Nagrania z

SOCIAL MEDIA WEEK 2018

000 00 00 00

ZAPISZ SIĘ
CZYTAJ WIĘCEJ

#SMWWarsaw

Konferencja odbyła się 14-15.06, w Warszawie.

Dzień 1, scena 2

Agna Poznańska

Dark Social, czyli o tym czego nie mierzymy w Social Media

Joanna Tymowicz, Wojciech Szymański, Barbara Dziaduś

Wysokie loty, czyli o flircie branży lotniczej z Social Media. Skuteczny Employer Branding

Paweł Mączka

Social Advocacy - efektywna strategia budowania wizerunku firmy oraz jej produktów

Sebastian Lipka

Współpraca z influencerami przy promocji wydarzenia w social media, na przykładzie Błękitnego Marszu Pokoju ONZ

Kamil Mirowski, Piotr Kawicki

Jak sprzedać ekspres w Social Media, czyli o Social Sellingu w branży B2B na przykładzie marki Nespresso

Sebastian Sulma

Jak social media przyśpieszyły sprzedaż i wprowadzenie produktu na rynek? Analiza w oparciu o markę GwiezdnyPrysznic.pl

Łukasz Orłowski, Klaudyna Desperat

Dobre pomysły ogrzewają, czyli o "społecznościach wspólnych interesów" w instytucjach kultury na przykładzie Dnia Teatru Publicznego i "Biletu do teatru za grosze"

Ewa Kowacz

Ciężkie przypadki, czyli o „skostniałych instytucjach” w social media. O tym jak komunikować tak, żeby inni słuchali

Wiktor Piskulak

Specjalizacja vs rozwój horyzontalny agencji. Co i kiedy się opłaca oraz czemu ostatecznie płaci / straci na tym klient. Case study przetargu na kompleksową kampanię

Michał Zawada, Łukasz Ubogi

Outbound marketing - czyli jak to robić dobrze na przykładzie działań Interim Sales Managers