow

Idealny media plan, czyli jak połączenie Social Mediów i technologii optymalizuje koszty oraz realizuje KPI’e

Dagmara Pakulska

Real-Time Marketing, czyli rzecz o najpotężniejszym narzędziu współczesnego marketera

Piotr Chmielewski

Zadawanie pytań nie działa. Jak naprawdę zaangażować odbiorców i wywołać lawinę komentarzy