Nagrania z
SOCIAL MEDIA WEEK 2018
000 00 00 00
#SMWWarsaw
Konferencja odbyła się 14-15.06, w Warszawie.
Agna Poznańska
Dark Social, czyli o tym czego nie mierzymy w Social Media
Joanna Tymowicz, Wojciech Szymański, Barbara Dziaduś
Wysokie loty, czyli o flircie branży lotniczej z Social Media. Skuteczny Employer Branding
Paweł Mączka
Social Advocacy - efektywna strategia budowania wizerunku firmy oraz jej produktów
Sebastian Lipka
Współpraca z influencerami przy promocji wydarzenia w social media, na przykładzie Błękitnego Marszu Pokoju ONZ
Kamil Mirowski, Piotr Kawicki
Jak sprzedać ekspres w Social Media, czyli o Social Sellingu w branży B2B na przykładzie marki Nespresso
Sebastian Sulma
Jak social media przyśpieszyły sprzedaż i wprowadzenie produktu na rynek? Analiza w oparciu o markę GwiezdnyPrysznic.pl
Łukasz Orłowski, Klaudyna Desperat
Dobre pomysły ogrzewają, czyli o "społecznościach wspólnych interesów" w instytucjach kultury na przykładzie Dnia Teatru Publicznego i "Biletu do teatru za grosze"
Ewa Kowacz
Ciężkie przypadki, czyli o „skostniałych instytucjach” w social media. O tym jak komunikować tak, żeby inni słuchali
Wiktor Piskulak
Specjalizacja vs rozwój horyzontalny agencji. Co i kiedy się opłaca oraz czemu ostatecznie płaci / straci na tym klient. Case study przetargu na kompleksową kampanię
Michał Zawada, Łukasz Ubogi
Outbound marketing - czyli jak to robić dobrze na przykładzie działań Interim Sales Managers